Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

FC Groningen weigert schikkingsvoorstel Sparv

Gestart door Iwan, 13 december 2010, 18:15:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

FC Groningen weigert schikkingsvoorstel Sparv

GRONINGEN - FC Groningen heeft het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing voor Tim Sparv afgewezen.
De noorderlingen lieten maandag in eerste instantie weten akkoord te gaan met het voorstel van de aanklager
betaald voetbal, maar kwamen daar na beraad op terug. Sparv kreeg zondag tijdens de competitiewedstrijd
tegen AZ de rode kaart voor een charge op Rasmus Elm.

De Finse middenvelder kreeg een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk.
Sparv liet eerst via de website van zijn werkgever weten met tegenzin akkoord te gaan. Volgens een woordvoerder
van Groningen had de club onder tijdsdruk besloten het voorstel te accepteren. Nadat de KNVB toestemming had gegeven
om wat langer over het voorstel na te denken, ging de nummer drie van de eredivisie alsnog in beroep.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: telegraaf.nl
Groningen wint 'Derby van het Noorden'

In een aantrekkelijke wedstrijd heeft FC Groningen overtuigend met 4-1 bij sc Heerenveen gewonnen.

FC Groningen heeft er op bezoek bij SC Heerenveen geen misverstand over laten bestaan wie op dit moment
de beste ploeg van het Noorden is. De formatie van Pieter Huistra sloeg in het Abe Lenstra Stadion keihard toe 1-4.
Jonas Ivens, Tim Matavz en Dusan Tadic (twee keer) zorgden voor de Groningse treffers in Friesland.
Filip Djuricic redde de eer voor de thuisploeg.

Groningen behoudt door de zege de vierde plaats in de eredivisie. Heerenveen staat ondanks de pijnlijke nederlaag
nog net in het linkerrijtje. Arnold Kruiswijk moest met twee keer geel vertrekken bij de Groningers.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Lekkere overwinning voor de trots van het noorden.  :tU:
Ik heb de wedstrijd gevolgd via internet-radio.
Na afloop een sms gekregen van mijn baas die in het stadion was en een fervent Heerenveen-supporter is.

Citaat van: Iwan op 30 januari 2011, 16:42:17
Groningen behoudt door de zege de vierde plaats in de eredivisie.
Heerenveen staat ondanks de pijnlijke nederlaag nog net in het linkerrijtje.
Arnold Kruiswijk moest met twee keer geel vertrekken bij de Groningers.
Anorld Kruiswijk speelt tegenwoordig natuurlijk bij Heerenveen en niet bij Groningen,
hoewel hij een geboren Gronninger is en zijn prof. carrière bij Groningen is begonnen (2001-2008).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk


carola

haha we hebben wel een strijd met die friezen, dan staan hun weer boven ons dan wij weer, beetje afwisselend  :) trots van het noorden