Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Leden Werven voor Iwaanidee.nl

Gestart door Iwan, 31 augustus 2009, 01:55:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Omdat het natuurlijk leuk is als er meer mensen zijn die een unieke inbreng op het forum hebben ben ik
van plan om de komende week, via Hyves, Facebook, MSN enzovoorts, te proberen wat nieuwe leden
te werven voor het forum. Mocht iemand nog een goed/leuk idee hebben om leden te werven dan kun
je je ideeën hier kwijt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

heb op Hyves ff de link naar ons forum gezet

Iwan

    • Uitnodigingen 'spam' via Facebook verzonden.  (ik gebruik eigenlijk nooit geen facebook)
    • Via hotmail ook een uitnodiging verstuurtaan mijn contacten.
    • Via Hyves een uitnodiging gestuurd, ben benieuwd hoeveel vrienden ik morgen nog over heb op Hyves.  *G

    (totaal aantal uitnodigingen verzonden: 50 st.)
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    Iwan

    Niet echt een succes geworden dus,
    50 uitnodigingen verstuurd en 1 nieuw lid die er ook alweer vandoor is.  :-\
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    mary-kate

    Citaat van: Iwan op  9 september 2009, 03:39:15
    Niet echt een succes geworden dus,
    50 uitnodigingen verstuurd en 1 nieuw lid die er ook alweer vandoor is.  :-\

    :-\ hoe kan dat nu en het is hier zo gezellig
    Life can be so beautyfull
    so follow your heart

    Iwan

    Ik ga het gewoon nog een keer proberen om via Hyves, Facebook en mijn hotmail
    mensen te proberen te strikken voor het forum. Wil ook een berichtje sturen aan alle leden
    via de mail om te kijken of er nog wat 'oud' leden weer wat actiever te krijgen zijn.
    Als er nog iemand is die een sprankelende mail kan schrijven om te versturen dan is alle hulp welkom.  ;D
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    Kim

    Kan niet via grote fora posten, want daar mag je geen reclame maken! :(

    Iwan

    Citaat van: Kim op 15 februari 2010, 16:43:02
    Kan niet via grote fora posten, want daar mag je geen reclame maken! :(
    Misschien willen ze linkruil doen??

    Ik zet het forum meestal 's weekends open, gedeeltelijk,
    zodat potentiële nieuwe leden wat meer van het forum kunnen zien
    en het forum beter vindbaar is via zoekmachines.
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    Iwan


    Ik heb het forum aangemeld op enkele topsites en linkpagina's om meer bekendheid te genereren.
    Om op de topsite het forum te laten stijgen in de ranglijst moet je op de onderstaande afbeeldingen klikken.





































    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    Iwan

    Vandaag een Voetbal Poule aangemaakt voor het komende WK
    en een uitnodiging gestuurd naar wat kennissen/vrienden.
    In de uitnodiging uiteraard een link naar het forum gezet.
    Het topic tevens aangekondigd, zodat alle forumleden een berichtje krijgen dat het topic is aangemaakt.
    Misschien dat er zo wat nieuwe leden zich aanmelden en dat wat 'oude' forumleden hun weg terug vinden naar het forum.
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    Iwan

    Via de uitnodiging-script van het forum een 10-tal uitnodigingen verstuurd, maar heb er weinig vertrouwen in
    dat het nieuwe leden opleverd, heb alle mensen in mijn adresboek, hyves en facebook al meermaals uitgenodigd.
    Ook via twitter, de twitterknop in elk eerste bericht van een topic, dit weekend een aantal keren een link
    naar het forum de wereld ingestuurd.  8*)
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    Margje

    Ik heb ook een aantal uitnodigingen verstuurd....helaas mag dat niet echt baten...Ik ga eens even linken op mijn facebook account...maar heb daar ook niet veel vertrouwen in...we zullen zien...Het is jammer...het is wat stil de laatste tijd....

    Iwan

    Ja het is erg stil, had zelf ook al wat uitnodigingen gestuurd en plemp zo af-en-toe een linkje op twitter.
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."

    Iwan

    Iemand nog een (goed) idee om meer leden te werven voor het forum?

    Je kunt ook helpen met het meer bekendheid geven aan het forum en potentiëlen nieuwe leden naar het forum te krijgen
    door af-en-toe eens in het Topic: Topsites en Linkpagina's op de banners te klikken.
    "Ik ben graag de enige die praat;
    het spaart tijd en voorkomt argumenten."