Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ik ga....

Gestart door Lynn, 2 december 2006, 16:35:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Willeke

Lekker MaryKate! Ik ga zo boodschappen doen en daarna wil ik ook even gaan hobby'en. Ik ben graag met mandala's bezig.. Heerlijk om te doen.

mary-kate

Citaat van: Willeke op  8 november 2016, 14:17:40
Lekker MaryKate! Ik ga zo boodschappen doen en daarna wil ik ook even gaan hobby'en. Ik ben graag met mandala's bezig.. Heerlijk om te doen.

Ik kleur ook graag mandala's Willeke. Ik maak ook kaarten en decoreer graag boekjes, met leuke achter gronden, teksten, plaatjes, stickers enz...
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Ik ga zometeen nog even darten kijken en daarna slapen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Straks naar de inloop middag en naar de jaarlijkse APK voor mij bloeddruk
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

vandaag gewoon werken en niets bijzonders doen

Kattenhuis

Ik ga zo naar een bijeenkomst van de huurdersvereniging. De bewoners v.d. huizen die de wonningbouw hier wil sloten zijn uitgenodigd om te kijken naar alternatieven.

Wordt nog uitkijken waar ik loop want de straatverlichting doet het hier niet.  8*)

mary-kate

Mijn deco boekje beplakken voor een andere deco maakster
Eten koken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik ga vandaag een wandeling maken
Er staat verder niks op de agenda dus zal ik zelf mijn tijd vol maken maar dat gaat zeker lukken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

lekker op tijd naar huis, weekend vieren

mary-kate

De hele dag lezen tot het boek uit is
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

... darten kijken.

Sugamilk

Hier even snel rondkijken en dan toch nog wat doen in huis

Iwan

Zometeen ff wat eten en dan douchen. Ben niet lekker, dus mij vandaag ziek gemeld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

.... zo mijn lenzen in doen.

Iwan

Ik ga zometeen een pot thee zetten en mij dan lekker op de bank nestelen en tv of netflix kijken
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

@Iwan Netflix and chill :-)

ik vanmiddag beetje werken en vanavond snel weer verder met Mass Effect 2

mary-kate

Zo meteen naar de AH een boodschap halen
Vanmiddag even naar de bieb een boek weg brengen en kijken of er nog een leuk boek ligt die ik graag als eerste wil lezen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Straks naar de huisarts voor controle
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vanmorgen werken, jazeker ik ben momenteel hard aan het werk, en dan heb ik vanmiddag een overleg en daarna nog even zien of ik nog tijd heb om samen met mijn collega te gaan sporten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vanaf kwart voor 8 aan het werk, oudste gastkindje naar school gebracht. Nu even  bedden goed in de wasmachine zo het oudste gastkindje ophalen, even eieren ophalen en dan samen met oudste gastkindje cupcakes maken voor hier en een cake voor mijn ouders. Morgen vanaf half 7 werken, dan als het jongste gastkindje is opgehaald even naar mijn ouders. Vrijdag ook vanaf half 7 werken tot 2 uur dan huis schoonmaken en even cadeautje voor oom van gj halen daar hebben we zaterdag feestje van. Vrijdag avond even sporten en dan op naar het weekend