Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Bijna helft van vrouwen wil jongere man daten

Gestart door Iwan, 16 januari 2010, 04:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Kim op 29 mei 2014, 16:38:09
Dat zou eventueel kunnen ja! Je weet nooit hoe dingen lopen in het leven he?  :P
Waarom ik er vreemd tegenaan kijk is omdat ik van jongere dames verwacht dat ze nog vol in het leven staan...
Dat ze willen uitgaan, weekenden wilden feesten, wilde vrijpartijen in het maanlicht en sowieso met hele andere
dingen bezig zijn dan een man van rond de 50. Ik zou er zelf al niet meer moeten aandenken om nog elk weekend
op de dansvloer te staan, die tijd heb ik wel gehad dat ik de dames in de disco's het hoofd op hol bracht met mijn
kwieke moves en uitdagende danspasjes... Voor een vrouw van in de 30 is dat misschien wel anders.... die zijn
hun wilde haren misschien ook wel kwijt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Maar misschien zijn oudere mannen ook wel van de wilde vrijpartijen? Dat weet je toch niet?  :P
En er zijn genoeg oudere mannen die super fit zijn, sporten, werken, druk bezig zijn met een
hobby en graag op vakantie gaan. Zo'n man klinkt toch best aantrekkelijk? Ik hoef geen feestbeest!

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Mannen vanaf 39ste seksueel niet meer aantrekkelijk'

Slecht nieuws voor de man: vanaf de leeftijd van 39 jaar gaat de seksuele aantrekkingskracht sterk achteruit.
Volgens een Brits onderzoek worden mannen dan zelfs 'onzichtbaar' en zien vrouwen hen als een vaderfiguur.

De Daily Express maakt melding van het onderzoek, dat gehouden is onder 1000 mensen.
52 procent van de deelnemers zegt dat mannen seksueel niet meer aantrekkelijk zijn als ze bijna 40 jaar zijn.

Een gebrek aan sjans en uitgaan is een signaal dat de man minder aantrekkelijk is, zo wijzen de resultaten uit.
Ook grijs wordend haar en slechte tanden worden als reden genoemd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op  8 juli 2014, 22:59:12


Citaat van: AD.nl
'Mannen vanaf 39ste seksueel niet meer aantrekkelijk'
Nog maar 5 jaar en dan verlies ik dus mijn enorme dierlijke seksuele aantrekkelijkheid......  :o
Vraag me wel af wat de gemiddelde leeftijds van de mensen die deel uitmaakten van de onderzoeksgroep.
Toen ik 18 was vond ik vrouwen van 40+ ook niet bepaald seksueel aantrekkelijk.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."