Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Oude Liefde ............

Gestart door Iwan, 8 februari 2007, 00:25:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


antiquus amor cancer est

men zegt wel dat oude liefde niet roest, maar is dat werkelijk zo?
Als je ooit oprecht van iemand hebt gehouden kunnen die gevoelens dan ooit helemaal verdwenen zijn
of blijft je ergens, misschien diep van binnen, nog warme gevoelens voor die persoon koesteren?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik denk ook wel dat een ex altijd wel een beetje speciaal blijft.

Lynn

Bij mij is de oude liefde blijkbaar niet verroest ;)

Iwan

Ik denk dat, dat geldt in elk geval voor mij, dat een oude liefde en dan met name een eerste liefde,
altijd een speciaal plekje in je hart zal houden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik denk ook niet dat je dat snel vergeet heb zelf voordat ik mijn huidige liefde had ongeveer 8 weken verkering gehad maar die tijd zal ik niet snel vergeten we hebben toen een SUPER tijd gehad alleen nu hoef ik niets meer van haar te hebben :p

Dity

Oude liefde roest zeker niet  ;D.

Mijn vriend en ik waren vroeger al gek op elkaar maar door omstandigheden elkaar uit het oog verloren.
Nu 36 jaar later (door een reünie) zijn we sinds anderhalf jaar weer bij elkaar.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Citaat van: Dity op 11 maart 2008, 16:07:50
Oude liefde roest zeker niet  ;D.

Mijn vriend en ik waren vroeger al gek op elkaar maar door omstandigheden elkaar uit het oog verloren.
Nu 36 jaar later (door een reünie) zijn we sinds anderhalf jaar weer bij elkaar.
Wel romantische dat jullie elkaar weer gevonden hebben na zoveel jaren.
Ik weet niet of ik het aan zou durven om weer iets te beginnen met een ex,
al heeft ze dan nog een speciaal plekje in mijn hart.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Mijn eerste grote liefde heeft ook nog steeds een speciaal plekje in mijn hart en dat zal ook altijd zo blijven, ik denk er dan ook vaak aan terug hoe we het toen hadden.

carola

mijn 2e vriendje denk ik nog wel eens aan terug aan die momenten die we hadden, zoals gezellig dingen doen, tot dat ik er achter kwam dat hij mijn als tussen station had gebruikt wa het gelijk voorbij, hij had eerst wel een plekje in me hart maar die is nu voor mijn grote liefde Gert-Jan

Iwan



Citaat van: Iwan op 31 januari 2008, 22:28:48
Ik denk dat, dat geldt in elk geval voor mij, dat een oude liefde en dan met name een eerste liefde,
altijd een speciaal plekje in je hart zal houden.
En andere 'liefdes' wil ik het liefste zo snel mogelijk vergeten.  ;D
Al heb ik daar eigenlijk maar 2 van en dat was omdat vanaf het begin af oneerlijk geweest zijn tegen mij.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Nee ik denk niet dat oude liefde roest. Eeen bepaald persoon zal altijd speciaal voor je blijven denk ik ook al heb je een andere relatie
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: gjk op  5 april 2010, 10:52:38
Mijn eerste grote liefde heeft ook nog steeds een speciaal plekje in mijn hart en dat zal ook altijd zo blijven,
ik denk er dan ook vaak aan terug hoe we het toen hadden.
En mis je haar nog wel eens?

Citaat van: mary-kate op 25 december 2012, 14:01:31
Nee ik denk niet dat oude liefde roest. Een bepaald persoon zal altijd speciaal voor je blijven denk ik ook al heb je een andere relatie
Heb jij zo'n speciaal bepaald persoon?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Tja, denk dat je altijd wel een bepaald gevoel blijft houden. Bij mijn eerste vriend niet aangezien dat slechts 3 maanden duurde, maar de tweede was echte liefde en hebben we 2,5 jaar vol gehouden. We zagen elkaar hele weekenden, hele vakanties. Vierden alle feestdagen samen en kenden elkaars familie. Dan voel je je verbonden en is het lastig om het volledig af te sluiten. Denk soms nog wel terug aan mooie tijden/momenten, maar we zijn niet voor niets uit elkaar gegaan. Als ik zie hoe hij nu is geworden ben ik blij dat ik toch niet ben doorgegaan met hem. ;)

Iwan



Citaat van: Kim op 24 januari 2014, 19:04:01
Tja, denk dat je altijd wel een bepaald gevoel blijft houden. Bij mijn eerste vriend niet aangezien dat slechts 3 maanden duurde,
maar de tweede was echte liefde en hebben we 2,5 jaar vol gehouden. We zagen elkaar hele weekenden, hele vakanties.
Vierden alle feestdagen samen en kenden elkaars familie. Dan voel je je verbonden en is het lastig om het volledig af te sluiten.
Zo'n langdurige/hechte relatie heb ik nog nooit gehad, dat we de feestdagen bij elkaar vierden en kind aan huis waren
bij de familie van elkaar, dus wat dat betreft ben ik ook nooit op die manier zo erg gehecht aan iemand geraakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Nee klopt, roest niet.

Ik denk zo ook nog wel eens terug aan 2 van mijn liefste ex vriendjes. (Johan en Laurens.)
Heel stom, maar om die 2 gaf ik echt veel, veel te veel. Maar toendertijd mijzelf niet onder controle, waaronder mijn borderline en pushte mensen van mij af. Heb hun zelf aan de kant gezet en heb soms echt spijt gehad daarvan.

Zij zullen ook altijd speciaal blijven voor mij, manlief weet dit ook.