Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

muisje

Waar moet ik beginnen, door een communicatie fout vanmorgen slaande ruzie gehad met collega die dus nu boos is om  iets waar van ik niet wist dat je boos kon worden.
en nu op Fb weer een hele rel. Ik word knetter gek.

Iwan

Vorige week een hele grote doos gekocht met verschillende rooibos-theeën, drink ik normaliter niet,
maar dacht laat ik het eens proberen, blijken alle theezakjes vastgeplakt aan de verpakking.
Kan de theezakjes dus niet uit de verpakking halen zonder dat deze scheuren.
Was van een voor mij onbekend merk, AH Excellent, maar in het vervolg koop ik het dus niet weer.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

@ Iwan: Je kunt ze gewoon terugbrengen naar de winkel met de bon?
Bij Albert Heyn is het zo dat je ALTIJD je geld terug krijgt als je niet tevreden bent!
GEWOON DOEN!

Iwan



Citaat van: Kim op 29 november 2013, 15:00:47
@ Iwan: Je kunt ze gewoon terugbrengen naar de winkel met de bon?
Bij Albert Heyn is het zo dat je ALTIJD je geld terug krijgt als je niet tevreden bent!
GEWOON DOEN!
Heb geen bon meer, had het vorige week al gekocht en ik drink zelf (bijna) nooit rooibosthee,
kwam er nu perongeluk achter. Het doosje waar het in zat heb ik ook al weggegooid en ook
geen idee meer bij welke AH ik heb gekocht heb. Het was gelukkig niet zo duur, maar is toch
zonde van het geld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Bijna een hond aangereden op het fietspad.... eigenaar maakte wilde gebaren naar mij....
Ben maar doorgereden geen zin in een discussie....
Als mensen gewoon nou rekening met het verkeer houden als ze naast een snelweg op het fietspad met hun hond
aan het spelen zijn. In plaats van dat hij blij was dat ik al stapvoets was gaan rijden, omdat ik wel rekening houd
met anderen, ging hij ook nog wild gebaren lopen maken. Ik gebruikte mijn claxon niet omdat we ons naast een
drukke snelweg bevonden en ik niet het risico wilde lopen dat de hond schrok en de weg op zou rennen.
Welke idioot gaat nou met zijn hond lost op een fietspad naast een drukke weg met een bal lopen spelen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

muisje

spijtig genoeg zijn er genoeg ideoten te vinden die hun hond over los doen

Iwan

Stond in de winkel met allemaal boodschappen die ik niet echt nodig had, maar zin in had. (chips, cola enz.... u kent het wel)
Wou ik betalen met mijn bankpas stond er; Storing op de display van de pinautomaat, dus zij dat ding resetten, duurde lang
dus mocht ik bij de infobalie pinnen.... weer storing op de display. Ik proberen pinnen bij ING-Pinautomaat in de winkel,
weer storingmelding. Dus ik naar de Rabobank geraced, snapte ze het niet.... staat wel geld op de rekening, maar pas
doe het toch niet, ook niet in de pinautomaat van de Rabo. Conclusie was dat mijn pasje wel stuk zou zijn, dus zouden ze
geld voor mij pinnen, hebben ze een pasje voor bij de bank dat ze geld van elke rekening kunnen halen, enorm handig...
Alleen...... het was inmiddels na 5 uur geworden en dan werkt dat pasje niet meer blijkbaar......  :WAB:

Dus ik snel naar vrienden geraced om geld te lenen, heb ik een hekel aan en zou ik anders ook nooit doen, maar....
ik had het geld wel, stond nog geld op de rekening en ik had thuis nog geld liggen, dus heb nu een uitzondering gemaakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op  9 juli 2014, 20:26:12
Stond in de winkel met allemaal boodschappen die ik niet echt nodig had, maar zin in had. (chips, cola enz.... u kent het wel)
Wou ik betalen met mijn bankpas stond er; Storing op de display van de pinautomaat, dus zij dat ding resetten, duurde lang
dus mocht ik bij de infobalie pinnen.... weer storing op de display. Ik proberen pinnen bij ING-Pinautomaat in de winkel,
weer storingmelding. Dus ik naar de Rabobank geraced, snapte ze het niet.... staat wel geld op de rekening, maar pas
doe het toch niet, ook niet in de pinautomaat van de Rabo. Conclusie was dat mijn pasje wel stuk zou zijn, dus zouden ze
geld voor mij pinnen, hebben ze een pasje voor bij de bank dat ze geld van elke rekening kunnen halen, enorm handig...
Alleen...... het was inmiddels na 5 uur geworden en dan werkt dat pasje niet meer blijkbaar......  :WAB:

Dus ik snel naar vrienden geraced om geld te lenen, heb ik een hekel aan en zou ik anders ook nooit doen, maar....
ik had het geld wel, stond nog geld op de rekening en ik had thuis nog geld liggen, dus heb nu een uitzondering gemaakt.

haha je bent de enige, ik was bij de jumbo, en wou ook pinnen,(rabobank pasje) steeds magneetstrip lezen 10 x eruit erin met pasje opgegeven moment collega erbij die kreeg het ook niet voor elkaar, terwijl ik weet dat er geld nog op staat. Gelukkig had ik nog contant geld

Iwan

Citaat van: carola op  9 juli 2014, 21:16:28
Citaat van: Iwan op  9 juli 2014, 20:26:12
Stond in de winkel met allemaal boodschappen die ik niet echt nodig had, maar zin in had. (chips, cola enz.... u kent het wel)
Wou ik betalen met mijn bankpas stond er; Storing op de display van de pinautomaat, dus zij dat ding resetten, duurde lang
dus mocht ik bij de infobalie pinnen.... weer storing op de display. Ik proberen pinnen bij ING-Pinautomaat in de winkel,
weer storingmelding. Dus ik naar de Rabobank geraced, snapte ze het niet.... staat wel geld op de rekening, maar pas
doe het toch niet, ook niet in de pinautomaat van de Rabo. Conclusie was dat mijn pasje wel stuk zou zijn, dus zouden ze
geld voor mij pinnen, hebben ze een pasje voor bij de bank dat ze geld van elke rekening kunnen halen, enorm handig...
Alleen...... het was inmiddels na 5 uur geworden en dan werkt dat pasje niet meer blijkbaar......  :WAB:

Dus ik snel naar vrienden geraced om geld te lenen, heb ik een hekel aan en zou ik anders ook nooit doen, maar....
ik had het geld wel, stond nog geld op de rekening en ik had thuis nog geld liggen, dus heb nu een uitzondering gemaakt.

haha je bent de enige, ik was bij de jumbo, en wou ook pinnen,(rabobank pasje) steeds magneetstrip lezen 10 x eruit erin met pasje opgegeven moment collega erbij die kreeg het ook niet voor elkaar, terwijl ik weet dat er geld nog op staat. Gelukkig had ik nog contant geld
Ik hoorde bij de bank idd dat er meer mensen last van hadden...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op  9 juli 2014, 21:32:53
Citaat van: carola op  9 juli 2014, 21:16:28
Citaat van: Iwan op  9 juli 2014, 20:26:12
Stond in de winkel met allemaal boodschappen die ik niet echt nodig had, maar zin in had. (chips, cola enz.... u kent het wel)
Wou ik betalen met mijn bankpas stond er; Storing op de display van de pinautomaat, dus zij dat ding resetten, duurde lang
dus mocht ik bij de infobalie pinnen.... weer storing op de display. Ik proberen pinnen bij ING-Pinautomaat in de winkel,
weer storingmelding. Dus ik naar de Rabobank geraced, snapte ze het niet.... staat wel geld op de rekening, maar pas
doe het toch niet, ook niet in de pinautomaat van de Rabo. Conclusie was dat mijn pasje wel stuk zou zijn, dus zouden ze
geld voor mij pinnen, hebben ze een pasje voor bij de bank dat ze geld van elke rekening kunnen halen, enorm handig...
Alleen...... het was inmiddels na 5 uur geworden en dan werkt dat pasje niet meer blijkbaar......  :WAB:

Dus ik snel naar vrienden geraced om geld te lenen, heb ik een hekel aan en zou ik anders ook nooit doen, maar....
ik had het geld wel, stond nog geld op de rekening en ik had thuis nog geld liggen, dus heb nu een uitzondering gemaakt.

haha je bent de enige, ik was bij de jumbo, en wou ook pinnen,(rabobank pasje) steeds magneetstrip lezen 10 x eruit erin met pasje opgegeven moment collega erbij die kreeg het ook niet voor elkaar, terwijl ik weet dat er geld nog op staat. Gelukkig had ik nog contant geld
Ik hoorde bij de bank idd dat er meer mensen last van hadden...
Vandaag bij dezelfde winkel, weer hetzelfde.....
Boodschappen laten staan bij de infobalie en geld bij de bank uit de muur getrokken.
VOlgens mij kan ik beter in het gevolg alleen maar contant betalen bij de AH in Zuidhorn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Mijn pasje weigert de kaatste tijd ook regelmatig idd!

Iwan

Vandaag heeft het hier geregend.... konden dus niet verder met het huis afschilderen.... hopen dat het het volgend weekend droog is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ik klaag over de mensen die overal tijd genoeg mee hebben en mij laten wachten voor jan doedel.
Zoooo iritant
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Net als ik naar mijn  bed wil om te slapen kom ik er achter dat ik in de keuken lekkage heb. Moet ik via die "piep" vliso trap de vliering op om te kijken of ik kan ontdekken waar de lekkage zit. Vervolgens een paar emmers/bakken  opgezocht en die op een paar plaatsen op de vliering gezet en 2 in de keuken. Gevolg: Ik ben na al dat gedoe klaarwakker. Leuk hoor, moet er om 6 uur weer uit. Moet ook weer vrij nemen omdat de woningbouw moet komen.  :WAB:

Willeke

Pfff ik ben echt helemaal klaar met een paar familieleden.. Ongelooflijk waar sommige mensen toe in staat kunnen zijn!

steven

soms op werk ben ik het beu zo achter de mensen rodelen en doen

carola

Kreeg paar week terug leuke actie van de vi zouden een jaar lang gratis het blad krijgen en daarna pas betalen per  half jaar , kregen ook een bal erbij. Wat bleek nou hebben ze toch het geld wat we pas na een jaar eraf gehaald zou worden er al afgehaald. Ik boos op gebeld dat dat geen afspraak was en gelijk het abonnement opgezegd of ik de bal dan wel terug wou sturen. Dus dat gelijk gedaan

Kattenhuis

Gisteren was ook een raar dagje. Een tuinstoel waar ik op zat zij krak en begaf het, nu nog meer last van mijn rug dan dat ik al had. Een mok koffie op het tafeltje viel daardoor ook om en kapot. De decoder van de tv doet om de haverklap moeilijk en moet gereset worden. Ging weer lekker zo.

Peaches

Heel herkenbaar allemaal!

Vanmorgen kwam ik beneden en zag dat het aanrecht weer eens vol lag met de restanten van mijn vriend zn nachtelijke kookpartijtjes. Fijn dat ie de troep altijd laat liggen. Allemaal aangekoekte afwas en etensresten. Bah

Kattenhuis

Wat een weer zeg. Giga veel neerslag en onweer met soms zware donderslagen.