Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Bijna helft van vrouwen wil jongere man daten

Gestart door Iwan, 16 januari 2010, 04:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be
Bijna helft van vrouwen wil jongere man daten

Vier op de tien rijpe vrouwen wil een jongere man daten, dat blijkt uit een Britse enquête.
Een op de drie zou zich echter wel schamen voor haar toyboy.

Jonger dan ooit
Een kwart van de vrouwen heeft momenteel een relatie of is getrouwd met een jongere man.
Het onderzoek werd verricht door Yesmrsrobinson.com, een datingsite voor oudere vrouwen
die een jongere man zoeken. Volgens een vertegenwoordiger is het nu zo dat 40-jarige vrouwen
er jonger uitzien dan ooit en zich ook zo voelen, moderne jonge mannen appreciëren dan weer
het zelfvertrouwen en de ervaring van een oudere partner. 

Jonger voelen
"We ontdekten dat er meer dan zes miljoen Britse vrouwen geen jongere partner hebben maar er wel een willen,
de helft gelooft dat een toyboyt haar tot zes jaar jonger kan doen voelen. Single vrouwen beginnen anders te denken
over het leeftijdsverschil met hun potentiële partners
", aldus de vertegenwoordiger.

Zonen aantrekkelijk
Eén op de vijf gaf toe de vrienden van hun zoon aantrekkelijk te vinden. Deze toyboys hebben ook een negatief kantje.
37 procent zegt dat ze beschaamd zouden zijn een jongere man te introduceren aan vrienden. De favoriete toyboy
was de Britse tv-chef Gino D'Acampo, op de tweede plaats kwam acteur Ewan McGregor, de derde plaats was voor
Enrique Iglesias.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

vrouwen voelen zichzelf dan natuurlijk een stuk jonger als ze met een man gaan die veel jonger is dan zij. :)

Iwan

Citaat van: gjk op 16 januari 2010, 11:03:28
vrouwen voelen zichzelf dan natuurlijk een stuk jonger als ze met een man gaan die veel jonger is dan zij. :)
Ik denk het, bij mannen zal dat vast ook het geval zijn. Ik kan me er ook iets bij voorstellen dat vrouwen
het fijn vinden dat wanneer ze wat ouder zijn dat ze dan een jongere vriend hebben en te weten dat ze
nog aantrekkelijk gevonden worden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


Iwan

Al ben ik dan geen vrouw en val ik niet op mannen, vindt ik oudere vrouwen ook wel wat hebben.
Niet dat ik vrouwen die jonger dan mij zijn niets vind, maar ik zou toch wel 1× in mijn leven
een oudere vrouw willen hebben gehad.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Lynn op  1 februari 2010, 20:07:26
Nee wil juist een oudere man!
Dat wil je nu, maar als jij 50 bent zou je dan nog een oudere man willen?
Jij lijkt mij wel het type dat op oudere leeftijd een boy-toy heeft.  *no offence*
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Nu wil ik inderdaad iemand die ouder is, maar een toyboy als ik ouder ben lijkt me ook wel wat ;)

carola

ik heb alleen maar met oudere mannen gedate, en heb liever wat oudere mannen die hebben meer ervaring met dingen, hebben een hele andere kijk op het leven

Iwan



Citaat van: carola op 25 september 2011, 14:26:20
ik heb alleen maar met oudere mannen gedate, en heb liever wat oudere mannen die hebben meer ervaring met dingen,
hebben een hele andere kijk op het leven
Maar jouw ex-en en huidige vriend zijn toch niet zoveel ouder dan jij bent/was?

Misschien dat wanneer je zelf wat ouder bent dat je dan liever een jongere man zou willen hebben.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik zou nu liever geen vriendin hebben die (veel) jonger is, moet er niet aan denken om met een 18-jarige
een relatie te hebben. Een keertje seks zou ik nog wel willen, maar geen echte langdurige relatie.
Bij Linda vond ik, achteraf, het leeftijdsverschil al te groot, al zijn er natuurlijk wel jongere vrouwen die
wat volwassener zijn. (ik was volgens mij 6 jaar ouder dan Linda)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik heb zelf altijd een jongere vriendin gehad, met alle respect maar een oudere vriendin dat zie ik niet zo zitten.

Iwan



Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:34:49
Ik heb zelf altijd een jongere vriendin gehad, met alle respect maar een oudere vriendin dat zie ik niet zo zitten.
Waarom zou jij geen relatie willen hebben met een oudere vrouw?
Een vrouw met ervaring..... wie weet wat zij jou nog allemaal kan leren.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 25 september 2011, 14:54:54


Citaat van: carola op 25 september 2011, 14:26:20
ik heb alleen maar met oudere mannen gedate, en heb liever wat oudere mannen die hebben meer ervaring met dingen,
hebben een hele andere kijk op het leven
Maar jouw ex-en en huidige vriend zijn toch niet zoveel ouder dan jij bent/was?

Misschien dat wanneer je zelf wat ouder bent dat je dan liever een jongere man zou willen hebben.  ;D
mijn exen waren allebei 9 en half jaar verschil en met mijn huidige partner is het ook 9 en half jaar verschil
oudere mannen bevallen mijn toch beter haha een jonge man gedraagt zich minder volwassen

gjk

Citaat van: Iwan op  6 mei 2014, 14:40:20


Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:34:49
Ik heb zelf altijd een jongere vriendin gehad, met alle respect maar een oudere vriendin dat zie ik niet zo zitten.
Waarom zou jij geen relatie willen hebben met een oudere vrouw?
Een vrouw met ervaring..... wie weet wat zij jou nog allemaal kan leren.  ;D

Daar heb ik geen oudere vrouw voor nodig ;D

Iwan



Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:46:32
Citaat van: Iwan op  6 mei 2014, 14:40:20


Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:34:49
Ik heb zelf altijd een jongere vriendin gehad, met alle respect maar een oudere vriendin dat zie ik niet zo zitten.
Waarom zou jij geen relatie willen hebben met een oudere vrouw?
Een vrouw met ervaring..... wie weet wat zij jou nog allemaal kan leren.  ;D

Daar heb ik geen oudere vrouw voor nodig ;D
Maar mijn vraag blij staan, Waarom zou jij geen relatie willen met een oudere vrouw?
Ben je bang dat jullie misschien niet zoveel gemeen met elkaar zouden hebben?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op  6 mei 2014, 14:49:02


Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:46:32
Citaat van: Iwan op  6 mei 2014, 14:40:20


Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:34:49
Ik heb zelf altijd een jongere vriendin gehad, met alle respect maar een oudere vriendin dat zie ik niet zo zitten.
Waarom zou jij geen relatie willen hebben met een oudere vrouw?
Een vrouw met ervaring..... wie weet wat zij jou nog allemaal kan leren.  ;D

Daar heb ik geen oudere vrouw voor nodig ;D
Maar mijn vraag blij staan, Waarom zou jij geen relatie willen met een oudere vrouw?
Ben je bang dat jullie misschien niet zoveel gemeen met elkaar zouden hebben?
Ik weet het niet precies, ik heb dan denk ik het gevoel alsof ik dan een relatie heb met mijn oudere zus, die ik overigens niet heb. Maar nogmaals het is een gevoel wat ik daar dan bij krijg.

Iwan



Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:53:19
Citaat van: Iwan op  6 mei 2014, 14:49:02


Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:46:32
Citaat van: Iwan op  6 mei 2014, 14:40:20


Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:34:49
Ik heb zelf altijd een jongere vriendin gehad, met alle respect maar een oudere vriendin dat zie ik niet zo zitten.
Waarom zou jij geen relatie willen hebben met een oudere vrouw?
Een vrouw met ervaring..... wie weet wat zij jou nog allemaal kan leren.  ;D

Daar heb ik geen oudere vrouw voor nodig ;D
Maar mijn vraag blij staan, Waarom zou jij geen relatie willen met een oudere vrouw?
Ben je bang dat jullie misschien niet zoveel gemeen met elkaar zouden hebben?
Ik weet het niet precies, ik heb dan denk ik het gevoel alsof ik dan een relatie heb met mijn oudere zus,
die ik overigens niet heb. Maar nogmaals het is een gevoel wat ik daar dan bij krijg.
Wanneer je een relatie met een jongere vrouw heb je toch ook niet het gevoel dat je een relatie hebt met je jongere zus?

Ik zou dat eerder met een (veel) jongere vrouw hebben, maar vrouwen zijn natuurlijk over het algemeen wel eerder
volwassen dan mannen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik date niet, maar mocht het er ooit van komen dan zou het me niet uitmaken of iemand wat jonger
of wat ouder is. Ik val op iemand als persoon en de leeftijd is voor mij niet van belang....tenzij het
natuurlijk een minderjarige is.....dat is een grote NO GO!  :P

Iwan



Citaat van: Kim op 29 mei 2014, 16:33:54
Ik date niet, maar mocht het er ooit van komen dan zou het me niet uitmaken of iemand wat jonger
of wat ouder is. Ik val op iemand als persoon en de leeftijd is voor mij niet van belang....tenzij het
natuurlijk een minderjarige is.....dat is een grote NO GO!  :P
Dus jij zo eventueel op een man van 65 kunnen vallen?
Niet dat daar ansich iets mis mee is, maar ik ken wel vrouwen van rond de 20 die een relatie
hebben met iemand van tegen de 50 en ik kijk daar toch altijd een beetje vreemd tegenaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dat zou eventueel kunnen ja! Je weet nooit hoe dingen lopen in het leven he?  :P