Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kim

Citaat van: Margje op 25 september 2011, 19:17:52
Ah het is niet eerlijk ik had het 6 weken! :) Maar ff denken wat nu in te vullen....oooo.....ja dat duurt nog wel ff...ff denken in mijn geval was dat rond de 2 maand volgens mij....

OMG.... en als je dan weer.......doet dat dan pijn?  :-\

Margje

Citaat van: Kim op 25 september 2011, 19:18:34
Citaat van: Margje op 25 september 2011, 19:17:52
Ah het is niet eerlijk ik had het 6 weken! :) Maar ff denken wat nu in te vullen....oooo.....ja dat duurt nog wel ff...ff denken in mijn geval was dat rond de 2 maand volgens mij....

OMG.... en als je dan weer.......doet dat dan pijn?  :-\

Ik was daar een beetje bang voor haha..dus ja ik was wel wat meer gespannen...maar nee niet echt...

Kim


Margje

Wil gewoon weer even zeuren...ik wil dat het stopt!!! Gezeur..kan ik weer terug naar de gyn...pfft...

Lynn

Het is bloedheet! Luchtzuiveringsysteem op het werk is defect en het lijkt hier wel een sauna. Sowieso al niet prettig, maar als je zwanger bent helemaal een hel!  :sxz:

Margje

Ik wil gewoon even...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! doen..

Kim

Ik hou van kwaliteitsreacties......liever 10 interessante topics dan 200 saaie!

Iwan

Morgen weer aan het werk, niet dat ik werken zo erg vindt, maar de eerste dag is nooit leuk.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Niet mee eens, mijn eerste werkdag was heeeeerlijk! :)

Margje

Echt waar...als mannen eens wisten waar vrouwen elke maand (behalve dan de 9 maand dat ze zwanger zijn)...last van kunnen hebben...zullen ze niet zo zeuren als ze verkouden zijn....getsie

Iwan

Heb spierpijn op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat je daar spierpijn kon hebben
Nek, keel, kaak, schouders, handen en rug.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Margje

Het is hier koud.... buiten dan...en wit van de sneeuw....morgen moet ik er in alle vroegte doorheen...getsie!!!!!

Sugamilk


Iwan

Ik raak een beetje gestressed.
Mijn moeder heeft ruzie met mijn zus, de dochter van mijn zus voelt ze zich welkom thuis,
mijn oudste broer heeft het aan zijn hart, mijn andere broer is aan de drugs.
en ik zit er midden tussen in.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Citaat van: Iwan op 13 februari 2012, 19:36:02
Ik raak een beetje gestressed.
Mijn moeder heeft ruzie met mijn zus, de dochter van mijn zus voelt ze zich welkom thuis,
mijn oudste broer heeft het aan zijn hart, mijn andere broer is aan de drugs.
en ik zit er midden tussen in.

Probeer het anders te zien!

En ik.....doe het veel beter! Dus het gaat mij goed!
;)

Iwan



Citaat van: Lejah op 13 februari 2012, 22:25:16
Citaat van: Iwan op 13 februari 2012, 19:36:02
Ik raak een beetje gestressed.
Mijn moeder heeft ruzie met mijn zus, de dochter van mijn zus voelt ze zich welkom thuis,
mijn oudste broer heeft het aan zijn hart, mijn andere broer is aan de drugs.
en ik zit er midden tussen in.

Probeer het anders te zien!

En ik.....doe het veel beter! Dus het gaat mij goed!
;)
Ik doe het ook niet zo lekker hoor, geen echt werk, werk wel 32 uur/week, maar verdien er niets mee
en mijn moeder lucht haar hart bij mij, dat begrijp ik wel, maarja is voor mij ook niet altijd even leuk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag op mijn werk werd ik gebeld dat er op de boerderij, dat is een andere locatie,
geen netwerk meer was. Er waren mannen in de patchkast geweest in de pauze en sindsdien
was het netwerk plat. Dus ik snel op de brommer naar de boerderij, bleek er een stekker
van een switch eruit getrokken te zijn. Ben niet een beetje verbaasd en boos waarom
er mannen, waarvan niemand weet wie ze zijn, zomaar toegang krijgen tot de patchkast.
Alleen mensen van de ICT horen erbij te kunnen vindt ik, er zit niet voor niets een slot op die kast.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vorige week, volgens mij was het vrijdag, had ik een collectant aan de deur, waar hij voor liep..... heb werkelijk geen idee.
Ik deed een handvol kleingeld in de bus, ik geef altijd mijn kleingeld aan collectes, dan ben ik het maar kwijt en het maakt
die mensen lijkt mij helemaal niets uit. Ik verontschuldigde me nog dat ik zolang bezig was om al het geld in de bus te krijgen..
Zeg de man "achja. alle kleine beetjes helpen" en dan ook nog op een toon alsof het hem eigenlijk te veel moeite was
om voor wat kleingeld aan te bellen. Mijn eerste gedachten was: "Ik geef je net voor €2,- aan kleingeld man, en dan ook nog
zo'n toon aanslaan", normaal geef ik €1,- aan collectes. Ik heb natuurlijk niets gezegd, maar vriendelijk gelachen.
In mijn optiek is €2,- best veel om te geven aan een collecte, bedoel als heel Nederland dat doet dan hebben ze mooi bedrag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Die man loopt vrijwillig van deur tot deur dus dat is al super! Zouden meer mensen moeten doen! Zal hen niet interesseren wat jij er in gooit. Je doet het voor een ander niet voor de collectant!