Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

waar ligt de grens bij roken ?

Gestart door vampie, 15 december 2006, 20:20:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vampie

stelling:

je bent bij niet rokers thuis en gaat netjes buiten roken. Komen ze bij jou dan mogen ze niet verwachten dat je buiten rookt


ben je het hier mee eens of oneens ?

Margje

Dat ligt eraan...als ze er last van hebben wil ik best buiten roken...maar als ze het oke vinden dan niet...

Joost

Citaat van: Margje op 15 december 2006, 21:05:56
Dat ligt eraan...als ze er last van hebben wil ik best buiten roken...maar als ze het oke vinden dan niet...

Mooi dan heb ik er vanaf nu geen last van   ;D

Margje

Haha..jij hebt er al jaren last van  ;)

Iwan

Als ik ergens ben waar niet wordt gerookt dan rook ik buiten, als ik visite heb die bezwaar heeft tegen roken, als ze bv door het roken schuimbekkend op de grond vallen, dan rook ik niet of ga ik ff naar de keuken om te roken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Thuis rook ik sowieso buiten.
Alleen met visite wel eens binnen, behalve als iemand er last van heeft.

mary-kate

ik rook niet maar heb er geen probleem mee als iemand hier bij mij rookt
Life can be so beautyfull
so follow your heart

vampie

als ik ergens ben waar niet gerookt word rook in buiten, hier in mijn eigen huis rook ik over dag buiten ivm met mijn oppaskinderen en sávonds rook ik binnen. als ik visite heb rook ik ook binnen tenzij er een reden is dat ik vindt dat ik buiten moet roken , ik heb een vriendin die astma heeft, van de rest vind ik dat mensen weten dat ik rook dat ze kunnen weten dat ik savonds gewoon binnen rook.

Dity

Als ik ergens op visite ben en ik zie nergens een asbak staan ga ik er gewoon vanuit dat er in dat huis niet gerookt wordt, en dan zal ik het ook niet vragen en gewoon niet roken. Ook niet naar buiten gaan om te roken.

Als ik visite krijg en ik weet dat er iemand is die er echt niet tegen kan dan rook ik ook niet, maar normaal dan rook ik gewoon in mijn eigen huis
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

bigfoot

ik rook verder niet als ik bij iemand kom en die rookt en doet dat graag in huis maakt het mij niet uit, ik heb liever niet dat ze bij mij in huis gaan roken.

Iwan

Rook ook liever niet in het huis van niet-rokers, ook al zij er niet zo'n probleem mee hebben.
De stank trekt namelijk overal in, niet-rokers of ex-rokers ruiken dat meer dan mensen die zelf roken,
en zou niet willen dat mensen nog dagen na mijn bezoek kunnen ruiken dat ik op visite ben geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik rook niet en ken nauwelijks mensen die roken.
Mijn vader rookt wel, voor de paar x per jaar dat hij op bezoek komt (hij woont ver) mag hij binnen roken (san zet ik daarna wel alles open). Als hij vaker kwam zou hij buiten moeten roken en andere mensen zullen ook buiten moeten roken.
Omdat ik nauwelijks mensen ken die roken, dacht ik dat er nog maar nauwelijks gerookt werd.

Goitske

Ik rook zelf niet en zou het ook niet fijn vinden als ik bij iemand ben dat die wel binnen rookt zou voor mij een reden zijn om minder dan bij iemand te komen die binnen rookt.
Verder zou ik al helemaal niet met Jan bij iemand binnen komen als er binnen gerookt wordt
Sorry ben erg anti roken :)