Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe vaak verschoon jij je bed?

Gestart door Margje, 3 september 2010, 10:46:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Een beetje vreemde vraag misschien maar hoe vaak verschoon jij je bed?

Iwan

Ik verschoon mijn bed elke week, al slaap ik doordeweeks weinig thuis dus eigenlijk
is het een beetje onzin om het bed elke week te verschonen daar ik er meestal maar 2 á 3× op slaap.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik verschoon mijn bed eigenlijk ook elke week, ik vind het heerlijk om in een schoon bed te kruipen, dat slaapt zo lekker  Zzzz

DonWoozy

Citaat van: Margje op  4 september 2010, 20:38:07
Ik verschoon mijn bed eigenlijk ook elke week, ik vind het heerlijk om in een schoon bed te kruipen, dat slaapt zo lekker  Zzzz

volledig mee eens, wij doen het bed meestal ook om de week verschonen, HEERLIJK :p

Linda2009


carola

elke week word het bed verschoond, vind ik wel zo fris, gelijk de pyama's in de was alles weer schoon  :)

Iwan

Als ik een relatie heb verschoon ik mijn bed wel vaker, verschoonde hem ook meestal als mijn toenmalige vriendin weg was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

muisje

1 keer in de 2 weken verschoon ik hem

Japser

Om de week, en vind het ook heerlijk op een fris bed liggen. Dus lekker open laten liggen als ik er uit stap.

Goitske

Meestal elke vrijdag, soms lukt dat niet en dan verschoon ik hem dinsdags dus dan anderhalf week.

En om even op de discussie terug te komen, ik ben ook opgegroeid met om de week het bed verschonen, Marcel zweet alleen vrij snel daarom doe ik het elke week

Sugamilk

Nou Muisje, ik verschoon hem ook 1x in de 2 weken hoor. ;-) Heb er gewoon niet altijd de tijd voor! Dus zo gek is dat niet!
Langer moet ik het er ook niet ophebben dan weer, want dat vind ik wel te lang.

Droopy

Ik moet bekennen dat ik mij. Bed niet heel vaak verschoon. Ik vergeet het vaak.
Probeer elke 2 weken.

liezie

Ik verschoon ons bed iedere week.  Zalig, om in frisse nette lakens te slapen.

Gina

Elke week op zondagmorgen was ik alle beddengoed. Van ons en ook van de kinderen

Peaches

Om de paar (meestal 3) dagen. Mijn vriend zweet nogal en onze huisdieren liggen gezellig bij ons op bed. Om vieze luchtjes te voorkomen verschoon ik het bed best vaak.

Willeke

1 keer per week. Tenzij het echt hoogzomer is, dan meestal 2.