Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedroomd?

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 06:55:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Citaat van: Iwan op 10 mei 2013, 13:45:51
Citaat van: Kim op 10 mei 2013, 13:10:40
Nu zijn we natuurlijk benieuwd over wie jij had gedroomd!!!

PS: Valt me nu in dat ik een paar dagen terug over jou Iwan heb gedroomd.
Was een beetje vreemd.....
Vertel... wat was er zo vreemd?

Vertel jij maar over wie je gedroomd had!

Iwan

Citaat van: StarLight op 24 september 2011, 22:36:57
Dat het uit raakte tussen Iwan en mij  :-X
En dan zeggen ze nog dat dromen bedrog zijn... maar blijkt maar weer dat ze best kunnen uitkomen. *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Kim op 10 mei 2013, 13:46:43
Citaat van: Iwan op 10 mei 2013, 13:45:51
Citaat van: Kim op 10 mei 2013, 13:10:40
Nu zijn we natuurlijk benieuwd over wie jij had gedroomd!!!

PS: Valt me nu in dat ik een paar dagen terug over jou Iwan heb gedroomd.
Was een beetje vreemd.....
Vertel... wat was er zo vreemd?

Vertel jij maar over wie je gedroomd had!
w'rom???  :juh:
Het was trouwens niet Linda ofzo, die heeft wel een kind enzo en kende ik ook voornamelijk van het internet enzo.
't is iemand die ik vroeger vaak spraak op het webz en daarna een tijdje niet en nu weer op facebook heb,
waar ik eigenlijk ook nooit met haar spreek.  :P  (waarschijnlijk omdat ik haar niet zou kunnen verstaan ook,
vreemd taaltje spreek ze soort van Nederlands, maar heel anders dan hier in het noorden)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De laatste tijd droom ik heel veel, word dan meestal wakker rond een uurtje of 3 's nachts en de droom staat mij dan nog helder voor de geest.

Vannacht gedroomd dat ik een piraat was en met een groot schip op het kanaal voor.
Er waren nog 2 andere mensen in mijn droom, een blonde vrouw en de piratenkaptein.
Wie dat precies waren weet ik niet, maar de blonde mevrouw heeft half lang tot kort blond haar en raced rond op een rode fiets,
dus mocht iemand haar herkennen......  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Gisteren gedroomd dat ik seks had met een vrouwelijke collega
en vanacht droomde ik opeens dat ik seks had met een leraar
van mijn basisschool?!?!?!

Wat is er met me aan de hand?  :-\

Japser

Die horen bij die vele slaapkamers denk ik.  :tU:

Kim


Kim

Nou ik verzin het echt niet hoor, maar nu heb ik weer seks gehad met het broertje van mijn vriendin!  :-\

Iwan

Ik heb vannacht over Katja Schuurman gedroomd.
Het was een praatdroom, er gebeurde dus niet zoveel,
en in tegenstelling tot veel van haar films hield ze
in mijn droom haar kleding wel aan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Heel maf....liep door een hek en kwam terecht op een straat met allemaal huizen van de achterkant....
Een poort stond open en liep naar binnen, daar zag ik Iwan binnen op een bank zitten. Hij lag er nogal
suf bij. Heb de gordijnen open getrokken en heb op hem gemopperd. Samen zijn we de afwas gaan doen
en heb ik voor hem gekookt.

( maf!!!!! )

Iwan

Ik heb er nog wel een grote afwas staan die ik vandaag moet doen...... toeval????.... I don't think so!



Anyway.... Ik weet alleen nog dat er heel veel katten in mijn droom voorkwamen..
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

En die katten gingen jouw vaat wegwassen?

mary-kate

Dat Kayleigh weg was en dat hun hondje ook weg was
Nu kreeg ik vandaag een mail van een vriendin dat ze hun hondje volgende week moeten laten inslapen
Hoe kan ik nu weten dat hun hondje ingeslapen moet laten worden...? Ik lees het vandaag en droomde het vannacht
Gek genoeg heb ik dat wel eens vaker soms best eng
En dat van Kayleigh dat is al zo, die kleine meid is al overleden in april dus wat dat ermee te maken heeft weet ik niet
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Ik droomde dat ik in een klaslokaal zat met allemaal mensen, die ik verder niet heb herkend op 1 na... Lynn.
Er gebeurde verder vrij weinig in de droom, er liep ook een leraar rond die erg veel op Jan Kruis leek met wit/grijs haar,
baard, snor en bril en er kwam iemand binnen die tegen Lynn zei dat ze op een hond moest passen. (een golden retreiver)

We hadden Nederlandse les en ik had een schriftje voor mij met gemaakte opgaven, waarvan bij 2 met een rode stift of pen
een 10 was geschreven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik reed met een vriend een winkelstraat in een dorp binnen. Geen idee wie die vriend was. Er kwamen 3 meisjes/vrouwen een winkel uit
en staken de straat over. Ze gingen naar de sporthal om te voetballen of voetbal te kijken. Wij, die vriend en ik, gingen een winkel binnen,
een andere dan waar de 3 meisjes/vrouwen net uitkwamen. Wij vroegen om iets, maar dat verkocht de winkel niet en de winkelier verwees ons
door naar de winkel waar de 3 meisjes/vrouwen net uitgekomen waren. Toen wij de winkel wilde verlaten zag ik iemand op de grond zitten
in de winkel die met een hamer en een beitel iets in de vloer van de winkel aan het schrijven was. De stenen scheurden allemaal, maar dat vond hij niet erg.

Ineens was ik in mijn huis, die vriend van mij en de 3 meisjes/vrouwen waren er ook. Ik zat met een van de meisjes/vrouwen op de bank.
Zij had half lang haar, wat tot op haar schouders kwam en ze had een infuus in haar neus. Ik vroeg wat ze had, ze haalde het infuus uit haar neus
en vroeg mij of ik het ook wou proberen. Ze vertelde mij wat ze had, maar ben helaas vergeten wat het was. en toen werd ik wakker.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik was in een (vreemde) stad en ging naar de winkel om sigaretten te kopen.
Het was schijnbaar in Engeland en ik sprak de taal niet zo goed, ik kocht een groot pakje sigaretten met 40 stuks.
Ik vroeg of ik met dollars kon betalen, dat kon niet, toen vroeg ik of ik met euro's kon betalen, dat kon wel.
Daarna ging ik buiten de winkel bladeren opruimen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Dat ik op een toilet zat.... Fijn zulke dromen als je een volle blaas hebt..

Iwan

Ik droomde vannacht dat ik niet kon lopen, verlamd was. Tamelijk saaie droom.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik droomde over Lynn vannacht...
In mijn droom deed ze een dansje.....  (hoe wat en waarom weet ik niet, alleen Lynn die een dansje deed)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij mij thuis uit het raam keek vanuit een slaapkamer
en dat er een caravan bij mij achter het huis stond. In de caravan zat een jongedame
die zich onbespied achtte en zich begon uit te kleden... Ze had de meest vreemde borsten...
Haar borsten waren heel puntig en haar tepels hadden dezelfde kleur als de rest van haar borsten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."