Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

De 7 dodelijke sekszonden

Gestart door Iwan, 3 december 2006, 04:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Er zijn veel, heel veel maniertjes om een goed seksleven nog veel spannender te maken,
zoals lotions, lingerie en speeltjes.
Maar er is maar één van deze dodelijke sekszonden nodig om het compleet te ruïneren.

Zonde 1: Luiheid
Krijg jij meer dan dat je geeft tijdens jouw sessies tussen de lakens?
Verdrinken in heel veel stoute pleziertjes is een luxe probleem,
maar door een luie lover zijn zul jij geen slaapkamer-award winnen.
Neem eens het initiatief tijdens jouw intieme avonturen, niet alleen door de eerste stap te zetten,
maar ook door de boel eens flink op zijn kop te zetten met een nieuw standje, speeltjes te gebruiken
of het op een andere plek te doen.

Zonde 2: Verlegenheid
Het is helemaal niet zo raar dat je je verlegen voelt tussen de lakens gezien het feit
dat onze vleselijke cultuur ons continu vertelt dat alleen die hard liefhebbers en schaamtelozen
een smeulende sex-appeal hebben.
Maar je kunt een veel leukere tijd in bed hebben als je je onzekerheden, samen met je kleren,
in de hoek van de kamer laat liggen.
Als je er eenmaal niet meer over nadenkt of je buik rare schudbewegingen maakt
of dat je vreemde geluidjes kirt, zul je je op alle fabelachtige sensaties kunnen concentreren
waartoe je lichaam in staat is te voelen en geven.

Zonde 3: Angst
Dus jouw man wil dat jij je kleedt als een sletterige politieagent en hem zijn rechten voorleest.
Terwijl jouw knikkende knieën waarschijnlijk samen gaan met de gedachte: 'wat een freak ben jij',
denk er dan toch eens over mee te gaan in de onschuldige fantasie van jouw liefde (zolang het echt onschuldig is).
Er vanuit gaande dat je niet echt een moreel bezwaar hebt en niemand gekwetst wordt,
wat maakt het dan uit om een beetje meer open minded te zijn?
Als je iedere suggestie van zijn kant bestempelt als pervers of slecht,
geef je niet alleen signalen af dat jouw partner zijn behoeftes en pleziertjes compleet onbelangrijk
voor jou zijn, je kunt er ook zeker van zijn dat hij nooit meer iets interessants zal voorstellen.
En dat betekent dus ook iets wat in jouw voordeel had kunnen zijn.

Zonde 4: Stress
Teveel stress buiten de slaapkamer kan te weinig actie erbinnen betekenen.
Als seks dezelfde vormen gaat aannemen als iedere andere ondankbare taak op jouw to-do list,
is het tijd om actie te ondernemen om je overspannen zenuwen te kalmeren.
Een goede gezondheid is een noodzaak voor goede seks dus zorg dat je goed eet,
voldoende beweegt en veel slaapt.
Nog steeds stressy? Verwen jezelf met een massage, een weekendje weg of huur
(heel decadent) iemand in om je dagelijkse sores uit handen te nemen totdat jouw libido
weer voldoende opgeladen is (en dan bedoelen we natuurlijk niet je slaapkamerverplichtingen uit handen laten nemen!)

Zonde 5: Kieskeurigheid
Ja, een aantal tot seksuele hoogtepunten leidende genoegens (orale aandacht bijvoorbeeld)
hebben nare 'bijsmaak' voor sommige mensen.
Maar geen man wordt opgewonden door een partner die haar neus optrekt en "euhw" zegt
wanneer hij in bed stapt.
Hoogste tijd om te wennen aan de geurtjes, smaakjes en de rotzooi die bij goede seks komen kijken.
Of wen maar aan helemaal geen seks!

Zonde 6: Onwetendheid
Om de staat van je-kunt-mijn-voet-eraf-hakken-en-ik-voel-het-niet-eens bevrediging te bereiken,
moet je weten wat er nodig is om zover te komen.
Leer precies welk plekje op je binnenbeen jou volledig laat sidderen van plezier of welke soort kus
jou in extase doet wegsmelten.
En vergeet dit lesje natuurlijk niet te delen met je partner.

Zonde 7: De relatie verwaarlozen
Als jullie liefdesspel van 'oh god... ja, ja, ja' naar 'mwah' is veranderd,
onderzoek jouw relatie dan eens buiten de slaapkamer.
Vrouwen moeten een positieve band met hun minnaars voelen.
Problemen in een relatie knagen vaak aan jouw seksleven, dus gooi de communicatielijnen open,
probeer de problemen op te lossen, spui je frustraties en vergeef, vergeet en pleeg ontucht!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Sommige 'zondes' kan ik begrijpen maar aan veel van de 'zondes' kun je zelf weinig doen denk ik zoals bv;
verlegenheid, ontwetendheid, stress en angst, maar die zullen wel afnemen als je vaker intiem met je partner bent geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."