Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zou of heb je....?

Gestart door Margje, 4 januari 2012, 21:13:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Zou jij of heb je bijvoorbeeld een sauna, whirlpool of zwembad in/bij je huis willen hebben? Waarom wel of waarom niet?

Iwan

Jaaaa, lijkt me heerlijk om na een dagje lekker in zwembad in te duiken of lekker in de sauna te gaan zitten.
Mijn vrienden zou uiteraard ook welkom zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Een sauna lijkt me wel wat.....Jacuzzi of Whirlpool zou ik denk ik niet al te veel gebruik van maken en een zwembad ja binnen dan...Buiten is een beetje vooral in Nederland zonde.....de dagen dat je er in kan gaan zijn niet zoveel....

carola

een zwembad is wel lekker bij huis maar dan niet een grote

gjk

Een zwembad achter het huis is bij ons altijd welkom. Een Jacuzzi lijkt me trouwens ook wel lekker om te hebben.

Goitske

ik zou het heerlijk vinden om een zwembad in mn tuin te hebben maar vrees dat je er uiteindelijk te weinig gebruik van maakt

Iwan



Citaat van: Goitske op 14 september 2012, 18:03:29
ik zou het heerlijk vinden om een zwembad in mn tuin te hebben maar vrees dat je er uiteindelijk te weinig gebruik van maakt
Zou dan inderdaad liever een sauna hebben, denk dat je daar sneller even induikt dan in het zwembad.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

dat zou ik graag willen ja, het liefste onder het huis dan anders als het bijvoorbeeld in de tuin is dan kijken
mensen ook mee en zo dat heb ik dan liever niet

mary-kate

Een zwembad zou ik wel willen hebben. Lekker een duik nemen in de zomer net voor of na het werk
Een sauna zou ook heerlijk zijn vooral nu in de winterdag
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Citaat van: Margje op  4 januari 2012, 21:13:58
Zou jij of heb je bijvoorbeeld een sauna, whirlpool of zwembad in/bij je huis willen hebben? Waarom wel of waarom niet?

Nope! Hartstikke duur om te onderhouden! :P

liezie

Citaat van: Kim op 29 mei 2014, 19:26:24
Citaat van: Margje op  4 januari 2012, 21:13:58
Zou jij of heb je bijvoorbeeld een sauna, whirlpool of zwembad in/bij je huis willen hebben? Waarom wel of waarom niet?

Nope! Hartstikke duur om te onderhouden! :P

Ik sluit mij hierbij aan.  :pds:

Iwan

Ben er serieus over aan het nadenken om een sauna in mijn schuur te plaatsen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Een sauna is niets voor mij, maar een zwembad zou ik wel erg graag willen hebben. Wel een overdekt zwembad zodat je er op minder mooie dagen ook lekker in kunt dobberen