Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Terugkeer Van der Vaart naar Ajax van de baan

Gestart door herjoajax, 25 mei 2015, 13:05:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

herjoajax



Rafael van der Vaart heeft Ajax laten weten nog niet klaar te zijn voor een terugkeer naar zijn oude club.
Zijn zaakwaarnemer Robert Geerlings heeft voetbaldirecteur Marc Overmars daarvan zondag op de hoogte gesteld.

Het contract van Van der Vaart bij Hamburger SV loopt deze zomer af en Ajax deed hem een aanbieding terug te keren op het oude nest.

'Rafael is er nog niet uit waar zijn toekomst zal liggen', legt Geerlings uit aan Voetbal International.
'Ajax heeft lang genoeg gewacht, we vonden het netjes de club daarover in te lichten.
Ik ga er vanuit dat Ajax gaat overschakelen naar andere opties.
En daar hebben we alle begrip voor.'

Van der Vaart heeft zijn handen vrij na dit seizoen, als zijn verblijf bij Hamburger SV ten einde is.
Verschillende clubs hebben hun interesse al kenbaar gemaakt bij de 109-voudige international.
De aanvallende midenvelder vertrok in de zomer van 2005 bij Ajax.
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

herjoajax



In tegenstelling tot het nieuws van VI, dat meldt dat Rafael van der Vaart niet terug gaat keren bij Ajax, komt Mike Verweij nu met een update.
De journalist van De Telegraaf meldt dat Van der Vaart de club louter in de wacht heeft gezet in verband met de play-offs met HSV.



Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.