Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat mis jij in je relatie?

Gestart door Iwan, 23 oktober 2011, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Wat mis, of miste, jij in je huidige/vorige relatie?

Zijn er dingen die jij in jouw huidige relatie mist of was er iets wat jij in je vorige relatie(s) miste?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Duidelijkheid alhoewel ik het niet eens kan bestempelen als een relatie dus ik heb nu duidelijkheid gevraagd en snel!

Iwan

Momenteel geen relatie dus mis ook niets.
In mijn vorige relatie mistte ik wel wat de uitdaging, had niet het gevoel dat wij veel gemeen hadden met elkaar.
Daardoor zat ik een tijdje in dubio, moet ik het uitmaken of niet, zit er toekomst in de relatie of niet.
Kreeg van vrienden het advies om er een punt achter te zetten, maar juist toen had ik het idee dat het een stuk beter ging...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Uitdaging ja dat heb ik ook wel eens gemist en iemand waar ik tegen op moet boksen dat heb ik ook wel gemist en natuurlijk iemand met een eigen mening...ik heb weleens relaties gehad waarin de persoon geen sterke eigen mening had..dat werkt niet...in die zin van het woord is dat ook een uitdaging...

StarLight

Op dit moment mis ik niks in mijn relatie.
Mijn vriend en ik vullen elkaar erg goed aan.
Vaak denken we ook het zelfde.

Dat had ik met Iwan niet, we hadden het fijn samen dat zeker! Geen slechte relatie gehad.
Maar ik denk dat wij inderdaad te veel verschilden.
Dat ik serieuzer naar de toekomst keek.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan



Citaat van: StarLight op 27 november 2011, 00:36:32
Op dit moment mis ik niks in mijn relatie.
Mijn vriend en ik vullen elkaar erg goed aan.
Vaak denken we ook het zelfde.

Dat had ik met Iwan niet, we hadden het fijn samen dat zeker! Geen slechte relatie gehad.
Maar ik denk dat wij inderdaad te veel verschilden.
Dat ik serieuzer naar de toekomst keek.
Bij het laatste kan ik me aansluiten, terwijl Linda keek naar de toekomst, met een ander, *G
was ik bezig met het nu (wat toen het nu was).  Vooruit kijken en met de toekomst bezig zijn
is natuurlijk heel goed, maar ik vind dat je eerst in het nu alles op een rijtje moet hebben voor
je ook maar gaat denken aan de toekomst. En wat betreft dat we verschilden van elkaar ook
dat klopt, Linda beschuldigde mij dat ik met andere vrouwen, Margje, bezig zou zijn, maar ik deed
dat niet, ik beschuldigde Linda daar nooit van, maar zij deed het wel.  :app:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."