Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Preuts?

Gestart door Iwan, 22 november 2006, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Vind jij jezelf preuts of is jouw seksleven een open boek?
Vind jij Nederlanders preuts?
Is het wel goed om niet preuts te zijn?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind mezelf helemaal niet preuts,
ik spreek dan ook over praktisch alles,
maar het hangt er natuurlijk wel vanaf met wie het is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik ben ook niet bepaald preuts.
Ik ben behoorlijk open.

Metalholic

Ben helemaal niet preuts, kan me niet veel schelen, wie wat ziet. Alleen bepaalde leeftijdscategorieen scherm ik af.

Layla

Nee ik vind mezelf helemaal niet preuts, ben erg open over mijn seksleven en eigenlijk voor veel dingen wel in.
Nederlanders opzich vallen ook wel mee. Meeste Nederlanders zijn wel een beetje open.

Nee ik denk niet dat het goed is preuts te zijn. Persoonlijk zou ik je er niet op beoordelen als je dat wel bent. De 1 praat er gewoon makkelijker over dan de ander. Maar ik denk als je er leert normaal over te praten en mee om te gaan dat je ook veel vat bader bent voor nieuwe dingen in je seksleven omdat je al aan het idee gewent kan zijn of je kan gewoon tips en tricks bij je vrienden komen vragen ;)
Het helpt dan gewoon als je niet preuts bent.
Maar nogmaals, ik zou je er niet om beoordelen.

Maeve

Ik vind mezelf niet preuts. Ik ben er behoorlijk open over.

gjk

Ik zou mezelf ook niet preuts willen noemen, alles is bespreekbaar dus ook de sex.

carola

ik ben zelf ook niet preuts, waar de mond vol van is stroomt het hart van over hahah dus praat wel over dit onderwerp  :)

Iwan



Citaat van: carola op 28 september 2011, 16:53:18
ik ben zelf ook niet preuts, waar de mond vol van is stroomt het hart van over hahah dus praat wel over dit onderwerp  :)
En met wie praat je daar dan over, met goede vriendinnen of met vrienden/kennissen, of alleen met je partner?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Droopy

Ik ben ook absoluut niet preus.
Niet dat ik het er altijd over heb ofzo. Maar ga het onderwerp zeker niet uit de weg.
Seks is toch iets heel nogmaals. 99% van de wereldbevolking doet eraan.