Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Van Nistelrooij debuteert

Gestart door gjk, 7 februari 2010, 12:37:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk


Ruud van Nistelrooij had zaterdag graag met een overwinning gedebuteerd voor Hamburger SV, maar tegenstander 1. FC Köln vocht zich in het laatste kwartier nog terug tot 3-3.


De Nederlandse spits mocht vlak voor tijd invallen van trainer Bruno Labbadia, maar kon niets meer aan de score veranderen. "Ik had in mijn eerste wedstrijd graag een positief resultaat behaald, maar ik ben wel gelukkig dat ik mee heb kunnen doen", reageerde Van Nistelrooij op de website van HSV.

De spits, in de winterstop overgekomen van Real Madrid, heeft nog een trainingsachterstand op zijn ploeggenoten. Van Nistelrooij sloot eerder deze week aan bij de groepstraining. Hij was nog niet klaar voor een basisplaats. "Dit gelijkspel voelt aan als een nederlaag, want de ploeg heeft goed gespeeld en veel kansen gecreëerd. De jongens hadden het verdiend om drie punten mee naar huis te nemen. Maar dat is voetbal, afgelopen week maakten wij in de laatste minuut een doelpunt, nu moesten we er een incasseren", aldus Van Nistelrooij.