Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welke buren heb je liever niet?

Gestart door Iwan, 18 december 2010, 21:46:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke buren heb je liever niet?

Drugsverslaafden
11 (91.7%)
Zware drinkers
7 (58.3%)
Politieke extremisten
1 (8.3%)
Criminelen
3 (25%)
(Geestelijk) Instabiele mensen
0 (0%)
Aidspatiënten
0 (0%)
Homoseksuelen
0 (0%)
Immigranten
0 (0%)
Anders, namelijk ......
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Iwan



Zeker een op de tien Nederlanders is ooit verhuisd wegens de buren.
In goede verstandhoudingen helpen buren elkaar met kleine zaken,
zoals postpakketjes aannemen, op het huis passen of planten water geven.
Maar liefst 50 procent van de Nederlanders heeft zelfs een sleutel van de buren.

Maar welke buren hebben wij liever niet naast ons wonen?
Nederlanders willen over het algemeen niet naast drugs-verslaafden wonen.
Ook politieke extremisten en zware drinkers zijn geen favoriete buren.
Met buitenlanders en homo's hebben we volgens de statistieken wat minder moeite.
Al zijn ze ook niet favoriet als buren.


Naast welke buren zou jij liever niet willen wonen?



Lees ook: Buren die Ruzie hebben of Seks?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik zou ook niet willen wonen naast drugsgebruikers of zware drinkers.

Iwan

Drugsverslaafden en zware drinkers gestemd, omdat je daar volgens mij het meeste overlast van hebt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik zou niet naast criminelen en naast drugsverslaafde willen wonen

marie

Het hangt er van af of je er last van hebt en hoeveel. Ik zou het niet fijn vinden als er veel geluidsoverlast is of als buren altijd tig mensen op bezoek zouden hebben.

mary-kate

Drugsverslaafden
Zware drinkers
Criminelen
Op deze 3 heb ik gekozen wand dat lijkt me echt niks
Er woont nu een alcoholist langs me en daar word je ook niet vrolijk van als hij zijn vrouw verrot scheld en in elkaar peerd
Life can be so beautyfull
so follow your heart

muisje


Willeke

Drugsverslaafden en dronken buren.
Die laatste heb ik gehad toen ik nog thuis woonde. Buurman werkte niet en begon al in de ochtend te drinken, buurvrouw werkte wel en begon in de middag met drinken. Ze hadden ook nog 2 kinderen, 2 zoontjes die toen ongeveer mijn leeftijd waren.
Anyway, als meneer en mevrouw gedronken hadden gingen ze tekeer. Niet in de slaapkamer (alhoewel, dat zullen ze ook vast wel gedaan hebben, maar dat viel niet zo op) maar meer met dichtslaande deuren, geruzie, en andere geluidsoverlast. Politie is al een aantal keer op de koffie geweest daar, en uiteindelijk zijn ze verhuisd. Ben benieuwd hoe het met die 2 jongens is. Destijds deden ze erg stoer, vooral de oudste.. Maar toen ik later met hem op een ehbo cursus zat, bleek hij toch een hele onzekere jongen te zijn. Maar wat was de buurt blij dat ze gingen verhuizen zeg! We woonden in een rijtjeshuis en het was een redelijke rustige buurt met jonge gezinnen enzo. Toen wij er nog woonden zijn ze 2 straten verderop gaan wonen :P Maar heb ze daarna nooit meer gezien, gelukkig.

attje

Zware drinkers, verslaafden en instabiele mensen. Met de overige kan je op zich nog wel redelijk communiceren. Met zware drinkers, verslaafden en instabiele mensen weet je nooit hoe ze gaan reageren.

Hoewel dat nog niet betekend dat je geen burenruzie kan krijgen indien er een "normaal" persoon naast je woont.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo