Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Beladen, doch actueel

Gestart door Tokio, 11 juni 2007, 00:43:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tokio

Een beladen onderwerp mogelijk, doch niet minder actueel.

Gelieve hier jullie serieuze, en zo mogelijk doordachte opmerkingen neer te zetten, zonder direct de handel af te schieten.

Sinds 1982 bestaat de Vereniging Martijn. Een vereniging die opkomt voor de gevoelens van pedofielen in het algemeen. Met ruim 150 leden in binnen- en buitenland is de vereniging enig in haar soort in het Nederlandse taalgebied.
Gelijke verenigingen met een zelfde doel zijn te vinden in de VS, Denemarken, Duitsland, Australie, Japan en Canada.
Pedofielen zijn alleen mensen die het gevoel koesteren van kinderen te houden, (pedoseksuelen misbruiken kinderen alleen voor hun eigen vertier!) zonder dat zij hen kwaad kunnen berokkenen. De gedachte is evenwel dat pedofielen vervolgd moeten worden, omdat men er van uit gaat dat zij 'wandelende tijdbommen' zijn die onbetrouwbaar zijn in de buurt van kinderen.
De Vereniging Martijn tracht een helder beeld neer te zetten van pedofielen en de acceptatie oudere en kind acceptabel te krijgen.


Meningen?

Metalholic

Met een dochter van 3 zou ik het als vader zijnde niet kunnen accepteren dat een pedofiel zulke dingen zou voelen voor mijn kind.

Ik houd ook van kinderen. Maar noem mezelf geen pedofiel. Het gaat volgens mij om seksuele gevoelens, anders denk ik dat de halve wereld pedofiel is. Ze willen toch niet voor niets de leeftijd waarop volwassenen sex met kinderen mogen hebben naar beneden hebben van 16 naar 12. Das niet houden van das lust.

Iwan

Ik denk niet dat de stichting Martijn een helder beeld neerzet,
als de bedoeling is dat ze laten zien dat zij pedofielen zijn en zeker geen pedoseksuelen.


Van de site van de Stichting Martijn
CiteerQuote from DNH on Sep 6th, 2006, 1:54pm:
CiteerQuote from Sweetdreams on Sep 6th, 2006, 2:57am:
De meesten zijn wanneer ze voor het eerst klaarkomen zo alleen als een rat in een val!
Terwijl het toch een onderwerp van feest ende blijdchap zoud moeten zijn wanneer iemand voor het eerst een orgasme heeft!
Een van de weinige uitspraken van jou, waarmee ik het eens ben.

CiteerRineke
Full Member
bare, bald & puffy

Posts: 103
Gender: female


Er zijn vele vormen van penetratie mogelijk en kinderen zijn er in allerlei formaten en leeftijden.
Natuurlijk zou een 3-jarig meisje pijn voelen als een volwassen man met een normale erectie haar penetreert.
Maar als je het puntje van je tong in een 9-jarige schone stopt of een pinkie in een 12-jarig meisje
dan wordt dat ook penetratie genoemd en dat kan, denk ik, mogelijk toch echt wel een spannende
en plezierige ervaring voor het engeltje zijn.

Bovenstaande heeft volgens mij meer met seks (met minderjarigen) te maken
dan met van kinderen houden op een non-seksuele manier.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Pinnie

Citaat van: Tokio op 12 juni 2007, 00:09:11
Citaat van: Iwan op 11 juni 2007, 16:24:29
Ik denk niet dat de stichting Martijn een helder beeld neerzet,
als de bedoeling is dat ze laten zien dat zij pedoseksuelen zijn en zeker geen pedoseksuelen.


Van de site van de Stichting Martijn
CiteerQuote from DNH on Sep 6th, 2006, 1:54pm:
CiteerQuote from Sweetdreams on Sep 6th, 2006, 2:57am:
De meesten zijn wanneer ze voor het eerst klaarkomen zo alleen als een rat in een val!
Terwijl het toch een onderwerp van feest ende blijdchap zoud moeten zijn wanneer iemand voor het eerst een orgasme heeft!
Een van de weinige uitspraken van jou, waarmee ik het eens ben.

CiteerRineke
Full Member
bare, bald & puffy

Posts: 103
Gender: female


Er zijn vele vormen van penetratie mogelijk en kinderen zijn er in allerlei formaten en leeftijden.
Natuurlijk zou een 3-jarig meisje pijn voelen als een volwassen man met een normale erectie haar penetreert.
Maar als je het puntje van je tong in een 9-jarige schone stopt of een pinkie in een 12-jarig meisje
dan wordt dat ook penetratie genoemd en dat kan, denk ik, mogelijk toch echt wel een spannende
en plezierige ervaring voor het engeltje zijn.

Bovenstaande heeft volgens mij meer met seks (met minderjarigen) te maken
dan met van kinderen houden op een non-seksuele manier.

Het is de VERENIGING Martijn, en geen stichting.

De diverse reacties van sommige van haar leden op haar forum, die trouwens niet automatisch lid hoeven te zijn van de Vereniging (!), zijn soms bizar te noemen, doch ik twijfel er sterk aan of zij hun fantasien in werkelijkheid ten uitvoer zouden brengen wanneer de mogelijkheden daartoe zich zouden aanbieden. Onder de 12 jaar lijkt mij geen goed uitgangspunt.

En 13 of 14 is dan wel goed ? of begrijp ik dat verkeerd  ???

Iwan

De wetgeving is voor mij niet het belangerijkste argument om tegen te zijn.

Ik vind seks tussen een kind en een volwassene onaanvaardbaar,
omdat de verhouding tussen hen ongelijk is. Een kind is door zijn/ haar leeftijd
en onervarenheid altijd de mindere en de zwakkere.
Wat niet het geval is als kinderen van een dezelfde leeftijd seks met elkander hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Seks (Nederlands) seks (de ~ (m.))
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer


Zoals ik zei; Ik vind seks tussen een kind en een volwassene onaanvaardbaar,
omdat de verhouding tussen hen ongelijk is. Een kind is door zijn/ haar leeftijd
en onervarenheid altijd de mindere en de zwakkere.
Wat niet het geval is als kinderen van een dezelfde leeftijd seks met elkander hebben.

Ja of je kind bent of volwassene heeft idd met leeftijd te maken,
edoch een volwassene kan kinds zijn en een kind volwassen in o.a. hun gedrag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De pedofielenvereniging Martijn heeft het nu dan eindelijk op de verkeerde kinderen voorzien.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gaat Martijn aanpakken. Aanleiding zijn foto's van prinses Amalia
en haar neefje Lucas op de website van Martijn. Dat heeft de woordvoerder van de RVD vandaag gezegd.

Gisteren kwam aan het licht dat een bezoeker van Martijn.org een foto van prinses Amalia
op het publieke forum op de website had gezet. De RVD had Martijn tot vanmorgen de tijd
te geven de foto te verwijderen, anders zouden stappen volgen.

De foto's zijn nu verwijderd, maar volgens de RVD staan nog wel foto's van de oudste dochter
van prins Willem-Alexander en prinses Máxima en de zoon van prins Maurits en prinses Marilène
op het besloten deel van de website, dat alleen voor leden van Martijn toegankelijk is.
De dienst heeft nu de landsadvocaat gevraagd stappen tegen Martijn te ondernemen.

Pedofielenvereniging Martijn was vrijdagochtend niet bereikbaar voor commentaar.



©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik geeft de RVD groot gelijk,
al is het natuurlijk wel een beetje vreemd dat er zo'n ophef over wordt gemaakt als er een lid van de koninklijke familie op de site staat. Als er een 'gewoon' kind op de site staat wordt er weinig tegen gedaan en kun je er ook weinig tegen doen. Toch ben ik wel blij dat de RVD actie onderneemt tegen Martijn, want pedo's mag men wat mij betreft altijd bestrijden ook als de reden misschien niet zo sterk is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

De RVD heeft zeker gelijk, maar alleen jammer dat zo'n instelling wel voor elkaar krijgt wat veel ouders niet voor elkaar kunnen krijgen omdat het hier toevallig kinderen van het koningshuis betreft: namelijk het verwijderen van foto's van de kinderen.

Maar het is een begin, misschien kunnen ze op zo'n manier zulke site's beter aanpakken en helemaal verwijderen
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

AMSTERDAM - Prins Willem-Alexander, prinses Máxima, prins Maurits en prinses Marilène
zijn 'ernstig verontrust' over de plaatsing van foto's van hun kinderen op de website van
pedofielenvereniging Martijn. Dat lieten ze maandag, via hun advocaat, weten tijdens een
door hen aangespannen kort geding tegen de 'pedo-site'.

Het Koninklijk Huis werd donderdag getipt door een actiegroep die er op wees dat op de forumpagina
van de site foto's van de kinderen stonden. De staf van de Oranjes sommeerde direct die beelden
te verwijderen. Dat gebeurde, maar gevreesd werd dat de beelden nog circuleerden op een besloten deel
van het webadres. Die kwestie was deels inzet van de rechtszaak.

Martijn was er, naar eigen zeggen wegens de korte termijn van het geding, niet in geslaagd
een advocaat te regelen. Daarom voerde het lid Roderik Muit in de rechtszaal het woord.
Volgens hem bestaat er geen besloten deel op de website. "De forumpagina wordt door vijf mensen beheerd.
Als een inzending wordt verwijderd dan verdwijnt dat bericht in de prullenbak van de computer.
Alleen de vijf beheerders kunnen er dan nog bij om later nog te kunnen beoordelen of de verwijdering terecht was.


Die prullenbak op de computer wordt volgens Muit nu geïnterpreteerd als een besloten deel van de site,
maar daar is volgens hem geen sprake van. Hij bepleitte verder dat de vereniging Martijn niet verantwoordelijk
kan worden gehouden voor inzendingen van anderen. Hij vindt dat de inzender moet worden bestraft.
Het spoedeisend belang van de zaak ontging hem, want de foto's zijn verwijderd.
Al met al hield hij rechter J. Peeters voor dat het Koninklijk Huis in deze zaak niet ontvankelijk is.

Martijn-voorzitter Iede Diepstra was ook aanwezig in de rechtszaal in Amsterdam.
Hij meldde dat het bestuur de plaatsing van de foto's, nu en in de toekomst, afkeurt.
"Dit soort dingen mogen niet gebeuren. Deze kinderen zijn extra kwetsbaar want ze zijn ook bekende Nederlanders.

De koninklijke familie hoopt met de rechtszaak aan te tonen dat iedereen iets kan doen tegen tegen
dit gedrag. Ook 'gewone' Nederlanders kunnen naar de rechter stappen, al dan niet met rechtshulp,
legde landsadvocaat H. Boukema uit. "We hopen dat ook andere ouders hier baat bij hebben.
Hij eiste een verbod op publicatie door Martijn van foto's van kinderen van de prinselijke stellen
op straffe van 50.000 euro boete.

Uitspraak donderdag 1 november, 15.00 uur.





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Pedofielenvereniging Martijn mag geen foto's van kinderen van de koninklijke familie
meer op de eigen website publiceren.

Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag bepaald. Prins Willem-Alexander, prinses Máxima,
prins Maurits en prinses Marilène hadden een kort geding aangespannen tegen de pedoclub
nadat vorige week afbeeldingen van hun kinderen op de internetpagina waren verschenen.

Volgens de rechtbank maken de foto's inbreuk op het portretrecht en de persoonlijke levenssfeer
van de leden van het Koninklijk Huis. Bovendien hield de rechter rekening met het karakter van de website,
die de kinderen ,,in verband brengt met pedofiele wensen en gedragingen''.

Martijn had tegengeworpen dat een bezoeker de afbeeldingen op het forum van de internetpagina
had geplaatst. Het zou onmogelijk zijn te garanderen dat dit in de toekomst nooit meer zou gebeuren.
De rechtbank was het hier echter niet mee eens. ,,Niet valt in te zien waarom de vereniging het forum
niet zo kan inrichten dat daarop slechts berichten worden geplaatst nadat controle heeft plaatsgevonden.
''

Een actiegroep had de Oranjes donderdag getipt over de foto's. Zij sommeerden Martijn direct de beelden
te verwijderen, wat ook gebeurde. De koninklijke familie stelde dat ze daarna wel nog op een besloten deel
van de website stonden. Tijdens het kort geding eiste zij dat de afbeeldingen ook daarvan zouden verdwijnen.

Volgens Martijn stonden de plaatjes alleen nog in de prullenbak van het forum,
die slechts toegankelijk is voor de vijf beheerders. De rechter stelde echter dat
ook dit deel van de internetpagina als openbaar moet worden beschouwd.

Martijn moet een dwangsom van 5000 euro betalen voor iedere keer dat er opnieuw foto's van kinderen
van de Oranjes op de website verschijnen. De pedoclub liet zich tijdens het kort geding overigens niet
vertegenwoordigen door een advocaat. Een van de leden voerde in de rechtszaal het woord.

De Rijksvoorlichtingsdienst liet weten dat de koninklijke familie ,,zeer verheugd'' is over de uitspraak.
Zij is niet alleen blij dat de eigen kinderen nu bescherming krijgen, maar ook dat jurisprudentie is ontstaan
voor soortgelijke kwesties. ,,We hopen dat andere ouders die met dit probleem te maken krijgen hierdoor
ook geholpen kunnen worden.
''





©AD.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

ROTTERDAM - Wederom zijn er foto's van prinses Amalia, dochter van prins Willem-Alexander
en prinses Maxima, verschenen op een pedofielenforum op internet.

Dat meldt de website stopkindersex.com. In oktober dook op de site van pedofielenvereniging Martijn
ook een foto van Amalia op. De rechter oordeelde dat het portretrecht was geschonden.
De fotos staan volgens stopkindersex.com op het pedofielenforum PHR, Pedofielen Hebben Rechten.
De Rijksvoorlichtingsdienst onderzoekt de nieuwe melding.





©ad.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."