Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Lesbiennes hebben meer orgasmes

Gestart door Iwan, 22 april 2007, 18:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Lesbiennes weten beter dan mannen hoe ze een vrouw kunnen doen klaarkomen.
Dat blijkt uit een seksonderzoek bij 19.000 Australiërs uitgevoerd door drie universiteiten.
Op de vraag of hun laatste vrijpartij bevredigend was geweest, antwoordde 69 procent
van de heterovrouwen positief. Bij de lesbiennes lag dat percentage op 76 procent.

Volgens de onderzoekers moet de oorzaak van orgasmetekort bij de mannen gezocht worden.
Die denken tijdens een vrijpartij te veel aan hun eigen climax en vergeten om ook hun partner
een plezier te doen. Drie vierde van de vrouwen had tijdens de laatste vrijpartij een vorm van
"manuele stimulatie" gebruikt. Amper 25 procent was onlangs oraal bevredigd.




©annet.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Het is wel logisch...maar niet altijd waar...Over het algemeen weten vrouwen beter de goede plek te vinden dan mannen....Maar wat ik zeg over het algemeen genomen...dus lang niet altijd!

Iwan

Citaat van: Margje op  6 mei 2007, 22:03:41
Het is wel logisch...maar niet altijd waar...Over het algemeen weten vrouwen beter de goede plek te vinden dan mannen....Maar wat ik zeg over het algemeen genomen...dus lang niet altijd!
Denk wel dat je daar gelijk in hebt,
maar vrouwen hebben natuurlijk ook op zichzelf kunnen oefenen
in het vinden van de G-spot en andere lekkere plekjes.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Dit onderzoek verbaast me niets ik ben het er wel mee eens dat vrouwen bij elkaar doorgaans de goede plek beter kunnen vinden dan de mannen.

Iwan



Citaat van: Seksblog.nl
Vrouw komt met andere vrouw vaker klaar dan met man

Hoewel sommigen beweren dat lesbiennes geen goede seks kunnen hebben zonder man of speeltjes,
of dat ze helemaal geen seks hebben, blijken dit rare vooroordelen.

Lesbische vrouwen hebben niet alleen betere seks en meer orgasmes dan hetero en biseksuele vrouwen,
maar variëren meer in hun liefdesspel en zijn overwegend het gelukkigst van alle vrouwen op het gebied
van de vleselijke lusten. Ook bezorgen vrouwen elkaar makkelijker een orgasme dan dat mannen dit doen......

Dat blijkt uit een Ameriaans onderzoek van de universiteit van Indiana die ruim 6500 vrouwen bevroeg.
85% van de heteroseksuele mannen bereiken een orgasme tijdens seks, terwijl hun vrouwelijke partner
slechts aan 60% komen. Bij lesbiennes is dat 80% en bij biseksuele vrouwen 57%.

Seks tussen 2 vrouwen duurt langer en zij voelen zich bij het naakte lichaam van een medevrouw ook vrijer in hun lijf.

De onderzoekers zeggen dat dit komt omdat vrouwen meer kennis hebben van hun eigen lichaam dan mannen,
en dat vrouwen zich ook sneller op hun gemak en familiair voelen met het lichaam van een andere vrouw.
Tot slot bleek ook dat vrouwen ongeacht hun seksuele geaardheid minder voorspelbare en meer gevarieerde orgasmes
beleven dan mannen.

En dat voor vrouwen dus, niet voor mannen, de kans op orgasmes te maken heeft met haar seksuele geaardheid.
Met andere woorden: voor goede seks en vaak klaarkomen kun je maar het beste lesbisch zijn!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."