Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Liefde is grotere prioriteit voor mannen dan voor vrouwen

Gestart door Iwan, 12 januari 2010, 17:33:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl
Liefde is grotere prioriteit voor mannen dan voor vrouwen

ROTTERDAM - De ware liefde vinden in 2010 is een grotere prioriteit voor Britse single mannen dan vrouwen.
Dat blijkt uit een enquête. De winnaar van de goede voornemens voor zowel mannen als vrouwen is meer te genieten
van het leven, dat blijkt uit een rondvraag bij 4.000 Britten.

Dit werd gevolgd door het vinden de ware liefde bij de mannen, bij vrouwen kwam dit slechts op de vijfde plaats.

Onderzoekster Sanchita Saha: ,,Het is interessant te zien dat ware liefde zo belangrijk is voor mannen.
Dit moet alle vrijgezelle vrouwen hoop geven om dit jaar de ware te ontmoeten. Na zo'n zwaar economisch jaar
had ik verwacht dat sparen en schulden aflossen hoger zou komen op de lijst van goede voornemens.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het valt me idd wel op, ik dacht altijd dat mannen meer voor lust gingen en vrouwen meer voor liefde,
maar het blijkt vaak juist andersom te zijn. Vrouwen die een onenightstand niet afslaan en mannen
die eerder meer verwachten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik had dat ook niet verwacht. Al zie ik het wel vaker om mee heen. Mannen die echt serieus willen zijn. Ik denk dat het ook wel met de leeftijd komt.

gjk

Liefde is voor mij zeker een grote prioriteit, maar toch geloof ik nog steeds niet in de ware liefde, komt misschien ook omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben in een relatie.

Iwan

Denk dat mannen na een bepaalde periode in hun leven, als ze wat volwassener geworden zijn
serieuzer met het vinden van de ware liefde dan vrouwen... denk dat mannen vrouwen ook meer
nodig hebben dan vrouwen mannen. Niet zozeer op seksueel vlak, maar denk dat vrouwen beter
langer alleen, vrijgezel, kunnen blijven dan mannen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik denk ook niet dat ik een relatie aan zou gaan waarvan ik zou denken dat er geen lange toekomst inzit.
Natuurlijk zijn liefdes (tegenwoordig?) amper nog voor de eeuwigheid, maar een 'tussenrelatie' tot de 'ware'
voorbij komt zie ik ook niet zo zitten. Dan zou ik eerder een 'fuck-friend' nemen voor de intimiteit,
maar ook dat is niet echt iets voor mij. Niet dat ik nou een hopeloze romanticus ben, maar meer een hulpeloze realist.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."