Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Welk Tv-programma heb je als laatst gezien?

Gestart door Lynn, 21 maart 2007, 13:36:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Pauw en Witteman met een leuke en spannende discussie tussen Harry de Winter *Joods-Nederlandse producent
en programmamaker en mede-initiatiefnemer van Een Ander Joods Geluid*
en Prof. dr. Johannes J. G. (Hans) Jansen
*arabist, islamoloog en columnist* over Wilders, de Islam, de advertentie van de Winter in de Volkskrant
(ââ,¬Å"Als Wilders hetzelfde over Joden (en het Oude Testament) had gezegd als wat hij nu over Moslims
(en de Koran) uitkraamt, dan was hij allang afgeserveerd en veroordeeld wegens antisemitisme.
")

en het boek van Jansen (ââ,¬Å"Islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten'ââ,¬Â).
Wel jammer dat de discussie, door de beperkte tijd, niet echt een discussie werd.


Wat ik wel erg grappig vond is dat de Winter Jansen op zijn plaatst wilde zetten door te zeggen
dat het door de Winter ingebrachte argument in het oud hebreeuws was geschreven,
dat Joden genocide mogen plegen volgens de talmoet op andere volken,
en dat Jansen die taal niet spreekt dus niet kon zeggen dat het argument van de Winter niet klopt,
waarop Jansen hem in oud hebreeuws toesprak.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Have I Got News for You de engelse, en in tegenstelling tot de Nederlandse versie, wel leuke versie van dit was het nieuws.

Brian Blessed was de host en een britse politicus (Alan Duncan) was 1 van de gasten,
wat heb ik gelachen. Een stuk grover en leuker dan het slappe nederlandse aftreksel; dit was het nieuws.
Ik vond het erg leuk om te zien dat die britse politicus er geen probleem mee had dat hij voor lul werd gezet
en dat ze grappen maakte over zijn geaardheid, hij deed zelf trouwens hard mee met de grappen.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn


Metu

Score, op MTV.
Waar 2 mensen een liedje moeten maken en dan iemand van het andere geslacht puur op dat liedje gebaseerd moet kiezen tussen 1 van die 2.

Iwan

The Graham Norton Show, geweldige show.
Deze keer waren John Schneider (Bo Duke), Tom Wopat (Luke Duke)
en Catherine Bach (Daisy Duke) te gast. Vooral Catherine Bach is oud geworden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

gisteravond ff stukje "Herrie in de keuken" met Herman de Blijker gekeken online

eigenzinnige

inspector frost , ben een engelse detective fan , ;D
de inspector gaat graag zijn eigen weg in het oplossen van misdaden ,hij heeft het hierdoor regelmatig met zijn meerderen aan de stok , en heeft de typische engelse humor

Iwan

Knevel en van den Brink.
Heb me weer heerlijk geërgerd aan oa Catherine Keyl die overal doorheen zat te kakelen en zo overtuigd leek
van haar eigen gelijk dat ze de mening van anderen bij voorbaat al afdeed als onzin.
Dan zat er ook nog een clown bij van de Rokerskerk, Michiel Eijsbouts, waar weinig zinnigs uitkwam,
behalve dat wat provocerende opmerkingen. Dat er cafés zijn die van een café een Rokerskerk maken
vind ik prima, al is het natuurlijk gewoon een excuus om te kunnen roken in het café.
Ik zie het probleem daarin eigenlijk niet zo, als ze een Rokerskerk willen zijn en willen roken in het café
mag dat van mij, maar kerken hoeven bij mijn weten geen horecavergunning te hebben
dus kan de overheid die wel intrekken, het is of roken (voor je geloof) of alcohol drinken/verkopen,
willen ze toch roken dan delen ze maar 'mis'wijn uit, wat uiteraard gratis zou moeten,
want alcohol verkopen past niet echt bij een kerk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

WIPE OUT

Wipe out is een programma van het amerikaanse ABC waar het de bedoeling is dat de deelnemers
zo snel mogelijk een bepaald parcours afleggen wat natuurlijk zo moeilijk mogelijk gemaakt wordt door
allerlei obstacles. Op de officiele site vindt je nog wat meer info en bierbroeder Patje heeft voor ons
ook nog een 10 afleveringen gevonden.

Whipe Out part I
Whipe Out part II


Nevyn


Iwan

Een docu over Tricky Dickie  (Richard Milhous Nixon)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."


Kim


DonWoozy


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De Paul de Leeuw Marathon.
is al 7 en een half uur bezig, nog 4 en half uur te gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Nevyn

GTST en ik ga dadelijk de nieuwsuitzendingen van vandaag en gisteren kijken.

jaantje


attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo