Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Van getrouwde mannen/vrouwen blijf je af.

Gestart door Iwan, 20 maart 2010, 22:08:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Van bezette mannen/vrouwen blijf je af.

Man - Eens, .....
3 (37.5%)
Vrouw - Eens, .....
3 (37.5%)
Man - Oneens, .....
1 (12.5%)
Vrouw - Oneens, .....
1 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Iwan

Veel vrouwen, maar ook mannen, hebben een voorkeur voor mannen die al een relatie hebben.
Dat schijnt met de geur van een bezette mannen te maken hebben.
Mannen met een relatie hebben de geur van een andere vrouw bij hen,
wat voor vrouwen schijnbaar als kwaliteitskeurmerk wordt ervaren
en tevens lokt het competitiviteit uit bij vrouwen.

Stelling: Van bezette/getrouwde mannen/vrouwen blijf je af.

Zijn bezette mannen aantrekkelijker?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

In principe vind ik dat je van een bezette man of vrouw moet afblijven.
Maar ik vind toch ook wel dat de grootste verantwoordelijkheid toch bij de man/vrouw ligt. Ik zelf heb wel eens een
seksuele relatie gehad met een vrouw die een partner had, maar hem kende ik niet persoonlijk dus voelde ik mij er totaal niet
schuldig over.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ja en nee...ben het eigenlijk wel eens met wat Iwan hierboven schrijft....Ja eigenlijk is het niet netjes om met die persoon iets aan te gaan aan de andere kant is het van de (getrouwde/met partner) persoon de eigen keuze en zijn/haar verantwoordelijkheid....Hoe dan ook in die relatie zit duidelijk iets niet goed of ze moeten er bepaalde afspraken over hebben....

Iwan



Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:23:50
Ja en nee...ben het eigenlijk wel eens met wat Iwan hierboven schrijft....Ja eigenlijk is het niet netjes om met die persoon iets aan te gaan
aan de andere kant is het van de (getrouwde/met partner) persoon de eigen keuze en zijn/haar verantwoordelijkheid...
Hoe dan ook in die relatie zit duidelijk iets niet goed of ze moeten er bepaalde afspraken over hebben....
Zou jij je bezwaard voelen om iets seksueels te ondernemen met iemand met een partner, al dan niet getrouwd?
En zou het voor jou verschil maken of je de partner zou kennen en of hij/zij toestemming heeft om 'vreemd' te gaan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 23 september 2011, 16:44:03


Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:23:50
Ja en nee...ben het eigenlijk wel eens met wat Iwan hierboven schrijft....Ja eigenlijk is het niet netjes om met die persoon iets aan te gaan
aan de andere kant is het van de (getrouwde/met partner) persoon de eigen keuze en zijn/haar verantwoordelijkheid...
Hoe dan ook in die relatie zit duidelijk iets niet goed of ze moeten er bepaalde afspraken over hebben....
Zou jij je bezwaard voelen om iets seksueels te ondernemen met iemand met een partner, al dan niet getrouwd?
En zou het voor jou verschil maken of je de partner zou kennen en of hij/zij toestemming heeft om 'vreemd' te gaan?

Ja en Nee...Alhoewel het er aan ligt of het alleen sex is of dat je ook gevoelens voor die persoon hebt dan is het een heel ander verhaal voor jezelf....Geweten is ook nog zoiets he...dat speelt ook mee...dus ja en nee eigenlijk... Nee het maakt niet uit of iemand toestemming heeft.....

Lejah

Ik vind dat je van een getrouwd iemand moet afblijven.

Maar de grootste verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij diegene die vreemd gaat.


Of het verschil zou uitmaken of iemand toestemming heeft? Hmm, ik denk niet dat je iemand zo goed kent om te weten of hij wel of niet echt toestemming heeft of dat maar verzint. Dus nee.

gjk

Ook ik heb eens gestemt je moet inderdaad niet gaan lopen stoken in een huwelijk.

carola

ook ik vind dat je van getrouwde mannen af moet blijven , ze trouwen niet voor niks en anders om vind ik ook dat een getrouwde man niet met iemand moet gaat rotzooien

Margje

Totdat je gevoelens ontwikkeld voor iemand die getrouwd is...Wil nog niet per definitie zeggen dat je er wat mee moet doen...zeker niet (voordat ik iedereen over me heen krijg :))..De keuze ligt altijd bij degene die getrouwd is...Jij kan hoogstens je gevoelens duidelijk maken en je er los van maken...dan ligt de keuze bij de getrouwde persoon....Ik noem dat niet stoken...ieder mens heeft zijn/haar gevoel en doet daarmee wat hij/zij wil....En wat ik zei...gevoelens kunnen er zijn...wat je er mee doet...is je eigen keus!

Iwan

Ik zou geen (langdurige) relatie beginnen met iemand die getrouwd, of ze moeten echt al uit elkaar zijn.
Een keertje seks met iemand die getrouwd is of een relatie heeft vind ik wat anders..  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: carola op 25 september 2011, 00:14:05
ook ik vind dat je van getrouwde mannen af moet blijven , ze trouwen niet voor niks en anders om
vind ik ook dat een getrouwde man niet met iemand moet gaat rotzooien
Er zijn volgens mij best wel veel stellen in Nederland die daar afspraken over hebben, dat ze elkaar
een seksuele relatie gunnen buiten hun 'echte' (emotionele) relatie die ze met hun partner hebben.
Stellen die elkaar niet zovaak zien, bijvoorbeeld wanneer één van de twee niet veel/vaak thuis
is vanwege zijn/haar werk. Of mensen bij wie de relatie uitgewerkt is, maar die bij elkaar blijven
omdat dat financieel beter uitkomt of omdat ze samen kinderen hebben.

Persoonlijk zou ik dat niet kunnen denk ik, zou de gedachten niet kunnen verdragen dat mijn partner
met een ander van bil zou gaan. Ik zou daarom ook sneller een seksuele relatie beginnen met iemand
die getrouwd is of een partner heeft dan dat ik een seksuele relatie met iemand zou beginnen wanner
ik zelf een relatie zou hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."