Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Verdwenen meisje Madeleine McCann gesignaleerd in Rome?

Gestart door Iwan, 22 november 2016, 11:46:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl


Verdwenen meisje Madeleine McCann gesignaleerd in Rome?

Er is een sprankeltje hoop voor de ouders van het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann. In Rome is namelijk een dakloos meisje gesignaleerd,
dat erg veel weg heeft van de verdwenen kleuter, die nu dertien jaar zou zijn. Er is een zoekactie opgestart om het meisje te vinden en te identificeren.

"Dit meisje heeft dringend hulp nodig. Ze heeft niets anders dan de kleren die ze aan heeft en ze spreekt slechts Engels.
Al weken draagt ze dezelfde regenjas, rode sjaal en zwarte mannelijke sportschoenen
," zegt de Italiaanse Lorena Kollobani,
die contact opnam met Missing Persons of America, de organisatie die vervolgens de zoektoch op touw zette.
"Ze slaapt buiten en ik denk dat ze mentale problemen heeft."

Maria
De politie heeft al verschillende keren contact met het meisje gehad. Volgens hen gaf ze telkens een andere naam op: waaronder Maria.
Madeleine McCann verdween in 2007 in Portugal toen ze daar met haar ouders op vakantie was. Ze zou nu dertien jaar geweest zjin.
Door de identiteit van het in Rome opgedoken meisje te achterhalen, hoopt de groep een vermissingszaak te kunnen oplossen.

Het meisje zou namelijk ook nog de vermiste Amanda Adlai die in 2008 ontvoerd werd in de Amerikaanse staat Michigan kunnen zijn.
Of Maria-Brigitte Henselmann die in datzelfde jaar verdween in Duitsland.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Hopelijk zijn ze al met dna testen bezig. Ben benieuwd.

Willeke

Ik heb eerlijk gezegd nog weinig hoop dat die Madeline ooit gevonden gaat worden. Toen ze verdween was het zo'n vreemde verdwijning.. Kweetniet.

Iwan

Ik denk ook niet dat er ooit duidelijkheid komt over wat er gebeurd is Madeleine McCann.
Het meisje in Rome is (waarschijnlijk) Madeleine niet, ze heeft andere ogen las ik ergens.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Het mysterieuze meisje in Rome zou een Zweedse zijn...

Citaat van: AD.nlMailOnline claimt nu dat het om Embla Jauhojärvi gaat. De Zweedse verdween in mei in Stockholm.
Haar vader, die zijn dochter herkende op de foto's die online verschenen, zegt tegen de site
dat hij de politie heeft ingelicht en wacht tot hij weer herenigd kan worden.

Ela vertrok in mei richting Italië om de taal te leren.
Dat was ook het moment dat er geen contact meer is geweest met Embla.
Haar vader heeft lange tijd geprobeerd hulp te krijgen van de Zweedse politie,
maar omdat het meisje volwassen was, werd er niet ingegrepen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ik hoop dat ze nog gevonden word maar ik heb mijn twijfels
Life can be so beautyfull
so follow your heart