Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vind je een kale man sexy ?

Gestart door Iwan, 8 maart 2009, 05:26:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vind je een kale man sexy ?

Ja, ....
0 (0%)
Sommige kale mannen zijn zeker sexy.
1 (16.7%)
Nee, .....
5 (83.3%)

Totaal aantal stemmen: 6

Iwan



Vind je een kale man sexy?
(of kunnen kale mannen sexy zijn?)
Of is een kale man een afknapper voor jou?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


Iwan

Ik vind de meeste mannen al niet sexy en kale mannen al helemaal niet.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

Nee, alhoewel Vin Diesel gewoon kaal hoort  :tU:

gjk

Kale mannen hoeven niet per definitie sexy te zijn natuurlijk, maar wat de 1 mooi vond is voor de ander niks aan.

carola

nee vind ik niet sexy, heb liever een man met steketjes haar

Iwan

Er zou een verband zijn tussen kaalheid en veel testosteron bij mannen, en vrouwen schijnen testosteron te ruiken (feromoon)
en het zou lustopwekkend zijn voor vrouwen, wellicht dat daarom sommingen (veel?) vrouwen op kale mannen vallen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

marie

Maakt me niet zo veel uit, zolang hij maar niet over zijn hele lichaam kaal is. Dat vind ik nooit zo mannelijk staan.

Iwan



Citaat van: marie op 16 april 2012, 16:20:50
Maakt me niet zo veel uit, zolang hij maar niet over zijn hele lichaam kaal is. Dat vind ik nooit zo mannelijk staan.
En dan bedoel je borsthaar (heb ik van mezelf niet) en/of schaamhaar (dat scheer ik af) of andere beharing zoals bv de rug?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

marie

Citaat van: Iwan op 16 april 2012, 16:29:08


Citaat van: marie op 16 april 2012, 16:20:50
Maakt me niet zo veel uit, zolang hij maar niet over zijn hele lichaam kaal is. Dat vind ik nooit zo mannelijk staan.
En dan bedoel je borsthaar (heb ik van mezelf niet) en/of schaamhaar (dat scheer ik af) of andere beharing zoals bv de rug?

Ik vind het sexy als een man duidelijk zichtbare baardgroei heeft en een beetje borsthaar. Schaamhaar mag, maar mag ook weggeschoren. Zolang het maar geen bossen vol zijn. Rughaar en neushaar vind ik weer minder, al zou ik er niet op afknappen.

Bij vrouwen vind ik het touwens nooit mooi als er ergens anders haar groeit dan op het hoofd. Ik zorg bij mezelf in elk geval dat het altijd eraf is.



Iwan



Citaat van: AD.nl
Mannen niet minder sexy na verlies hoofdhaar

Zanger Justin Bieber haalde onlangs scherp uit naar de Britse Prins William om zijn haarverlies.
Een recente enquête toonde echter aan dat 84 procent van de dames een man niet minder aantrekkelijk
zou vinden als hij zijn lokken zou verliezen.

Justin Bieber zei onlangs in een interview over de Britse prins: 'Ik snap niet waarom hij niet
een van die producten tegen haarverlies koopt
'. De Canadese tienerster is niet de enige die zich afvraagt
waarom prins William nog niets aan zijn haarverlies heeft gedaan, toch lijkt zijn vrouw Kate Middleton
hier weinig problemen van te maken. De meerderheid van de dames geeft haar gelijk en zegt dat zijn kapsel
weinig invloed heeft op de sexappeal van een man.

Zorgwekkend
Toch maakt 71 procent van de mannen zich zorgen over het verlies van zijn haar, dat blijkt uit een rondvraag
door WatchMyWallet.co.uk. 23 procent van de kaalkoppen gebruikt zelfs een product tegen haarverlies.
De helft van hen koopt geen speciale shampoos of serums of ondergaat geen behandeling voor dit probleem
omdat het te veel kost. Een haartransplantatie is niet alleen een kostelijke grap, er is ook geen garantie op succes.

Kijk maar naar de Britse voetballer Wayne Rooney, hij telde vorig jaar maar liefst 37.000 euro neer
om zijn terugwijkende haarlijn aan te pakken, toch heeft hij nog altijd niet zijn haardos van weleer terug.
93 procent van de ondervraagde mannen zouden zijn voorbeeld volgen moesten ze over dezelfde budgetten
als deze voetballer beschikken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Niet per definitie...het heeft niet mijn voorkeur....

Je hebt kale mannen, kalende mannen, en kale kale mannen....zit natuurlijk wel een verschil in....

Iwan

Ik moet er in elk geval niet aan denken om kaal te worden.... vindt kalende mannen er altijd op de een of andere manier
wel sympathiek uitzien, maar vind het niet erg aantrekkelijk bij een man. Zou trouwens zelf geen toupet gaan dragen
mocht ik wel ooit kaal worden om haar gaan implanteren is ook iets wat ik niet zo doen. (zeg ik nu)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."