Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Mobieltje aan tijdens het vrijen?

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 06:27:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

CiteerDuitsers zijn over het algemeen wel genegen om hun mobieltje uit te zetten in de bioscoop,
maar laten hun telefoon gewoon aan tijdens een vrijpartij.

Dat heeft het Duitse tijdschrift Focus vrijdag uit een onderzoekje gemeld.
Van de 860 ondervraagden wil 54 procent tijdens seks gewoon bereikbaar blijven.
90 procent zet het ding uit in de bioscoopzaal of bij een concert.
Iets meer dan de helft blijft ook bereikbaar in een restaurant.
Eenderde houdt z'n mobieltje aan onder het autorijden.


*bron:nieuwz.com

Hoe zit dat bij jullie?
als jullie de liefde bedrijven willen jullie dan helemaal niet gestoord worden
of laat je bijvoorbeeld je mobieltje wel gewoon aanstaan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Heb wel eens de telefoon opgenomen toen ik aan het vrijen was,
maar toen lagen we gewoon op elkaar te zoenen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik zet mijn Gsm ook niet bewust uit, maar als ik gebelt wordt neem ik niet op.

Joost

ik moet hem soms wel aanhebben omdat ik storingsdienst dan heb.
Maar buiten die tijd neem ik hem gewoon niet op :)

Metalholic

Maandag 14 mei 2007, 10:12 - Nederlanders lijken behoorlijk gehecht te zijn aan hun mobiele telefoon. Ongeveer één op tien neemt de telefoon op tijdens een vrijpartij.

Vier op de tien Nederlanders zegt niet meer zonder mobiele telefoon te kunnen. Dit blijkt uit onderzoek dat in opdracht van KPN is uitgevoerd door bureau Blauw Reseach. Voor het onderzoek zijn online 741 respondenten tussen de 18 en 65 jaar met een mobiele telefoon ondervraagd.

In het onderzoek is onder meer gekeken naar de belgewoonten van Nederlanders. Zo blijkt niet alleen dat één op de drie mensen wel eens belt terwijl ze op de wc zitten, ongeveer één op de tien ondervraagden neemt de telefoon op tijdens een vrijpartij.

86 Procent van de ondervraagden vindt het ongepast om een telefoon tijdens een vrijpartij op te nemen. Verder vindt 80 procent het ongepast om te bellen tijdens een etentje buiten de deur.

Overigens blijken jongeren minder moeite te hebben met het bellen in openbare ruimtes dan veertig-plussers en worden gesprekken met collega's en met schoonmoeder erger ervaren dan een gesprek met bedrijven of instanties.

Bijna de helft van de ondervraagden zet de mobiel nooit uit en legt het toestel 's nachts naast zijn bed. Iets meer dan de helft (52 procent) van de mobiele gesprekken wordt gewoon thuis gevoerd.

Webwereld.nl

Rianne

Echt niet dat ik de telefoon opneem tijdens een vrijpartij  8)

Maeve

Citaat van: Rianne op 15 mei 2007, 13:44:24
Echt niet dat ik de telefoon opneem tijdens een vrijpartij  8)

Iwan

Het kan natuurlijk belangrijk zijn, maar ik zou mijn telefoon niet opnemen als ik echt seks zou hebben,
als ik wat aan het vrijen was, zoenen enzo, dan zou ik eerder geneigd zijn om wel op te nemen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."