Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Man zet filmpjes vrouwenbillen online

Gestart door Iwan, 23 juli 2009, 20:06:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Man zet filmpjes vrouwenbillen online

GRONINGEN - Een onbekende man heeft jarenlang foto's en filmpjes van vrouwenbillen
in Groningen gemaakt en op het internet gezet. Bij sommige vrouwen filmde hij zelfs onder de rokjes.

De slachtoffers lopen gewoon op straat, staan in de trein of ze doen boodschappen in de supermarkt.
Soms loopt hij lang achter ze aan om de juiste foto te kunnen maken. Hij zegt van enkele vrouwen
wel duizenden filmpjes te hebben, meldt GeenStijl.nl.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Apart dat iemand zoveel foto's maakt van vrouwenbillen en ze dan op het internet zet.
Ik heb vanmiddag op het werk even rondgekeken op die site of er nog plaatsen en mensen opstonden
die ik ken, plaatsen genoeg mensen niet, maar ik kan erg moeilijk vrouwen herkennen aan hun billen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: RTVNoord.nl

Damesbipsen gefilmd en online gezet

GRONINGEN - Een onbekende man is al enkele jaren bezig om in de stad Groningen
filmpjes te maken van achterwerken van willekeurige vrouwen. Bij vrouwen met rokjes aan,
filmde hij zelfs onder de rok.

Dat meldt de website Geenstijl.nl. De filmpjes plaatst de man op Blizzardcandids.com.
De slachtoffers van de man lopen bijvoorbeeld op straat, in supermarkten of in het UMCG.
Er zijn ook filmpjes van vrouwen in een kantoor. Mogelijk zijn dit collega's van de man.
Hij loopt soms hele einden achter zijn slachtoffers aan en zij zijn goed herkenbaar.
Van sommige vrouwen zegt de man wel duizenden filmpjes te hebben.
Het eerste filmpje is opgenomen in het jaar 2006.

GeenStijl is inmiddels met succes een digitale klopjacht op de man begonnen,
die moderator op het weblog Fok! blijkt te zijn. De politie en het Openbaar Ministerie
hebben zich over de zaak gebogen en komen tot de conclusie dat de opnames van onder de rokjes strafbaar zijn.
De politie roept deze vrouwen dan ook op om aangifte te doen. De overige slachtoffers kunnen een civiele zaak
aanspannen en eisen dat de foto's van internet worden gehaald.
http://www.youtube.com/v/kl18MURqfpI&hl=nl&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: SpitsNieuws.nl
Upskirt-fotograaf aangehouden

Een 24-jarige man uit het Groningse Winsum is donderdagavond aangehouden op verdenking van het stiekem
fotograferen en filmen van achterwerken van jonge vrouwen. Dat liet een woordvoerder van de politie weten.

De politie kwam de verdachte op het spoor naar aanleiding van meerdere berichten met foto's
over de praktijken van de billenfotograaf op GeenStijl. De man maakte ook stiekem foto's onder
de rokjes van vrouwen zonder dat zij dit wisten. Het beeldmateriaal zou zijn gemaakt in Groningen en Assen.

Volgens de politiewoordvoerder wordt de verdachte aanranding ten laste gelegd voor het heimelijk filmen
van de vrouwen. De politie roept vrouwen die zichzelf op de beelden herkennen op zich te melden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

haha wat een kansloos figuur ben je dan :O

Iwan



Citaat van: GeenStijl.nl
Drie aangiften tegen upskirt-fotograaf

Drie vrouwen hebben vrijdag aangifte gedaan tegen de billenfotograaf uit Winsum.
Dat maakte de Groningse politie vandaag bekend. Gisteravond werd de 24-jarige man
aangehouden op verdenking van het stiekem fotograferen en filmen van achterwerken
van jonge vrouwen.

De vrouwen komen uit Hoogezand, Zuidhorn en Groningen. Zij hebben zichzelf herkend
in de foto's die online gepubliceerd zijn. Of hun billen onder hun rokjes of gehuld in kleding
zijn gefotografeerd, kon een woordvoerder van de politie niet zeggen omdat het onderzoek
nog loopt. Waar de foto's zijn gemaakt, is ook nog niet duidelijk.

De fotograaf mocht vrijdagmiddag na verhoor het politiebureau verlaten.
Wat zijn motief was, is nog niet bekend. Wel heeft hij verklaard zich niet gerealiseerd te hebbe
wat de consequenties zouden zijn van het online plaatsen van de billenfoto's.
De politie heeft de computer van de man in beslag genomen. Zodra het onderzoek is afgerond,
wordt de zaak overgedragen aan justitie. Mogelijk wordt hem aanranding ten laste gelegd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Billenfotograaf niet vervolgd

GRONINGEN - De 24-jarige man uit het Groningse Winsum die stiekem billen van jonge vrouwen fotografeerde
en op internet zette, wordt niet strafrechtelijk vervolgd. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) donderdag bekend.
Volgens een zegsvrouw heeft de man strafrechtelijk gezien geen enkele wet overtreden.

In totaal hebben drie vrouwen aangifte gedaan tegen de man. De vrouwen herkenden zich in de foto's en filmpjes
die van hun achterwerk op internet waren gezet. De politie kwam de verdachte in juli van dit jaar op het spoor
naar aanleiding van meerdere berichten met foto's over de praktijken van de billenfotograaf op Geenstijl.nl.
De man maakte de foto's in Groningen en Assen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vraag me af hoe het OM tot deze beslissing kwam, heeft het ermee te maken dat de vrouwen
niet herkenbaar in beeld waren of dat ze gefilmd zijn op de openbare weg? Ik vindt het toch raar
dat het schijnbaar mag om billen te filmen en die dan op een het internet te zetten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl

Politie pakt 'billenfotograaf' in Groningen

DELFZIJL - Een 44-jarige inwoner van Delfzijl is gistermiddag in Groningen opgepakt door de politie,
nadat een getuige had gemeld dat de man foto's nam onder de rokjes van vrouwen.

De verdachte was in het bezit van foto's die hij net had opgehaald.
Daarop stonden vrouwen in strakke kleding. Zij waren van achteren gefotografeerd, meldde de politie.

De verdachte verklaarde al tien jaar vrouwen op deze manier te fotograferen.
Naar eigen zeggen raakte hij zowel van het fotograferen als van de gemaakte foto's opgewonden, aldus de politie.

De politie nam de analoge camera van de man in beslag. Het rolletje moet nog worden ontwikkeld.
De man wordt verdacht van openbare schennis der eerbaarheid.

In de zomer van 2009 pakte de politie een toen 24-jarige man uit Winsum op voor eenzelfde soort vergrijp.
Ook deze fotograaf was actief in Groningen, en in Assen. Hij zette de foto's op internet.

De aangifte van drie vrouwen tegen deze fotograaf leidde niet tot strafrechtelijke vervolging.
Volgens het Openbaar Ministerie had de man strafrechtelijk gezien geen enkele wet overtreden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."