Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vakantieplannen?

Gestart door Margje, 6 mei 2007, 22:11:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sugamilk

Geen vakantieplannen. Manlief heeft nu 3 weken vakantie, dus hebben wat dagjes ui5 gepland staan. Met kerst vertoeven wij in de ardennen

Kim

We gaan toch nog even last minute 10 dagen naar Italie om te kamperen!  :smitt:
Volgende week zullen we vertrekken.  :tU:

Iwan



Citaat van: Kim op  6 augustus 2015, 09:55:07
We gaan toch nog even last minute 10 dagen naar Italie om te kamperen!  :smitt:
Volgende week zullen we vertrekken.  :tU:
Oi wat lekker, waar gaan jullie ongeveer heen in Italië?  (wees gerust kom jullie echt niet opzoeken  *G)
En gaan jullie met de kids en dan in tentje of in een hotel?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Kamperen doe je in een tent Iwan, niet in een hotel!  ;)
We gaan naar het Gardameer, de plaats pacengo di lazise  :D

Iwan



Citaat van: Kim op  6 augustus 2015, 10:46:05
Kamperen doe je in een tent Iwan, niet in een hotel!  ;)
We gaan naar het Gardameer, de plaats pacengo di lazise  :D
Maar mbt de kids dacht ik misschien gaan jullie in hotel. Mijn voormalige zwager heeft daar een huisje in de buurt.  ;D

Heel veel plezier in elk geval en een fijne vakantie!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Misschien gaan we eind augustus begin september een paar daagjes weg maar dan gewoon in eigen land en in de buurt anders naar zee
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

CiteerMaar mbt de kids dacht ik misschien gaan jullie in hotel. Mijn voormalige zwager heeft daar een huisje in de buurt.  ;D

Voor kinderen is het juist leuk om te kamperen! Zo opgesloten in een hotel is niks.....laat ze lekker rondhuppelen voor de tent
met een afwasteiltje met water. Een bak speelgoed erbij en je hebt er geen kind aan! Ook leuk dat ze zo contact krijgen met andere
kinderen.  :)

mary-kate

Het ligt in de planning om over 2 weken naar zee te gaan voor 2 a 3 dagen maar ja eerst zien dan geloven
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: Kim op  6 augustus 2015, 18:20:03
CiteerMaar mbt de kids dacht ik misschien gaan jullie in hotel. Mijn voormalige zwager heeft daar een huisje in de buurt.  ;D

Voor kinderen is het juist leuk om te kamperen! Zo opgesloten in een hotel is niks.....laat ze lekker rondhuppelen voor de tent
met een afwasteiltje met water. Een bak speelgoed erbij en je hebt er geen kind aan! Ook leuk dat ze zo contact krijgen met andere
kinderen.  :)
How was de vakantie?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."


Sugamilk

Oh oh kim, das wel supervervelend. Mooie blog btw en een volger erbij op insta

Kim

Ohhhhh ben jij dat!!! Leuk!!!
Ga je ook volgen!  :D

Sugamilk


Iwan

Geen plannen om weg te gaan deze vakantie.
Ik heb wel vrijgenomen van 04-07-2016 t/m 24-07-2016

Wellicht dat ik thuis wat bezig ga, heb mijn moeder voorgesteld om naar Limburg te gaan,
maar denk niet dat zij dat ziet zitten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

wij gaan deze week vrijdag tot die week erna vrijdag met mijn zusje en zwager een weekje naar de BE Ardennen

carola

We zouden naar Hongarije maar hebben besloten dit jaar daar niet heen te gaan vanwege de aanslagen overal, dit jaar werk ik door als gj vakantie heeft. Gj krijgt eind augustus en eerste 2 week van september vakantie En dan beginnen de scholen ook alweer denk dat we dagje hier heen dagje daar heen gaan doen

Kim

@ Carola: Niet op vakantie gaan vanwege aanslagen? Dan kun je nergens meer naartoe!!
In Hongarije zijn er overigens geen aanslagen geweest, toch?

Ben net thuis van 2 weekjes Italië!
Helaas maar 4 van de 14 dagen kunnen zwemmen, veel regen en onweer!  :-[

Kattenhuis

Ik heb de 1e 3 weken van augustus vakantie. Heb geen plannen. Het is in ieder geval lekker om niets te moeten. Ik ga wat wandelen, fietsen,fitnessen. Wat dingen in huis doen etc. Ik zie wel wat er op mijn weg komt.

Iwan

Ik ben aan mijn 2de week vakantie begonnen, heb eigenlijk nog niets bijzonders uitgevoerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Hier nog een paar foto's van vorige maand: