Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Op welke leeftijd kreeg jij intresse in het andere geslacht?

Gestart door Iwan, 18 augustus 2014, 18:09:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Op welke leeftijd kreeg jij (lichamelijk/seksuele) intresse in het andere geslacht
en waar uitte dit zich in?


of in hetzelfde geslacht als je daar op valt, of op beide geslachten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik denk dat ik een jaar of 14 was toen ik interesse in meisjes kreeg, en dan met name in hun lichaam
en de verschillen tussen het lichaam van meisjes en mijn eigen lichaam. Doktertje spelen of iets
in die trant heb ik nooit gedaan. Wel eens met meisjes de hooizolder opgeslapen bij een boerderij
in de buurt, maar daar gebeurde nooit iets echt bijzonders, behalve elkaar wat uitdagen of overover praten.

Bij ons op de middelbare school werd er na de gymles wel gegluurd door de jongens, maar ik deed daar nooit aan mee.
Volgens mij zag je namelijk niets door het sleutelgat in de deur die de douche van de jongens en de meisjes scheidde..

Na het schoolzwemmen heb ik wel eens meegemaakt dat ik er 2 meisjes kwamen kijken hoe ik mij omkleedde,
ze keken over de rand van het pashokje, deden ze trouwens niet stiekem. Ik deed toen mijn zwembroek uit
met een handdoek rond mij middel dus ze hebben mijn kroonjuwelen toen niet kunnen aanschouwen.  ;D

Een jaar later ongeveer, ik zat toen op een andere school flirtte ik wel regelmatig met een meisje uit de klas
en zij was ook wel handtastelijk of zat met haar voeten tussen mijn benen wanneer we tegenover elkaar zaten,
ze deed dan gelukkig wel eerst haar schoen uit. En op dezelfde school had een ander meisjes eens een heel strak gympakje
aan zodat je echt alles kon zien..... haar borsten en tepels en ze had een cameltoe, dus dat gedeelte liet ook weinig
aan de fantasie over.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Iwan



Citaat van: Sugamilk op 19 augustus 2014, 20:57:25
Ik was 12 en kreeg mijn eerste zoen :-)
Je kreeg een zoen vanuit het niets of hadden jullie destijds ook 'verkering' of liepen jullie al hand en hand over het schoolplein?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik heb werkelijk waar geen enkel idee welke leeftijd dat was bij mij

gjk

Ik was een jaar of 15 toen ik ineens een meisje tegenkwam waar ik gelijk verliefd op was. Ze bleek al heel lang bij ons in de wijk te wonen maar ik had haar nog nooit eerder gezien totdat ze een keer bij ons kwam staan. Ik weet ook nog wel dat ze hele mooie sprekende ogen had en een hele lieve lach. Het is nooit iets geworden verder, maar van af die tijd ging ik wel steeds vaker naar andere meiden kijken. :)