Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

wat heb je vandaag in de Huishouding gedaan

Gestart door Iwan, 31 oktober 2012, 15:58:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DonWoozy


Iwan

Ik heb de vaatwasser ook uitgeruimd vandaag... zou ook de woonkamer en de keuken doen....
maar de vaatwasser uitruimen is ook iets in het huishouden doen, dus doe de rest volgende keer wel.

En heb boodschappen gehaald met mijn moeder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Citaat van: DonWoozy op 18 september 2015, 15:34:39
ow want? die zegt dat ook altijd?

Mijn vriend doet geen ZAK in het huis.....en soms zegt hij.....en dat is ook het enige
wat hij SOMS doet.... ik heb de vaatwasser uitgeruimd. Dan krijgt hij altijd applaus van mij!

DonWoozy

O maar ik doe zeker niet alleen de vaatwasser, wij verdelen de taken redelijk evenredig

Sugamilk

Ik ben met de badkamer bezig. Manlief is die nu aan het stofzuigen. Hier doen we ook samen taken. Al doe ik door de week natuurlijo iets meer. Hij helpt mij wel

Kim

- was gedaan
- was buiten gehangen
- badkamer gepoetst
- boven gestofzuigd
- dekbedovertrekken en hoeslakens afgehaald
- afwas gedaan (vaatwasser is stuk)
- voortuin onkruid uitgetrokken

carola

Het bed van ons en het kinderbedje verschoont van gastkindje, de afwas gedaan

Sugamilk


DonWoozy


Kim

- was gedraaid
- was opgehangen buiten
- bedden afgehaald en schoon opgemaakt
- beneden alles gestofzuigd
- nu bezig met dweilen.... ff achter laptop om te laten drogen

Iwan

Woonkamer schoongemaakt, douche geschrobt, wc gepoetst, gordijnen in de wasmachine gedaan (met mijn moeder)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

vrijdag vrijgenomen en ff snel door mijn huis gegaan, woonkamer stofzuigen, gordijnen in de wasmachine en met een doekje door de keuken en kamer.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisterenavond toen ik thuis kwam, rond 22uur nog even snel wc gepoetst en doekje door de woonkamer gehaald.
Was zondag en maandag bij mijn moeder geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

oude tv, monitor, blurayspeler en een matrixprinter naar de stort gebracht, ruimt weer wat op in de schuur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis


carola

de was van mijn ouders gedraaid, die zijn een midweek op vakantie, moest toch even de planten water geven en andere dingen daar even doen. Neem gelijk de was mee en draai het even bij mijn dan is het van de week weer schoon als ze tuis komen

Kattenhuis


attje

Wat dingen af gewassen (die niet in de vaatwasser kunnen of daarvoor onhandig zijn), ramen gelapt en het balkon een beetje schoongemaakt
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis