Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Afspreken met iemand van het Internet

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:58:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Zou jij afspreken met iemand van het internet en die je alleen kent van een chatbox,
msn of iets in die geest?
Zoja, waar zou je dan afspreken en zou je van te voren nog  afspraken maken over de ontmoeting?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Pinnie

Ik heb 2x met iemand van msn afgesproken en met 1 heb ik nog via msn contact en we spreken binnenkort weer een keer af.
Spreek af op een openbare plek ("De Stad"/Hoog Catherijne).
Ook niet als ik iemand net 1 dag "ken".

Iwan

Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar altijd op een openbare plaats,
je weet immers nooit 100% zeker dat die persoon ook is wie hij/zij zegt dat hij/zij is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Maeve

Zou jij afspreken met iemand van het internet en die je alleen kent van een chatbox,
msn of iets in die geest?

Ja, waarom niet? Heb het al heel vaak gedaan en mijn vriendin ken ik ook via internet.
Zoja, waar zou je dan afspreken en zou je van te voren nog  afspraken maken over de ontmoeting?
Afspraken niet echt ik zou wel zeggen wat ik aan heb en op een centrale plek afspreken.

mary-kate

ik heb dat 1x gedaan wel op een openbare plaats en na ong. een jaar dat ik die persoon van de chat kende
ik zou het niet weer doen wand ik vind het veelste gevaarlijk worden wand je weet nooit wie er tegenover je komt te staan die risico neem ik niet meer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op  3 juni 2007, 16:44:28
ik heb dat 1x gedaan wel op een openbare plaats en na ong. een jaar dat ik die persoon van de chat kende
ik zou het niet weer doen wand ik vind het veelste gevaarlijk worden wand je weet nooit wie er tegenover je komt te staan die risico neem ik niet meer
Zou je dan ook niet naar bv meetings gaan?
of dat weer wel omdat daar meer mensen aanwezig zijn?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Droopy

mijn vriend heb ik leren kennen via internet. na ongeveer 2 maanden heen en weer mailen en en msn-en hebben we agesproken. hij heeft mij toen thuis opgehaald en we zijn toen naar de dierentuin geweest.
is trouwens pas paar weken geleden.

gjk

In mijn vorige relatie heb ik mijn ex via internet leren kennen, we hebben toen elkaars msn uitgewisseld en een paar week later hebben we wat afgesproken en zo is onnze relatie uiteindelijk tot stand gekomen.

Iwan

Sonja kende ik via een ander forum en heb met haar afgesproken in haar woonplaats,
later is ze ook nog eens bij mij thuis geweest. (onderstaande foto is bij haar thuis genomen)


En ik heb een paar keer mensen van het internet ontmoet in groepsverband, een meeting.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik heb weleens met iemand afgesproken die ik via een forum kende.
Maar in mijn geval betrof het dan dat ik diegene leerde kennen via en forum wat over een bepaalde hobby ging. Via het ene forum heb ik nu een aantal prive-contacten en ga ik ook regelamtig naar meetings, maar soms ook gezamenlijk naar lezingen ed. Maar alle contacten zijn nog steeds gebaseerd op de gezamenlijke hooby.
Via het andere forum heb ik via en andere hobby een leuke vriendin opgedaan. Ze woont helaas niet in de buurt, maar het conatct gaat verder dan het ene onderwerp waardoor we elkaar hebben leren kennen.
Toch ben ik denk ik wel heel voorzichtig met afspraken maken. Ik zou het niet zo snel zomaar doen.

steven

dat gebeurt heel vaak nog hoor
afspreken via internet of via de chat

Linda2009

Zou jij afspreken met iemand van het internet en die je alleen kent van een chatbox,
msn of iets in die geest?

Ja, heb diverse ex vriendjes leren kennen op die manier, en mijn a.s. man via een penvrienden site.

Zoja, waar zou je dan afspreken en zou je van te voren nog  afspraken maken over de ontmoeting?
Altijd openbaar. mijn laatste ex kwam bij mij thuis omdat mijn keuken verbouwd werd en had de werklui op de hoogte gebracht dat er een voor mij onbekende zou komen of ze n oogje in t zijl wouden houden.
Mijn huidige vriend heb ik voor CS Den Haag ontmoet. Ik ben bij hem in de auto gestapt en voor t eerst in me leven meegegaan naar zijn huis.
Dit was 8 zondag augustus 2010. Ik zou, als het zou klikken blijven slapen en dan woensdag weer weggaan... Uiteindelijk ben ik, in principe, nooit meer weggegaan. Alleen om dingen te regelen in hoogezand of om afspraken na te komen die al stonden. Ik denk dat we in ons jaar samen zijn ongeveer 10 dagen maximaal NIET bij elkaar geweest zijn.

Sprak altijd met diegene af dat als er geen klik zou zijn dat het eerlijk gezegd werd, dan werd de date gelijk stop gezet.  Dit is 2x gebeurd

carola

met mijn huidige vriend heb ik eerste een tijdje gepraat op msn, daarna heb ik met hem afsproken bij zijn huis
met mij ene ex heb ik bij mijn thuis afgesproken. Mijn andere ex heb ik bij het station afgesproken

Iwan

Linda kende ik ook via het internet, dit forum, en met haar heb ik toen afgesproken toen ze bij mij in de buurt kwam wonen.
Saskia/Rebelyell heb ik via een meeting van een ander forum ontmoet, nadien ben ik een paar keer bij haar thuis geweest.
Kim kende ik ook via het internet, ben 2× bij haar thuis geweest en zij 1× bij mij thuis.
De eerste keer dat we afgesproken hadden waren we naar de bios, moest toen ff naar het toilet en toen ik terugliep
naar mijn plek zag ik dat ze in mijn rugzak aan het kijken was.  ;D

Op dit forum zijn er nog wel een paar mensen die ik wel eens in het echt zou willen ontmoeten,
gewoon omdat ze ik ze jaren ken via het internet, oa dit forum dus, en ik ben wel nieuwsgierig hoe ze in het echt zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik vind een bepaalde spanning zitten aan afspreken met mensen die je van internet kent. Ik heb een keer een relatie gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen, maar dat werkte niet. Ik heb veel dates gehad met mannen die ik van internet ken.

Ik heb zelfs een hele goede vriendin via internet leren kennen. Zij stuurde een berichtje dat ze dacht dat ik een gezellige meid was, we spraken af en dat klikt nog steeds.

Sugamilk

Wij hebben elkaar ook al eens ontmoet Iwan :-)

Iwan



Citaat van: Sugamilk op  5 maart 2015, 22:22:19
Wij hebben elkaar ook al eens ontmoet Iwan :-)
Ja, maar dat was op een meeting, niet echt een one-on-one meeting.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Jetheu

Heb ik al eens gedaan.
Helaas werd dit niks.
Gelukkig wel altijd de persoon geweest die ik eerst op een gevraagde foto gezien heb.

Nevyn

Bij mij ook. Zou ook gewoon weggaan als het iemand anders zou zijn dan de foto's die uitgewisseld zijn.

Iwan



Citaat van: Iwan op  4 maart 2015, 14:00:41
Op dit forum zijn er nog wel een paar mensen die ik wel eens in het echt zou willen ontmoeten,
gewoon omdat ze ik ze jaren ken via het internet, oa dit forum dus, en ik ben wel nieuwsgierig hoe ze in het echt zijn.
Hoop dan ook dat er een aantal mensen belang heeft om naar de forummeeting te komen
zodat ik ze eens in het echt kan ontmoeten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."