Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Terugkijken op ..... 2016

Gestart door Iwan, 20 december 2016, 10:22:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

2016
Het jaar 2016 zit er bijna op.
Hoe kijk je terug op het afgelopen jaar?
Heb jij 2016 als positief ervaren of was 2016 (voor jou) een negatief jaar?
Hoe was het jaar 2016 voor jou persoonlijk??
Wat waren jouw hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vond het geen goed jaar, veel gebeurd zoals de vele aanslagen over de gehele wereld.
Ook persoonlijk was het geen fijn jaar, mijn ex overleden (Henriët, is hier lid geweest) aan darmkanker
en er werd darmkanker vastgesteld bij mijn broer. Ben blij dat het jaar 2016 bijna tot een einde is gekomen.

(al verwacht ik niet dat 2017 veel beter zal worden)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: mary-kate op 20 december 2016, 10:28:15
Zeer stress vol jaar.
Veel veranderingen. Ook wel positive dingen er tussen
Mij hoogte punten was, een goede psycholoog gevonden, Sinterklaas avond gevierd, Goede uitslagen gekregen
Mijn diepte punten, ruzie op het werk, daarna mijn ontslag, Flinke trap na gekregen, een hoop stress met het aanvechten van mijn ontslag.
Ik heb 2016 met gemengde gevoelens ervaren

Ik hoop dat 2017 een rustig jaar gaat worden met veel leuke dingen maar goed eerst zien dan geloven
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Willeke

2016 mag van mij snel voorbij zijn. Het is vooral privé een heel heftig en zwaar jaar geweest.
Afgelopen mei heb ik gelukkig wel mijn rijbewijs gehaald. Met dank aan mijn oom, die me heeft overgehaald om te gaan lessen.
Helaas is eind juni mijn oom overleden aan de gevolgen van een hersentumor. Eigenlijk was hij niet zomaar een oom, maar meer een 2e vader voor mij en mijn zus.
Vorig jaar had hij wat vage klachten maar hij was niet zo iemand die om elk klein ding naar de huisarts ging.
Totdat ik een telefoontje van mijn moeder kreeg, dat hij onwel was geworden. Met gillende sirenes naar ziekenhuis in Tilburg gebracht, en daar kwamen ze uiteindelijk tot de schokkende ontdekking dat hij een kwaadaardige hersentumor had. Ze durfden hem niet meer te opereren omdat de tumor tegen het zenuwstelsel aandrukte. Ze zijn wel begonnen met chemo en bestraling maar dat was puur om hem zo lang mogelijk in leven te houden eigenlijk. Ze gaven hem maximaal anderhalf jaar, helaas heeft hij maar een jaar mogen leven.

Volgend jaar hoop ik dat het een mooier jaar gaat worden. Ik ga in februari weer beginnen met een opleiding, heb er heel veel zin in.

mary-kate

Ik hoop dat 2017 me wat mee geluk en rust gaat brengen
Life can be so beautyfull
so follow your heart