Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Uit

Gestart door Tyz, 13 januari 2010, 19:45:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tyz

Het is, of voelt, zo'n beetje uit met mn vriendin.
Ik heb eerder weleens om een 'pauze' gevraagd, omdat ik het gedoe (vooral met dr ouders) even niet kon hebben, maar nu vraagt zij mij dat.
Dit voelt kut.

Nevyn

Sterkte Thijs, ik weet hoe dit soort dingen kunnen voelen.
Ik leef met je nee en zal aan je denken!

Iwan

Sterke Thijs,
Ik hoop voor je dat jullie relatie na deze 'pauze' sterker zal zijn dan ooit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Das vervelend!  :-[

Tyz

Ennn.... tis weer aan.
Wel even 'taking it slow' ofzo maar goed. Ik word wel moe van knipperlicht-relaties zeg ><

Bedankt voor alle reacties ^^

Nevyn

Citaat van: Tyz op 15 januari 2010, 14:09:05
Ik word wel moe van knipperlicht-relaties zeg ><

En ook dat gevoel ken ik.. Soms is het moeilijk om dan hoop te blijven houden. Maar als je blijft praten, los je al heel veel op.
Ook daar sterkte mee.

DonWoozy

daar heb je wel gelijk in Diaan maar soms kun je nog zoveel praten maar als je relatie
iedere keer maar aan uit aan uit gaat dan moet je er op den duur toch echt een einde
aan maken anders komt het vroeg of laat toch een keer terug op je bord!

Nevyn

Ik weet er alles van, Don. Maar soms is het juist heel moeilijk om de handdoek in de ring te gooien.
Dat zie ik nu ook weer. Ik ben even niet gelukkig in mijn relatie om een reden die al eerder is voorgekomen. Conclusie: hij verandert niet. Het is nu heel gemakkelijk om er een punt achter te zetten, maar geeft veel meer voldoening door er juist voor te vechten en straks misschien wel weer gelukkig verder te kunnen gaan. Hoe lang een stel dat volhoudt is de vraag, maar uiteindelijk kunnen Tyz en ik niet zeggen dat we niet voor onze relatie gevochten hebben..

DonWoozy

absoluut waar Diaan maar toch denk ik als hij toch geen steek veranderd waarom
zou je dan na bijv. 4x uit en dan weer aan als nog weer moeite gaan doen? Naar mijn
mening heb je dan toch genoeg gevochten?

Nevyn

Klopt, en daarom is onze relatie nu onzeker.. Maar toch wil ik hem nog een kans geven. Waarom? Ik hou van hem. En ik weet echt wel dat ik ooit weer van een andere man ga houden etc. Maar daar wil ik voorlopig nog niet aan denken. Daarnaast is mijn relatie op bepaalde punten ook goed. Ik krijg veel steun en hij is ook mijn maatje. Alleen is hij enorm ontactisch en kwetst hij me met bepaalde opmerkingen. Dus of ik leer daar mee te leven, of niet en zet er een punt achter..

Kim

Ik geloof niet in knipperlichtrelaties....

Wens je ondanks dat toch veel geluk! ;)

DonWoozy

sow....kort maar krachtig, overigens ben ik het daar ook wel mee eens!

Tyz

Bedankt ^^

Ik ben niet van plan op te geven, dat het met mij en mn vriendin soms bagger loopt is door omstandigheden (ze woont thuis + ik kan niet met haar ouders opschieten) die volgend jaar anders zijn... Dus iig tot dan volhouden ;)

Ook ben ik (cliché :P) ervan overtuigd dat ze voor mij 'de ware' is.. dus tja.