Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willeke

Bizar wat een verschil het kan zijn he, met het weer.
Hier heeft het gisterenavond 3 minuten heel hard geregend, toen was het weer droog.
Later op de avond hoorde ik in de verte gerommel maar daar is het verder ook bij gebleven.

Kattenhuis

Ik baal dat ik over uiterlijk 4 jaar verhuisd moet zijn. Over 2 jaar treed het "sociaal plan"  in werking. Vanaf dan krijg je ook verhuisvergoeding etc. Dus ik zal tussen 2 en 4 jaar hier weg moeten.

Willeke

maximaal 4 jaar.. dat is nog altijd beter dan dat je binnen een half jaar je koffers moet pakken toch.

Kattenhuis

Citaat van: Willeke op  9 september 2016, 11:19:48
maximaal 4 jaar.. dat is nog altijd beter dan dat je binnen een half jaar je koffers moet pakken toch.

Dat kunnen ze natuurlijk ook moeilijk maken,ze hebben momenteel niet eens woonruimte genoeg voor de mensen. Was het maar zo dat het maar wat koffers pakken was. Heb behoorlijk veel spullen. Aan de overkant moet iedereen over 2 jaar weg zijn. Een voordeel dat ik heb is dat ik hier vanaf 1988 al woon en veel punten ga scoren voor de urgentielijst. Maar ik moet wel wachten tot het sociaal pllan in werking gaat, want dan krijg ik verhuisvergoeding (niet dat je er alles mee kan denk ik.)> Er komen ook nog 1 op 1 gesprekken in de toekomst met een woonconsulen. Dan gaat men kijken waar loop je tegenaan (ik werk en ben alleenstaand en dan worden dit soort dingen lastig er bij te hebben om maar wat te noemen.Wat wil ik aan ruimte/soort woning. Ik woon nu in een bovenwoning,maar wil dan denk ik naar een benedenwoning/gewone woning. Ik word natuurlijk ook wat ouder,vaak rugklachten e.d dan ik (vooral) beneden wonen handiger denk ik. Maar zoals je zegt, ik heb nog even tijd.

Kattenhuis

Afgelopen week was donderdagavond de combiketel uitgevallen en vrijdags is die nagekeken en hebben ze een paar sensors vervangen. Nu is die WEER uitgevallen. Dus WEER geen verwarming/warm water.  :WAB: :WAB: :WAB: In februari/maart van dit jaar zijn ze er ook al vaak bij geweest.

Gina

Bleeh, het is zo druk op het werk, we krijgen het werk niet meer af en het jaar eindigd.. Al bijna een maand geen dag meer vrij geweest... Verlang ook naar een vrije dag!!!

DonWoozy

man man man wat een regen joh, zo is het een lange tijd zo droog als de woestijn en nu ineens een partij regen waar je U tegen zegt

Kattenhuis

 :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB:

Die vervloekte combiketel is alweer uitgevallen !! In februari/maart zo'n 6x, vorige week donderdag, afgelopen zondag en nu weer. Ben dat gepruts van mijn verhuurder en het bedrijf die het "onderhoud"aan dat @%&ding doen meer dan zat !! Hun website werkt ook al niet. Op het moment dat die werkt dien ik een  klacht in en dus niet alleen een onderhoudsverzoek. Ik ga ook de huurdersvereniging informeren hierover. Enigste dat mijn verhuurder goed kan is huur innen.  :WAB: :WAB: :WAB:

Peaches

Is het inmiddels al voor elkaar met de ketel KH?

Ik wilde strakjes net lekker mijn gebakken eitje eten, had de helft op toen ik zag dat er 2 dikke haren inzaten. (mijn eigen denk ik) Getver. Nu ben ik een beetje misselijk.

steven

op werk ben ik het soms beu dat die altijd achter mijn rug bezig zijn :tjon: :tjon:

Kattenhuis

Citaat van: Peaches op  4 maart 2017, 10:10:51
Is het inmiddels al voor elkaar met de ketel KH?

Ja, ze zijn er wel erg vaak bij geweest. Heb ook een paar leidinggevende van de woningbouw aan de telefoon gehad.


Ik baal dat ik nog steeds veel last van de hernia heb. Nu vooral die uitstraling naar mijn rechter been. Heb schat ik nu zo'n 35 % kracht in dat been.  :sxz: