Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Goitske Bevallen!!!!

Gestart door Iwan, 13 april 2014, 20:35:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Zojuist op Facebook gelezen dat Goitske vanmiddag bevallen is van haar 2de zoon.




Van Harte Gefeliciteerd met de Geboorte van jullie 2de zoon
en Veel Geluk met jullie vieren als gezinnetje!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Van harte gefeliciteerd !!

Kim

Gefeliciteerd!  Alles goed gegaan??

carola

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie  zoon en broertje , wij wensen jullie heel veel geluk en liefde als gezinnetje toe

namens mij en GJ

Sugamilk


Goitske

een beetje late reactie maar we hebben hier een heftige tijd achter de rug...

De bevalling is heel snel gegaan helaas wou de placenta niet los laten, gelukkig was ik in het verloskundig centrum dat in het ziekenhuis zit dus kon gewoon naar de gynaecologie in mn bed gereden worden. Bij de laatste poging heeft de placenta toch los gelaten het OK team stond al klaar om hem te verwijderen wat gelukkig niet nodig was.
In de kraamweek is Teun binnen 2 dagen veel afgevallen omdat hij nog misselijk was van de bevalling en dat slijm niet uit wou spugen maar steeds door slikte dus daardoor slecht dronk. Toen we hem eindelijk goed is gaan drinken en weer goed aan kwam werd hij plotseling vrijdagsavonds binnen anderhalf uur heel ziek en is opgenomen op de couveuse afdeling met verdenking bacteriele infectie of een virus.
Na 5 dagen waren eindelijk de kweken bekend en bleek het om het enterovirus te gaan waar de verdenking ook steeds meer naar toe ging want de antibiotica had geen effect. Na 8 dagen opname mocht hij weer mee naar huis. Hij is nu dus anderhalve week thuis en we beginnen nu eindelijk alles een beetje op de rit te krijgen. Teun moest echt vorige week nog thuis herstellen, er was geen reden meer om hem nog in het ziekenhuis te houden want hij had geen infuus, monitor en flow met zuurstof meer nodig maar wel onder de voorwaarde dat er echt rust gehouden zou worden voor hem.


gjk

Een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, ik zou zeggen geniet er van zeker nu hij nog klein is. :)

Iwan

Gelukkig dat het nu wat beter gaat met Teun en dat jullie hem fijn bij jullie thuis hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."