Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Waar wacht je op?

Gestart door Margje, 28 september 2007, 21:32:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Telefoontje van de huisarts
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Op een boek die ik besteld heb.
Het boek is geschreven met de naam erin van een vriend van me
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Een ansichtkaartje dat besteld heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches


carola

Op de zomer, en tot het juli is 😀😀

Sugamilk


Sugamilk

Ohja en op een foto van m'n nichtje.  Zusje houd ons in spanning hahaha

Peaches

Op de post. Kwam iets tekort voor een hobbyprojectje, zodra het er is kan ik weer verder.

Willeke

Op mijn nieuwe bank!
Vorig jaar oktober/november gekocht maar zat een lange levertijd op. Iets van 10-12 weken ofzo. En vandaag komen ze hem eindelijk brengen!
Vanmorgen kreeg ik een smsje dat hij tussen 13.30 en 16.30 wordt bezorgd, en dat ik via een link kon volgen hoelaat ze ongeveer hier zijn. toen ik vanmorgen keek stond ie op 14.45, inmiddels een uurtje later haha. Ben benieuwd.

carola

Citaat van: Willeke op 23 februari 2017, 13:53:44
Op mijn nieuwe bank!
Vorig jaar oktober/november gekocht maar zat een lange levertijd op. Iets van 10-12 weken ofzo. En vandaag komen ze hem eindelijk brengen!
Vanmorgen kreeg ik een smsje dat hij tussen 13.30 en 16.30 wordt bezorgd, en dat ik via een link kon volgen hoelaat ze ongeveer hier zijn. toen ik vanmorgen keek stond ie op 14.45, inmiddels een uurtje later haha. Ben benieuwd.

En is je bank inmiddels geleverd

Willeke

Ja uiteindelijk wel! Met een flinke vertraging (iets met storm enzo).
Eerst zou die tussen 14.45 en 15.15 komen. Toen ik later keek was het al 15.45, toen ik weer later keek was het weer een uur opgeschoven, toen kreeg ik een smsje dat de bezorgers onderweg waren en binnen een half uur zouden arriveren, en nog geen 10 minuten later krijg ik weer een smsje dat ze vertraging hadden en dat het nog wel anderhalf uur tot 2 uur kon duren voordat ze er waren. Inmiddels was het etenstijd dus had toch maar mn eten opgezet en wat denk je, het staat net 10 minuten op en ze staan voor de deur..  ;D

attje

Op mijn nieuwe vaatwasser
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

mary-kate

Tot de winkel open gaat
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Op de man die de afvoer in de keuken komt ontstoppen. Water loopt daar langzaam door.

Sugamilk

Op een klant die al om half 4 zou komen en tot op heden niks heeft laten weten!

carola

Tot het morgen avond is naar ons voetbal cluppie

Sugamilk

Op rob, die is iets halen voor mn kapotte hiel.. :P