Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

De Lage Landen

Gestart door Margje, 22 december 2006, 23:00:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Países Bajos (en neerlandés: Nederland)..oftewel de lage landen...Wat zal ik zeggen..het is hier koud, nat en glad...Het 'krabseizoen' is weer geopend alhoewel 1 nachtvorstje niet noemenswaardig is stond ik wel in de vroege uurtjes te krabben....

Ik denk terug aan een jaar geen gladheid, een jaar geen sneeuw en een jaar geen ijzel...En nu ik weer terug ben gaat het eigenlijk allemaal weer automatisch..het krabben van de auto in de vroege uurtjes, het wennen aan de kou en vooral het naar buiten kijken als het regent...Het lijkt net alsof het jaar in Spanje maar een week is geweest...

Toch is het gek..er zijn bepaalde dingen die je mist maar die tevens vervangbaar zijn..Neem nu bijvoorbeeld een broodje filet americain, je mist het maar je eet gewoon wat anders..je vergeet uiteindelijk zelfs dat je het mist..

Natuurlijk hebben de 'Lage Landen' ook zo zijn voordelen..er wonen uiteraard vrienden en familie die niet vervangbaar zijn..De korte, donkere, natte dagen die je mist..De uitgebreide keus aan te veel soorten en maten van 1 product in de supermarkt..

Waar het in feite op neer komt is dat je overal wel iets mist..en overal niets mist...

Iwan

Denk dat ik daarom niet voorgoed naar het buitenland zou kunnen vertrekken.
Ik zou mijn vrienden en familie te veel missen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."