Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Relatietherapie

Gestart door Margje, 6 januari 2007, 18:30:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Zou jij om wat voor reden dan ook met je (eventuele) partner in relatietherapie gaan om de relatie te redden of nieuw leven in te blazen??? En wat vind je van mensen die in relatietherapie zitten of dit willen gaan doen???

Iwan

Ik zou er niet afwijzend tegenoverstaan,
ik zou er denk ik wel veel voor over hebben om mijn relatie te 'redden',
als het een relatie zou zijn waarbij ik zou denken dat het de moeite om te redden waard is  dan.
Ik vind het goed en knap van mensen die naar relatietherapie gaan, heb welles het idee dat mensen tegenwoordig te snel hun relatie stopzetten zonder dat ze er echt moeite voor hebben gedaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Maeve

Ben het met Iwan eens. Ik zou het niet afwijzen als ik weet dat de relatie de moeite waard is.

Iwan

Citaat van: Maeve op 17 maart 2008, 11:56:42
Ben het met Iwan eens. Ik zou het niet afwijzen als ik weet dat de relatie de moeite waard is.
Een relatie is toch bijna altijd de moeite waard je bent toch meestal niet zomaar een relatie
met haar begonnen? Dus er moet ooit iets geweest zijn waarom je voor haar viel, dan kun je
toch altijd proberen om dat gevoel weer terug te krijgen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht in mijn laatste relatie in therapie te gaan, maar heb er toch maar weer van af gezien, het had uiteindelijk bij ons toch niet geholpen. ik ben het er overigens wel mee eens dat het wel een redmiddel kan zijn voor je relatie.