Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Maken de 3J'S een kans met 'Je vecht nooit alleen'?

Gestart door Iwan, 31 januari 2011, 22:07:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maken de 3J'S een kans op het SongFestival met 'Je vecht nooit alleen'?

Nee, Absoluut niet, ze komen niet door de halve Finale
De finale halen ze wel, daarna wordt het moeilijk......
De finale halen ze gemakkelijk, in de finale minstens een top 10 plaats
Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het súper zullen doen.
Eindelijk weer een nummer 1 plaats voor Nederland bij het Songfestival.

Iwan


Denk je dat de 3J'S met 'Je vecht nooit alleen' de halve finale
gaan overleven of gaat ze roemloos ten onder?

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Nee, hier winnen ze niks mee! Nederland moet weer eens meedoen met een Engels liedje, dat maakt nog altijd meer kans!

Iwan

Ik ben niet lyrisch over het liedje, misschien als je het wat vaker hoort......., maar bij het SongFestival hoor je het ook maar 1×.
Ik denk dat ze wel de finale halen, maar dat ze in de finale niet echt indruk zullen maken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Wat een drama...daarmee eindigen ze laag...nee..dat wordt het niet.....
Nederland moet eens een keer totaal wat anders sturen...maar goed...Een finaleplaats zit er niet in...das duidelijk....

Iwan



Citaat van: Margje op  1 februari 2011, 15:26:41
Wat een drama...daarmee eindigen ze laag...nee..dat wordt het niet.....
Nederland moet eens een keer totaal wat anders sturen...maar goed...Een finaleplaats zit er niet in...das duidelijk....
Beetje positief zijn he, gewoon denken: 'we gaan het helemaal maken!', positieve energie uitstralen enzo!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Nou het ziet er in elk geval al heel wat gezelliger uit dan de vorige inzendingen van Nederland.
Het liedje is ook beslist niet het slechtste wat nederland ooit in heeft gestuurd. Niet dat ik denk dat ze hiermee heel hoog eindigen. Maar nu al die oosteuropese landen ook meedoen zijn de accenten toch al flink verschoven, alleen lijkt NL dat nog niet zo door te hebben en ook blijft NL maar de vriendjespolitiek ontkennen die welig tiert bij onze Oosteuropese buren.
Sinds het songfestival zo groot is geworden is voor mij de lol er ook wel af.

Margje



Citaat van: Iwan op  1 februari 2011, 15:31:23
Citaat van: Margje op  1 februari 2011, 15:26:41
Wat een drama...daarmee eindigen ze laag...nee..dat wordt het niet.....
Nederland moet eens een keer totaal wat anders sturen...maar goed...Een finaleplaats zit er niet in...das duidelijk....
Beetje positief zijn he, gewoon denken we gaan het helemaal maken, positieve energie uitstralen enzo!
Ik ben maar voor Bulgarije dan ;)

Iwan



Citaat van: AD.nl
3JS komen met Engelse versie van 'Je vecht nooit alleen'

HILVERSUM - De 3JS gaan het lied Je vecht nooit alleen, dat gisteren tijdens het Nationaal Songfestival door zowel publiek
als de jury als favoriet werd gekozen, zo snel mogelijk naar het Engels vertalen. Dat liet Jan Dulles vanochtend weten
in de radioshow van Giel Beelen op 3FM. Dulles legt uit dat eerst moet blijken dat het nummer nog goed klinkt,
voordat wordt besloten of de 3JS de Engelse variant tijdens het Eurosongfestival in Düsseldorf ten gehore zullen brengen.
Dulles verwacht dat een Engelse versie de kansen om te winnen, kan vergroten.

Vijf liedjes in de race
Gister presenteerden de muzikanten tijdens het Nationaal Songfestival vijf nummers, waaruit het publiek
en een vakjury hun favoriet kozen. Zowel de jury als de mensen thuis zetten Je vecht nooit alleen op de eerste plaats.
De andere liedjes waren De stroom, Toen ik jou vergat, Ga dan niet en Weelderig waardeloos.

Yolanthe Sneijder-Cabau presenteerde gisteravond het Nationaal Songfestival, dat live te zien was bij de TROS op Nederland 1.
De 3JS speelden de vijf nummers die zij de afgelopen maanden schreven voor het Europese liedjesevenement.

Vakjury en publiek bepaalden
TROS-dj Daniël Dekker, oud-songfestival deelnemers René Froger en Hind, muziekproducent Eric van Tijn
en 3FM-dj Annemieke Schollaardt vormden de vakjury. De mening van deze kenners telde voor 50 procent mee.
De stemmen van het publiek bepaalden voor de andere helft de uitslag.

De 3JS vertonen hun kunsten voor het eerst voor Europees publiek tijdens de tweede halve finale op donderdag 12 mei.
Die avond nemen zij het op tegen artiesten uit onder meer België, Denemarken, Israël en Oekraïne.
Als de Nederlandse afvaardiging voldoende punten krijgt van de Europese tv-kijkers, gaan ze door naar de finale van het liedjesfestijn
op zaterdag 14 mei.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: NU.nl
3JS gaan Songfestivalnummer pimpen

AMSTERDAM - De 3JS gaan kleine aanpassingen doen aan het arrangement van Je Vecht Nooit Alleen.
Het Volendamse trio vindt de Nederlandse inzending van het Eurovisie Songfestival niet snel genoeg op gang komen.

Gitarist Jaap Kwakman laat zaterdag in het AD weten dat het zeker niet de bedoeling is om het nummer 'commercieel op te blazen'.

"Wel sleutelen we aan de intro van het nummer. Dat duurt gevoelsmatig net iets te lang, waardoor Je Vecht Nooit Alleen
een beetje te langzaam op gang komt.
" Ook overwegen de heren om extra achtergrondkoren toe te voegen.

Daarnaast werken de 3JS momenteel hard aan de Engelstalige versie van het nummer.
De heren willen tijdens het Eurovisie Songfestival graag een Engelstalige versie van Je Vecht Nooit Alleen presenteren.

In mei staan ze in de tweede halve finale van het zangfestijn dat dit jaar plaatsvindt in Düsseldorf.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
3j's lanceren Engelse versie Songfestival inzending

AMSTERDAM - De 3JS hebben vrijdag de definitieve Engelstalige versie van hun Songfestival nummer
Je Vecht Nooit Alleen gelanceerd.

De Volendammers hopen dat het Nederlandse publiek ook deze versie kan waarderen.
"Hoop dat iedereen morgen probeert onbevooroordeeld te luisteren naar de Engelse versie van ons liedje",
liet Jan Dulles weten via de Twitter van de band.

Het is nog niet duidelijk of de 3JS met de Nederlandse of Engelse versie de strijd aan zullen gaan
in Düsseldorf op 14 mei.
http://www.youtube.com/v/r7rywGZWWyQ?fs=1&hl=nl_NL&rel=0
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind de engelse versie al en hele verbetering en stukken beter dan de inzending van vorig jaar.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Officiële clip van songfestivallied

HILVERSUM - De officiële videoclip van de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival staat sinds zondag op YouTube.
De 3JS moeten met het Engelstalige nummer Never alone weer eens voor een Nederlandse finaleplek zorgen.

De 3JS vertegenwoordigen Nederland op 12 mei tijdens de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

King_Fred_II

Dit is nou weer zo'n typisch liedje dat speciaal voor het songfestival is geschreven. Wanneer krijgen ze nou eens in de gaten dat ze het daarmee niet halen???

Het songfestival is indertijd opgezet als een wedstrijd in originaliteit. Maar die is ver te zoeken!
Lees mijn schrijfsels: http://superurl.nl/?Fred+de+Koning
of beluister mijn muziek: http://superurl.nl/?King+Fred+II

Iwan



Citaat van: AD.nl
Bookmaker voorspelt afgang 3JS op Songfestival

LONDEN - De Engelse bookmaker William Hill heeft weinig vertrouwen in het liedje 'Never Alone' van de 3JS,
de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival. Op zijn site, waar je kunt gokken op de mogelijke winnaar
van het  liedsjesfestijn, staat het Volendamse trio als voorlaatste in de rangschikking, nummer 42 van de 43 kandidaten.
Alleen de inzending uit Malta scoort nog slechter.

Grootste kanshebber zou volgens de gokkers Frankrijk zijn Zet je je geld op het Franse liedje, dan krijg je vijf maal je inzet terug.

Een gokje op de 3JS kan lucratief uitpakken. Mochten zij het Songfestival winnen, dan krijg je tweehonderd maal je inzet terug.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


Iwan



Citaat van: Lynn op  9 april 2011, 15:08:48
Gaat helemaal niks worden!
Wat zijn jullie allemaal negatief, 't is toch best wel een lekker liedje??
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
3JS Maken zich niet druk om Eurovisie Songfestival

AMSTERDAM - De 3JS laten zich niet gek maken.
Hoewel hun kans op succes bij het Eurovisie Songfestival hoog wordt ingeschat,
blijven de drie Volendamse zangers rustig.

De zangers voelen geen extra druk om de finale van het Eurovisie Songfestival te halen.
Volgens Jaap de Witte helpen de hoge verwachtingen juist de druk te verlichten.

Aan Novumnieuws laat de gitarist weten dat hij het leuk vindt en "goed om te horen"
dat ze hoog genoteerd staan in verschillende internationale polls.

De 3JS vertegenwoordigen Nederland op 12 mei in de halve finale van het Eurovisie Songfestival.
Mochten ze genoeg stemmen krijgen, dan staan de 3JS twee dagen later op het podium in de grote finale.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
3JS passen show aan

AMSTERDAM - De kritiek die de 3JS ontvingen op hun repetities in Düsseldorf is de zangers
niet in de koude kleren gaan zitten. De Volendammers hebben daarom hun act aangepast.

De 3JS kregen veel kritiek op de manier waarop zij in hun optreden met de camera omgaan.
Ze zouden te weinig contact met de camera zoeken. "We dachten dat we gewoon bezig waren
met geluid en camera's, maar we kregen nu wel een indruk over hoe mensen reageren als je
bepaalde dingen op je eigen manier doet
", laat Jaap Kwakman aan Novumnieuws weten.

"We hebben wat aan de choreografie gedaan, voor zover dat kan met de 3JS, zoals waar
en op welk moment je staat op het podium. Je hebt te maken met camerabewegingen.
Daar doen we wat mee. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen, want we kregen opeens goede kritieken
."

Jaap is nu helemaal tevreden met de act die hij samen met Jan Dulles en Jaap de Witte gaat neerzetten.
"Het is een coole lichtshow met ronddraaiende roboscans. Meer rock en stoerder.
Het past bij ons en we hopen dat we worden beoordeeld op wat er op het podium gebeurt,
waarbij de kwaliteit van het liedje het belangrijkst is.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."