Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Seksuele Quotiënt (S.Q.)Zelftest

Gestart door Iwan, 27 december 2006, 02:09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Het SQ vormt de seksuele tegenhanger van het IQ (Intelligentie Quotiënt) en EQ (Emotionele Quotiënt) en is een allesomvattend meetinstrument voor de kwaliteit van het seksleven, ontwikkeld door Dr. Carmita Abdo, vooraanstaand Braziliaanse seksuoloog.
Het Seksuele Quotiënt is een objectief en effectief instrument dat zowel de fysieke
als de emotionele componenten van het seksueel gedrag aan de orde stelt.

Mannen kunnen hun Seksuele Quotiënt vaststellen met behulp van een test waarin tien vragen
worden gesteld die ingaan op hun seksuele activiteiten van de laatste zes maanden.
Elke vraag wordt gewaardeerd met een score van één tot vijf, afhankelijk van de frequentie
en het niveau van seksuele tevredenheid.
De gecombineerde score, vermenigvuldigd met twee, is het persoonlijk SQ-percentage.
Deze score correleert met een aantal categorieën die verschillende niveaus van tevredenheid met het seksleven beschrijven.

Vul deze vragenlijst naar waarheid in op basis van de afgelopen zes maanden van uw seksleven en geef uw antwoord de volgende waardering:

Voor vrouwen is ie nog niet beschikbaar


Test!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Uw score: 74

  • 80 - 100 - Uitstekend seksleven:
    Ik ben in hoge mate seksueel tevreden en geniet ten volle van mijn seksleven
  • 60 - 80 - Goed seksleven:
    Ik geniet van seks maar er is ruimte voor verbetering
  • 40 - 60 - Matig seksleven:
    Ik vrees dat mijn seksuele plezier zeker groter zou kunnen zijn
  • 20 - 40 - Teleurstellend seksleven:
    Ik vind dat mijn seksleven mij niet voldoende tevredenheid geeft
  • 0-20 - Slecht seksleven:
    Ik maak me erg veel zorgen over het feit dat ik meer plezier beleef aan een goed boek dan aan mijn seksleven
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."