Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

aan wie denk je

Gestart door carola, 24 september 2011, 22:47:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carola


carola

aan mijn live oma, en mijn allerliefste

carola

aan mijn lieve oma die is alweer 96, aan mijn opa die ik erg mis, aan mijn schatje die nu aan tv kijken is, aan neefje Jens waar we trots op zijn  :) :) :)

Lynn

Aan mijn kleine meisje. Ze heeft het volgens mij nog erg fijn in mijn buik... Van mij mag ze er nu echt wel uitkomen! ;)

Margje

Nog te veel aan een bepaald persoon... :WAB: Ga uit mijn hoofd.... :D

carola


Iwan

Ik denk momenteel aan mijn broer.... vraag me af hoe het met hem gaat.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Cedric

Hij heeft iets achter zijn oogbol zitten en de artsen weten niet wat het is. Hij krijgt al 4 weken
medicatie, zalfjes, druppels, maar niets lijkt het ding weg te krijgen. Bij de oogheelkunde een
reeks van onderzoeken gehad. Foto's, kweekje en gisteravond hebben ze de foto's besproken
in een team van artsen en artsen in opleiding. Vandaag moet hij terug en ik hoop dat ze al de
uitslag hebben van het kweekje zodat we eindelijk weten waar we aan toe zijn. Maak mezelf
helemaal gek met googlen. (moet ik nooit meer doen) Het kan een onschuldige bacterie zijn,
maar ook iets wat niet goed is. En daar moet ik natuurlijk NIET vanuit gaan, maar als zelfs de
professor "hmmm" zegt en niet weet wat het is, dan ga je je toch wel zorgen maken.

Iwan

Sterkte Kim, voor jullie beiden. Hopen dat het niets ernstigs is.


Ik denk aan mijn voormalige baas, hij heeft een tumor in zijn hoofd hebben ze 2 weken geleden ontdekt.
Hij heeft een epileptische aanval gekregen in zijn slaap en na onderzoek vonden ze een goedaardige tumor.
Gelukkig zit de tumor op het hersenvlies dus kunnen ze er vrij gemakkelijk bij komen.
Moet wel verwijderd worden omdat het op zijn hersenen drukt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."