Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wie moet Ron Jans opvolgen?

Gestart door Iwan, 6 december 2009, 04:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie moet Ron Jans opvolgen als trainer van FC-Groningen?

Gertjan Verbeek
1 (33.3%)
Erwin Koeman
1 (33.3%)
Stanley Menzo
0 (0%)
Dwight Lodeweges
0 (0%)
Ron Jans
0 (0%)
Guus Hiddink
0 (0%)
Ronald Koeman
1 (33.3%)
Iemand anders, namelijk .....
0 (0%)
Kan mij dat nou schelen!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 2

Iwan



Wie moet Ron Jans opvolgen als trainer van FC-Groningen??
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Frantic

Ik heb gehoord dat Koeman even niets te doen heeft  Ãâ€"hb

Iwan

Ik heb op Ronald Koeman gestemd;
het is een Groninger en hij heeft momenteel inderdaad toch even niets te doen.
Ik denk trouwens wel dat Gert-Jan Verbeek een betere trainer voor Groningen zou zijn,
maar ik zie deze fries niet zo snel naar Groningen komen om de Trots van het Noorden te trainen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik ga voor gert jan verbeek, ik denk dat het de ideale trainer is voor FC Groningen. ik heb gehoord dat hij het zelf ook wel wilde. dat heb ik uit betrouwbare bron overigens.

carola

haha ik ben blij met pieter huistra hij doet het netjes, die andere vind ik altijd chagerijnig kijken, of ze maken geen tijd voor fans, en pier wel :D:D

Iwan



Citaat van: AD.nl
FC Groningen ontslaat trainer Huistra

FC Groningen heeft per direct hoofdtrainer Pieter Huistra ontslagen.
Dat maakte de eredivisieclub vanchtend bekend.
Groningen rekent de oud-voetballer alsnog af op de slechte resultaten van het afgelopen seizoen.
De club eindigde op de teleurstellende 14de plaats.

Groningen heeft voor vanmiddag 14.00 uur een persbijeenkomst belegd waarin een nadere toelichting
op het vertrek van de trainer wordt gegeven.

De 45-jarige Huistra, Fries van geboorte, trad in 2010 in dienst van FC Groningen.
Hij was opgevallen door zijn prestaties als trainer van de beloften van Ajax.
In zijn eerste seizoen bij de noorderlingen sleepte Huistra er de keurige vijfde plaats
in de competitie uit en miste de club ternauwernood een ticket voor Europees voetbal.

Afgelopen seizoen begon Groningen nog redelijk en vielen thuiszeges op Ajax (1-0) en Feyenoord (6-0) op.
Eind november verlengde Huistra nog zijn contract.
Na de winterstop raakte de ploeg echter door een reeks nederlagen in een vrije val.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik vind jammer dat die ontslagen is, het ligt niet alleen aan hem. Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen.Hij heeft en een jonge team en veel blessure's en een team moeten overnemen. Ik denk dat hij nog een kans had moeten krijgen. Hij is wel 1 die gewoon altijd rustig bleef en niet constand uit zijn slof schoot zoals die andere trainers

Iwan

Ik vond Groningen de laatste wedstrijden wel heel ongemotiveerd voetballen, maar vraag me af
of een nieuwe trainer dat kan verbeteren. Groningen is natuurlijk geen rijke topclub, dus wanneer
ze een echt goede speler hebben dan verkopen ze die voor zoveel mogelijk geld en kopen een goedkopere
jonge speler terug waar ze hoogte verwachtingen van hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Robert Maaskant na seizoen weg bij FC Groningen

Robert Maaskant stapt na dit seizoen op als trainer van FC Groningen. Dat meldt het Dagblad van het Noorden.
Volgens de regionale krant heeft de trainer zijn besluit vanmorgen aan directeur Hans Nijland bekendgemaakt.
Maaskant tekende vorig jaar zomer een contract voor één seizoen in de Euroborg.

Volgens de fanssite FCG Online van FC Groningen maakte Maaskant het nieuws van zijn vertrek komende zomer
via een smsje publiekelijk. 'Ik stop!! Om 14.00 volgt een bericht. Ik heb het vanochtend meegedeeld.'

FC Groningen bevestigde het bericht later vanmiddag ook zelf op de clubsite. 'Dit is een besluit van twee kanten
en ik kan dan ook oprecht zeggen dat ik FC Groningen een geweldige club vind
', zei de trainer.

De 44-jarige Schiedammer werkt sinds afgelopen zomer bij Groningen. Maaskant ondertekende toen een contract
voor 1 jaar in de Euroborg. Acht wedstrijden voor het einde van het seizoen staan de noorderlingen op de 11e plaats
in de Eredivisie.

Algemeen directeur Hans Nijland heeft er vertrouwen in dat Maaskant het seizoen op een waardige manier zal afsluiten,
zo zei hij bij RTV Noord. 'Wij hebben respect voor de manier waarop Maaskant deze klus heeft opgepakt en aangepakt.
We zullen er met elkaar alles aan doen om onze sportieve doelstellingen te realiseren.
'

Maaskant werkte eerder bij RBC Roosendaal, Go Ahead Eagles, Willem II, MVV en NAC Breda.
In 2011 werd hij met Wisla Krakow kampioen van Polen.

Club, trainer en fans klikten vanaf het begin niet in Groningen. De bom barstte vrijdagavond tijdens en na het duel
met NAC Breda (1-1). Maaskant kreeg het flink te verduren bij de achterban. Hij reageerde toen vol onbegrip
op de afkeurende geluiden bij een deel van het thuispubliek. 'Ik snapte er niets van en de spelers in de kleedkamer ook al niet.
We hebben zoveel strijd geleverd. In elk ander stadion zouden we met applaus het veld zijn afgegaan. Hier helaas niet
',
zo reageerde Maaskant vrijdagavond.

Maaskant en Nijland ontweken toen al vragen over een mogelijke contractverlenging in de Euroborg.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik denk dat het tijd is voor FC Groningen om afscheid te nemen van hoofdtrainer Erwin van de Looi.
Fc Groningen gaat elke week minder spelen, ze maken amper nog doelpunten en vd Looi neemt regelmatig,
in mijn ogen, rare beslissingen. FC Groningen is geen topclub, maar beter dan dit zou toch makkelijk moeten
kunnen met de spelers die ze nu hebben. Ik denk dat de koek op is tussen club/spelers en de trainer.
Het spel ziet er ook niet, het wordt nooit echt spannend en het voetbal is niet attractief meer om naar te kijken.
Ook loopt het stadion elke week verder leeg, metname door het slechte spel dat er laatste periode niet uitziet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Ja ik vind Erwin van de looi een droplul nooit echt tijd voor de fans maken, kijk ik snap best wel sommige keuzes voor spelers maar andere keuzes snap k dan weer niet