Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mary-kate

Net nog even een nieuwe website aangemaakt zodat ik weer al mijn dingen van de dag op te schrijven. leuke en minder leuke al zal op dit moment het laatste meer van toepassing zijn  :'(
Maar ook dat komt goed. Nog 1 dag en dan eindelijk weekeind. Eerst even de buxus haagje in de voortuin snoeien en verder lekker lui wezen  ;D
Zometeen nog even lezen in het boek van Linda van Rijn. Blue Curacao spannend boekkie.
Het lijkt wel herfst al heeft dat ook wel iets vind ik. Vroeg de gordijnen dicht (geur) kaarsjes aan en dan voor de tv GTST kijken  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Eindelijk weekeind. Hoe heerlijk kan dat zijn. Heel heerlijk. morgen vroeg eerst even de buxes haagje snoeien. Daarna de vloer dweilen en misschien de achter tuin nog even doen. Zal niet veel hoeven wand dat heb ik laatst al gedaan. En dan ben ik klaar voor de herfst die vandaag begonnen is. Het was vanmorgen ook best koud op de fiets zeg. Ik kon mijn winterjas wel al aan doen,brrr.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Wil ik zometeen mijn haagje gaan knippen heeft het geregent  :'(
Dat zal een natte boel gaan worden  :-\
Maar ik ga er gewoon voor en het komt af. Nat of niet  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Wat een weer zeg. Heerlijk als je er niet door hoeft maar niet net als ik even het dorp in en ik kwam kletsnat weer thuis, brrrr
Ik heb wel 3 loempiaatjes gekocht dan had ik nog iets lekker warms  ;D
Voel me wel moe nu. Vannacht slecht geslapen door die onweer en bliksem. Toen om 4.45 uur op omdat ik om 6 uur moest beginnen. En nu slaap  Zzzz
Tot morgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag is mijn 1e vakantie dag. Ik heb toch al veel gedaan al zeg ik hetzelf. Om 7 uur stond ik op en ging de was strijken. Daarna wassen en aankleden en eten. Toen ben ik met de tuin begonnen dat liep allemaal zo lekker dat ik alles begon te snoeien. Na een uur was ik klaar en deed de voortuin ook maar even. Die had ik laatst ook wel al gedaan maar toch maar even met de schoffel eroverheen zo ziet die er ook weer goed uit. Toen wat gegeten en meteen achteraan de woonkamer gepoetst en de hele beneden. Het voelt zo goed als alles weer schoon is. Toen gekookt en gegeten en afgewassen en nu lekker klaar. Straks nog even naar een kennis die gaat op huis bezoek dit jaar op 5 december maar de jurk is te lang. Nu hadden we zaterdag er wel wat aangedaan maar het zat voor geen meter dus vandaag nog even zien hoe we dat gaan oplossen. Alleen zijn vrouw is zo'n secreet dan heb ik al geen zin om erheen te gaan dat is zo'n akelig mens bah. Niet te geloven.
Morgen naar de markt in een plaatsje verderop. Wij hebben vandaag markt gehad maar ik had geen tijd om erheen te gaan. Verder lekker van mijn vrije dagen genieten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Wat een rot weer. Ik moet nog naar de supermarkt maar heb er totaal geen zin in wand het regent. Dan gaat de lol wel over. Straks toch maar even erdoor kan ik meteen de brieven posten die ik vandaag heb geschreven dan zijn die ook weeroptijd de deur uit en optijd op plaats van bestemming. Wou ik mijn blog verwijderen lukt dat niet. Ze gaan overal weblogs veranderen en het rotte ervan is daarna kom je er niet meer op dus ik denk weg ermee maar lukt niet. Zo te lezen hebben meer mensen last van. Ik ga een pagina op hyves maken daar kan ik verhalen en foto's plaatsen en die blijven dan wand websitemaker.nl en web-log veranderd steeds en zo'n pc techneut ben ik ook weer niet om alles te snappen wat er weer veranderd is. Laatst was een vriendin verdwenen op facebook. Ze wist niet hoe dat kan. Ik ook niet maar ik kan haar ook nergens meer vinden. Soms denk ik om alles eraf te gooien,hyves,facebook,twitter maar ja ik heb een paar mensen die ik wil volgen dus dan maar niet. En verder blijf ik gezellig hier. Ik wacht ook al een week op een smsje om uit eten te gaan. Niet dat ik echt zin heb maar ja beloofd is beloofd. Ik heb hun een week later pas een sms terug gestuurd omdat ik me niet happy voelde en nu  doen ze precies hetzelfde. Kinderachtig. Van de zomer kreeg ik helemaal geen bericht of ze zin hadden om te komen bbqen. Met mijn verjaardag zijn ze niet geweest. En nu moet ik weer op antwoord wachten vandaar heb ik al geen zin meer.
Na 2 weken vakantie te hebben gehad heb ik deze week weer gewerkt  :sic nou het was weer gezellig  :huil: NOT
het is weer weekeind dus rust
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Net de voor en achtertuin gedaan. Voornl de bladeren van de bomen van een ander weg geveegd
Ben ik net een half uurtje klaar begint het te regenen  :regen: Wat een timing. Nu maar op de bank gaan lezen ik weet het anders ook niet met dit weer  {:{}
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Belde ik gisteren een kennis op of het inmiddels al bekend was of we volgende week gaan wokken is het antwoord weer nee. Ik kreeg 26 okt een sms we moesten maar eens gaan uiteten (dat staat al vast sinds april). Ik zeg is goed. Na overleg kwam 17 nov eruit maar moest eerst aan zijn vriendin vragen of zij ook kon ik hoorde het nog wel. We zitten nu met de verhuizing we stellen het wel uit. En bedankt...kon je dat niet eerder laten weten? Maar goed dat ik het weer even na gevraagt heb anders zat k nu nog te wachten. Pfff is dat nu zo moeilijk? ja blijkbaar wel. Jammer.
Vrijdag vrij en de week erop maandag ook. Ik kijk er zo naaruit even een lang weekeind.Ben er wel aan toe vind ik zelf  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren eerst naar de kapper geweest. Ik had een afspraak om 12 uur maar vrijdag belde ze of ik niet eerder kon. Ja hoor geen probleem du som 8.30 kon ik al terecht. Ik was toch al vroeg op wand ik kon die nacht niet slapen door alle ellende van het werk. Om 12 uur heb ik de intocht van de sint nog even gekeken en daarna mijn tafeltje geverft. Vanmorgen was het nog niet echt droog,vreemd.
Straks even naar de supermarkt de laatste dingetjes halen wand morgen ga ik naar de margriet winterfair. Ook altijd leuk er even tussenuit te zijn kan ik nu wel gebruiken.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag een boodschap gedaan en brieven gepost. Verder wat tv gekeken en gelezen. Net nog even een profiel aangemaakt op netlog. Laatst had ik alles eraf gegooit maar nu heb ik zoiets van och toch wel leuk die dingen. Facebook en hyves heb ik ook. Nu er wat moois van maken dan heb ik weer wat te doen  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Jeejte heb ik me aangemeld bij netlog komen er allemaal vieze mannetjes en rare mensen op af. Zometeen effe het hele account verwijderen wand hier heb ik geen zin in.
Nu lekker weekeind. Morgen even plaats maken langs de bank dan kan ik het pas geverfde tafeltje erneer zetten. Verder poetsen,kleren wassen en niks doen of bank hangen met een boek. Ik ga maar eens aan het boek vijftig tintengrijs beginnen. Net op de tv gezien dat de ''hulpmiddelen'' uit dat boek nu super goed verkocht word. Nu word ik wel erg nieuwsschierig naar het verhaal  *G
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na het opstaan meteen de badkamer gepoetst en toen pas gewassen en aangekleed. Net gegeten en nu even aan de pc. Straks even naar de brievenbus en vanmiddag een boswandeling maken. Ik heb wel mooi winderig weer uitgezocht. Heerlijk vind ik dat die wind zolang het maar droog blijft. Dadelijk even netlog eraf mikken er komen zoveel raar volk op af bah. Daarvoor heb ik geen website aangemaakt  :juh:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Bijna weekeind eindelijk. Morgen nog. Vandaag wat bij de chinees wat te eten gehaald. Ik was al zo laat. Eerst werken toen naar de pedicure geweest en daarna door naar de chinees. Nu even aan de pc en dan lezen in vijftig tinten grijs wand op de tv is ook niks. Voor mij dan. Maandag weer een pakketje met boeken gekregen via de post. Ik had haar gevraagt om niet meer door de week iets te sturen en alleen nog zaterdags zodat ik zelf het pakket kan aan pakken wand ik vind het vervelend als de (over) buren iedere keer alles moet aanpakken. Ik merk ook dat hun het ook niet leuk vinden. Een keer maakt niet uit maar iedere keer niet en dat snap ik ook wel ik vind het ook niet nodig maar zij vind dat niet normaal. Nou ik wel. Ik snap niet dat zij dat niet snapt dat de buren er niet altijd blij mee zijn. Ik ben niet net als zij die de hele dag thuis zit en overal tijd voor heeft. Ik merk dat vaker dat mensen niet snappen dat ik moet werken om alles te kunnen betalen en dan heb ik het alleen nog maar over de vaste lasten. Ze snappen niet dat ik geen partime ga werken. Ik wil wel maar ik kan niet. Ik zeg betaal jij de huur en de rest? Ik loop zovaak tegen dit soort dingen dat ik er bijna moedeloos van word wand niemand begrijpt het. Ook snappen ze het niet als hun s'maandags of dinsdag's al zeggen; fijn weekeind he. Hallo er zijn mensen die wel 5 dagen per week moeten werken minimaal 8 uur p/d. En dan zijn ze amper aanwezig en nog klagen ze steen en been. Dat snap ik dan weer niet. Pfff ik word er zo moe van maar ja wat doe je eraan? Niks. Je kunt het wel zeggen maar het komt niet aan  :juh:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag om 20.00 uur naar huis gegaan er was niks meer te doen op het werk. keek ik net in mijn mailbox stond er een slecht bericht in van een vriendin dat haar dochtertje in het ziekenhuis ligt. Ze kan niks meer bewegen. Wat een shock nu maar hopen dat alles goed gaat komen. Die kleine meid is nog maar 3 maanden jong  :cry:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen al de auto vol getankt daar kwam ik mijn vroegere renmaatje nog tegen. Zij een krant in de hand en de hond een krant in zijn bekkie. Wat liep hij toch trots haha. Toen hij me zag rende die naar me toe wand hij weet dat die weer geaaid word en toen was de krant niet meer belangrijk die lag zo op de grond  *G
Daarna door naar de wasserette. En toen naar huis. Eerst de was in het wasmachine gedaan en begonnen met brieven schrijven naar penvrienden. Leuk om te doen. Nu ben ik klaar met alles. Zometeen bankhangen met een boek en om 16.15 uur Baantjer kijken op de Belg. Ik vind die serie zo goed
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag weer een boswandeling gemaakt. Ik vond er nog een gebitje van een ree,tenminste dat hebben ze me wijs gemaakt of het zo is weet ik niet. Daarna naar de wok geweest de zwarte pieten waren ook daar muziek aan het maken zo'n 20 minuten. En nu weer lekker thuis aan de pc. Zometeen douche en wat tv kijken anders lezen in het boek vijftig tinten grijs. Het is boeiend maar ik zie er niks erotisch aan misschien dat het nog moet komen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zat ik me vandaag toch in de kou was de verwarming kapot. Belde ik om 20.00 en ze konden tot 22.00 komen. Ik had er al een hard hoofd in maar om 21.35 ging de deurbel. Ja hoor er stond een onteur aan de deur. Printplaatje kapot. Nu doet die het weer en ik helemaal happy  :tU:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Straks even kaarten schrijven  :-\
Ik heb er niet veel zin in eigenlijk. Ik kreeg vandaag weer 2 kaarten. 3 weken terug voor de sinterklaas had ik al 3 kaarten en nu pas komt de rest. De sneeuw is hier ook bijna helemaal weg alleen nog een paar hoopjes liggen er nog.
Ik kreeg een paar weken terug 5 olifantjes van iemand omdat ik zijn sint jurk had korter gemaakt. Nu komt bijna iedere dag de vraag,hoe heb je ze neer gezet? Achter elkaar of in een kringetje. Ik denk wat maakt dat toch uit? Ze bleven al zeuren dat ze zoooo duur waren. Ja dat wil ik niet eens weten. En als het zo duur was had het dan niet gekocht. Doe niet zo moeilijk.Sommige mensen  :juh: blijven voor mij een vraag teken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren is m'n collega voor de 2e keer oma geworden van een meisje dit keer.
Nu weekeind
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag een nieuwe kerstboom gekocht met ballen en een piek. Ik had een tafelmodelletje en dat vond ik genoeg maar nu ik zie dat iedereen een mooie grote en een leuke boom hebben wil ik dat eigenlijk ook wel. Hij is nog wel maar 1,20 meter hoog maar dat is genoeg
Life can be so beautyfull
so follow your heart