Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoi, ik ben Linda

Gestart door Linda2009, 29 september 2010, 15:48:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linda2009

Hallooo,

Ik ben Linda en ik woon samen met mijn lieve vriend Jan Willem in Den Haag. Ik ben geboren in de stad Groningen.
Samen hebben we 2 poezen, Diva en Sophie, en 1 kater, Tubbs ( ja idd, van Miami Vice )

Op het ogenblik ben ik erg hard op zoek naar een baan... Hopelijk lukt dat in Den Haag beter als in het noorden. Maar daar ben ik al wel van overtuigd.

Mijn dagelijks leven vul ik eigenlijk alleen maar met huishoudelijke klusjes en dergelijke. En uiteraard solliciteren.
Verder ben ik veel op mijn facebook ( http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100001399973720 )  en hyves ( http://linda-2007.hyves.nl/ ) te vinden.

Ook lees ik graag een boek, of kijk ik een film.

Als je nog meer wilt weten dan mag je t me altijd vragen :D ( dan beslis ik wel of je antwoord krijgt :P )

Groetjes Linda

Iwan

Welkom Linda! (jij bent al linda nummer 5 op het forum  ;D)

Erg leuk dat je je hebt aangemeld op het forum en ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.
Mag ik vragen waarom je uit het mooie Groningen bent vertrokken? Was het de liefde of de werkgelegenheid?

Ik hoop nog veel van je te lezen op het forum, vers vlees is altijd welkom.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

Hoi Iwan,

Bedankt voor je berichtje :D ( ik zag net idd ook al iets over een linda staan :P  haha, ben het gewend dat er meerdere op 1 forum zitten :P )

Ik ben wegens de liefde vertrokken, en ook om de werkgelegenheid.

Mijn vriend en ik konden het niet bekostigen om elk weekend heen en weer te reizen naar elkaar toe. Daarom hebben we besloten om te gaan samen wonen. En voor mij speelde de werkgelegenheid ook mee.

Als ik mijn vriend niet had leren kennen was ik naar Enschede gegaan, daar woont mijn moeder ( dus gescheiden ouders ).

Iwan



Citaat van: Linda2009 op 29 september 2010, 16:06:16
Hoi Iwan,

Bedankt voor je berichtje :D ( ik zag net idd ook al iets over een linda staan :P  haha, ben het gewend dat er meerdere op 1 forum zitten :P )

Ik ben wegens de liefde vertrokken, en ook om de werkgelegenheid.

Mijn vriend en ik konden het niet bekostigen om elk weekend heen en weer te reizen naar elkaar toe.
Daarom hebben we besloten om te gaan samen wonen. En voor mij speelde de werkgelegenheid ook mee.

Als ik mijn vriend niet had leren kennen was ik naar Enschede gegaan, daar woont mijn moeder ( dus gescheiden ouders ).
Misschien is het een idee om het forum om te dopen naar het Lindaanidee Forum  :gsn:

Mis je Groningen niet?? Veel van de forumleden hier komen uit Groningen en de rest zou graag in Groningen willen wonen,
al weten ze dat zelf vaak niet.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah


Lynn

Nee he! Niet weer een Linda! ;) Haha.

Welkom en veel plezier op het forum!

gjk


Kim


DonWoozy

HEEEEY LINDA jij ook hier? :p toch maar mijn advies opgevolgd ;)

Linda2009

Citaat van: Iwan op 29 september 2010, 16:13:57


Citaat van: Linda2009 op 29 september 2010, 16:06:16
Hoi Iwan,

Bedankt voor je berichtje :D ( ik zag net idd ook al iets over een linda staan :P  haha, ben het gewend dat er meerdere op 1 forum zitten :P )

Ik ben wegens de liefde vertrokken, en ook om de werkgelegenheid.

Mijn vriend en ik konden het niet bekostigen om elk weekend heen en weer te reizen naar elkaar toe.
Daarom hebben we besloten om te gaan samen wonen. En voor mij speelde de werkgelegenheid ook mee.

@all: Tnxs :D

Als ik mijn vriend niet had leren kennen was ik naar Enschede gegaan, daar woont mijn moeder ( dus gescheiden ouders ).
Misschien is het een idee om het forum om te dopen naar het Lindaanidee Forum  :gsn:

Mis je Groningen niet?? Veel van de forumleden hier komen uit Groningen en de rest zou graag in Groningen willen wonen,
al weten ze dat zelf vaak niet.  ;D

Nee ik mis het totaal niet eigenlijk.  ik ben niet zo'n persoon wat zich perse in t noorden thuis voelt. Ik voel me in Enschede meer thuis als in het noorden... En nu ook in den haag.  Het maakt me niet zoveel uit waar ik woon, als ik maar dierbaren om me heen heb.

@ Don: jaaaa ik ben er ook :P  Kom jou ook overal tegen he? :P hahahahahah    Ja, heb idd je advies maar opgevolgd :P

@all: Tnxs :D

Margje

Hoi hoi...welkom en veel prikplezier :)

StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Linda2009


Linda2009

Lang niet hier geweest :|  inmiddels dus ook het een en ander veranderd :P

Citaat van: Linda2009 op 29 september 2010, 15:48:42
Hallooo,

Ik ben Linda en ik woon samen met mijn lieve vriend Jan Willem in Den Haag. Ik ben geboren in de stad Groningen.
Samen hebben we 2 poezen, Diva en Sophie, en 1 kater, Tubbs ( ja idd, van Miami Vice )

Op het ogenblik ben ik erg hard op zoek naar een baan... Hopelijk lukt dat in Den Haag beter als in het noorden. Maar daar ben ik al wel van overtuigd.

Mijn dagelijks leven vul ik eigenlijk alleen maar met huishoudelijke klusjes en dergelijke. En uiteraard solliciteren.
Verder ben ik veel op mijn facebook ( http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100001399973720 )  en hyves ( http://linda-2007.hyves.nl/ ) te vinden.

Ook lees ik graag een boek, of kijk ik een film.

Als je nog meer wilt weten dan mag je t me altijd vragen :D ( dan beslis ik wel of je antwoord krijgt :P )

Groetjes Linda


Ik ben inmiddels 26 jaar en VERLOOFD met Jan Willem. 18 november a.s. trouwen wij in Den Haag.
Alles is al geregeld, gekocht/besteld/gereserveerd, alleen de huwelijksnacht moet nog geboekt worden :D

Ik heb sinds oktober j.l. een baan van 32 uur bij de Kruidvat, ook in Den Haag.

Mijn vrije tijd word nog veel ingevuld met het huishouden, maar ook met shoppen, lezen, brieven schrijven, muziek luisteren en films / tv series kijken op dvd / blu ray.

Iwan

Gefeliciteerd met je verloving!!!
en fijn dat je weer even komt kijken ook
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Linda2009


StarLight

Gefeliciteerd en welkom terug!
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Linda2009


Iwan



Citaat van: Linda2009 op  6 augustus 2011, 15:52:39
Lang niet hier geweest :|  inmiddels dus ook het een en ander veranderd :P

Citaat van: Linda2009 op 29 september 2010, 15:48:42
Hallooo,

Ik ben Linda en ik woon samen met mijn lieve vriend Jan Willem in Den Haag. Ik ben geboren in de stad Groningen.
Samen hebben we 2 poezen, Diva en Sophie, en 1 kater, Tubbs ( ja idd, van Miami Vice )

Op het ogenblik ben ik erg hard op zoek naar een baan... Hopelijk lukt dat in Den Haag beter als in het noorden. Maar daar ben ik al wel van overtuigd.

Mijn dagelijks leven vul ik eigenlijk alleen maar met huishoudelijke klusjes en dergelijke. En uiteraard solliciteren.
Verder ben ik veel op mijn facebook ( http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100001399973720 )  en hyves ( http://linda-2007.hyves.nl/ ) te vinden.

Ook lees ik graag een boek, of kijk ik een film.

Als je nog meer wilt weten dan mag je t me altijd vragen :D ( dan beslis ik wel of je antwoord krijgt :P )

Groetjes Linda


Ik ben inmiddels 26 jaar en VERLOOFD met Jan Willem. 18 november a.s. trouwen wij in Den Haag.
Alles is al geregeld, gekocht/besteld/gereserveerd, alleen de huwelijksnacht moet nog geboekt worden :D
Nog 2 maandjes (+1 dag) dus en dan bent u een getrouwde vrouw, beginnen de zenuwen al te komen?
(en is de huwelijksnacht inmiddels als geboekt?)  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."