Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Verliefd, maar...........

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 06:11:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Stel je bent verliefd, maar het is niet wederzijds hoe ga je daar mee op,
vermijd je elk contact met die persoon of zet je al je verleidingstechnieken in
om die persoon toch de jouwe te maken?

En als er iemand verliefd op jou is, maar jij niet op die persoon wat doe je dan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Als ik verliefd ben het is niet wederzijds dan zal ik daar toch mee moeten leren leven lijkt mij,
ik zal wel proberen gewoon tegen die persoon te doen, maar wel meer op mijn woorden letten denk ik.

Als er iemand verliefd op mij is en ik niet op hem/haar dan zou ik hem/haar dat zeggen, maar wel gewoon aardig tegen die persoon blijven proberen te doen, tenzij hij/zij irritant wordt dan zou ik die persoon gaan mijden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

XXXX

tja als ik verliefd zou zijn en het is niet wederzijds, dan moet je toch gewoon verder.. en andersom zou ik zo eerlijk mogelijk zijn. als iemand verliefd op me is en dat is niet wederzijds zou ik toch wel zorgen voor een goeie afstand om de ander geen valse hoop te geven.

Iwan

Citaat van: XXXX op 24 maart 2007, 19:06:37
tja als ik verliefd zou zijn en het is niet wederzijds, dan moet je toch gewoon verder.. en andersom zou ik zo eerlijk mogelijk zijn. als iemand verliefd op me is en dat is niet wederzijds zou ik toch wel zorgen voor een goeie afstand om de ander geen valse hoop te geven.
Als het een goede vriend van je zijn zou je dan die vriendschap verbreken
of in elk geval ervoor zorgen dat die vriendschap minder hecht is/wordt?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Citaat van: Iwan op 24 september 2007, 22:53:17
Citaat van: XXXX op 24 maart 2007, 19:06:37
tja als ik verliefd zou zijn en het is niet wederzijds, dan moet je toch gewoon verder.. en andersom zou ik zo eerlijk mogelijk zijn. als iemand verliefd op me is en dat is niet wederzijds zou ik toch wel zorgen voor een goeie afstand om de ander geen valse hoop te geven.
Als het een goede vriend van je zijn zou je dan die vriendschap verbreken
of in elk geval ervoor zorgen dat die vriendschap minder hecht is/wordt?

Ik heb het meegemaakt met Patrick! Hij was mijn beste maatje en vanaf het moment dat hij mij kende was hij verliefd op mij.
Hij wilde dit nooit laten merken, maar het was duidelijk.
Diep ik mijn hart hoopte ik dat het over zou gaan en dat we goede vrienden konden blijven.

Totdat er iets mis ging en ik hem de huis vol schold.. Ik heb er geen spijt van, ik heb er wel spijt van, dat ik nooit de moeite heb genomen het uit te praten.
Soms hoop ik nog dat we weer contact krijgen, hij was echt mijn maatje en stond altijd voor mij klaar!

Maar het blijft een moeilijke situatie, ik heb in die tijd geen afstand genomen.. Film kijken deden we nooit, dat was moeilijk voor hem aangezien voor hem film kijken iets was, wat hij zou doen met zijn meisje.
Op dat moment kon ik dat gewoon niet worden. Ik had een goede en gelukkige relatie.

gjk

Als ik verliefd ben op een bepaald persoon dan zal ik alles in het werk stellen om haar te verleiden.

Als een vrouw verliefd op mij zou zijn en ik niet op haar dan probeer ik haar dat zo goed en zo kwaad als dat kan te vertellen dat ik niet verliefd ben op haar en het toch niks word tussen ons.

carola

als ik wel op hem ben, en hij niet op mij, ja dan ga ik daar ook geen moeite meer voor doen, en ga gewoon verder met me leven zou het wel jammer vinden.

en als het anders om was zou ik die gene gewoon vertellen dat het niks gaat worden tussen ons. Eerlijkheid duurt het langste

Iwan



Citaat van: carola op 26 september 2011, 19:15:47
als ik wel op hem ben, en hij niet op mij, ja dan ga ik daar ook geen moeite meer voor doen, en ga gewoon verder met me leven zou het wel jammer vinden.

en als het anders om was zou ik die gene gewoon vertellen dat het niks gaat worden tussen ons. Eerlijkheid duurt het langste
@carola - Zou je niet alles in het werk stellen om hem voor je te winnen? Hem proberen te verleiden.... immers liefde kan groeien.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola



Citaat van: Iwan op 26 september 2014, 22:13:59
Citaat van: carola op 26 september 2011, 19:15:47
als ik wel op hem ben, en hij niet op mij, ja dan ga ik daar ook geen moeite meer voor doen, en ga gewoon verder met me leven zou het wel jammer vinden.

en als het anders om was zou ik die gene gewoon vertellen dat het niks gaat worden tussen ons. Eerlijkheid duurt het langste
@carola - Zou je niet alles in het werk stellen om hem voor je te winnen? Hem proberen te verleiden.... immers liefde kan groeien.....
heb ik wel eens gedaan Iwan, maar dat draaide uiteindelijk op niks uit. En het moet toch van 2 kanten komen

Iwan



Citaat van: carola op 26 september 2014, 23:55:16


Citaat van: Iwan op 26 september 2014, 22:13:59
Citaat van: carola op 26 september 2011, 19:15:47
als ik wel op hem ben, en hij niet op mij, ja dan ga ik daar ook geen moeite meer voor doen, en ga gewoon verder met me leven zou het wel jammer vinden.

en als het anders om was zou ik die gene gewoon vertellen dat het niks gaat worden tussen ons. Eerlijkheid duurt het langste
@carola - Zou je niet alles in het werk stellen om hem voor je te winnen? Hem proberen te verleiden.... immers liefde kan groeien.....
heb ik wel eens gedaan Iwan, maar dat draaide uiteindelijk op niks uit. En het moet toch van 2 kanten komen
Daarin heb je gelijk, dat het van 2 kanten moet komen. Liefde is iets waar je voor zou moeten vechten,
maar soms is de strijd zinloos of is het een strijd die je niet zou moeten willen strijden, omdat die niet te winnen is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."