Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Verdien geld door te sporten??

Gestart door Margje, 4 januari 2012, 20:36:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

CiteerVerdien geld door te sporten

AMSTERDAM -  Je wil wel sporten maar iedere keer heb je weer een excuus. De makers van de app GymPact hebben de ideale oplossing gevonden om gemotiveerd te blijven: betaald worden om te sporten.

Het idee is simpel. Na het downloaden van de app geef je aan hoe vaak je die week wilt gaan sporten. Als jij met jezelf afspreekt om die week twee keer naar de sportschool te gaan, moet je ook echt twee keer inchecken bij de sportschool.

Doe je dat niet, dan wordt er minimaal 3 euro en 80 cent van je rekening geschreven. Kom je wel netjes je gemaakte afspraak na? Dan verdien je juist geld. Het geld van de mensen die hun afspraken niet nakomen wordt verdeeld onder degene die dat wel doen.
Als je niet naar de sportschool kan omdat je bijvoorbeeld ziek bent, moet je een briefje van je huisarts mailen naar de applicatie om geen 'boete' te hoeven betalen. Zo houd je het sporten misschien wel vol!

bron: telegraaf

En wat vind jij hiervan?? Lijkt het je wat?? Denk je dat het zou helpen je gemotiveerd te houden om naar de sportschool te gaan?

Iwan

Ik denk dat het wel een goede motivatie voor mensen zou kunnen zijn om hun sportplannen ook door te zetten.
Zelf ben ik iemand die altijd hele grote plannen heeft, maar zodra het er dan op aan komt doe ik het een keer of 2
en dan ben ik er weer zat van of heb ik op mijn manier er geen tijd voor. Ik zou zelf dan weer niet aan zoiets mee doen.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik herken mezelf in het antwoord van iwan, haha

Margje

Ik zelf vind bijvoorbeeld een team sport leuker dan naar de sportschool te gaan....Ik vind het daar altijd een beetje een macho cultuur en daarbuiten is om alleen te gaan ook niet zo leuk....Met zijn tweetjes kun je elkaar nog een beetje motiveren....Maar ik ben zoals nu al vaak blij dat ik 's avonds thuis ben en gewoon lekker kan koken, met mijn zoon kletsen en hem rustig op bed kan leggen enzo.....Helemaal nu zo in de winter....

Sugamilk

De sportschool word opgezegd en ga dan met een tante van mijn lief, zumba doen