Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Politie vindt twee doden in woning Assen

Gestart door Iwan, 23 oktober 2007, 23:52:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

ASSEN - In een woning aan De Stroom in Assen zijn dinsdagavond twee levenloze lichamen gevonden.
Dat heeft de politie gezegd. Volgens een politiewoordvoerder gaat het om een man en een vrouw.
Ze werden gevonden door agenten, die na een melding ter plaatse waren. De politie sluit een misdrijf niet uit.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

ASSEN - In een woning aan De Stroom in Assen zijn dinsdagavond twee levenloze lichamen gevonden.
Dat heeft de politie gezegd. Volgens een politiewoordvoerder gaat het om een man en een vrouw.
Over hun identiteit wil de politie nog niets zeggen.

Volgens het Dagblad van het Noorden was het stel zondag voor het laatst door buurtbewoners gezien.
Daarna bleef het volgens een bewoner stil in de woning.

De politie had een melding gekregen. Toen agenten in de in de woning poolshogte gingen nemen
troffen ze de stoffelijke overschotten aan.

Het paar zou geregeld ruzie hebben.
De kinderen waren volgens een buurtbewoner al uit huis geplaatst vanwege de heftige ruzies.

Een politiewoordvoerder wil nog niet op details ingaan. ââ,¬ÂIk kan in het belang van het onderzoek nog niet
zeggen wie de slachtoffers zijn en op welke manier de beide personen om het leven zijn gekomen.
Het zou kunnen dat de slachtoffers het stel is dat in de woning staat ingeschreven.
ââ,¬Â

De woordvoerder zegt dat de lichamen in een slaapkamer en in de woonkamer zijn aangetroffen.
ââ,¬ÂVerder houden we alles nog open en zijn we bezig met sporenonderzoek.ââ,¬Â

De buurt reageert geschokt op het drama dat zich op nummer 42 heeft afgespeeld.
ââ,¬ÂIk kende ze niet, maar ik weet wel dat die twee altijd ruzie met elkaar haddenââ,¬Â,
zegt een bewoner tegen een verslaggever van de regionale krant.

Een andere bewoner had regelmatig contact met het paar.
ââ,¬ÂDie ruzies liepen soms zo hoog op dat ik vreesde dat het wel eens fout kon gaan.ââ,¬Â

De politiewoordvoerder wil niet bevestigen dat het stel bij de politie bekend was.
Maar uit verhalen van buurtbewoners blijkt volgens het Dagblad van het Noorden,
dat de politie betrokken werd bij de relatieproblemen van het omgekomen tweetal.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Las vanmorgen op teletekst dat de man zelfmoord had gepleegt, hoe zijn vrouw om het leven is gekomen daar zeiden ze niets over
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

AMSTERDAM - Politieagenten in Assen kwamen afgelopen dinsdag in een regelrechte horrorfilm
terecht, toen ze een woning aan de Stroom betraden. Een man had zichzelf opgehangen in het trapgat
en in de badkamer vonden ze een losse hand en het zwaar verminkte lichaam van de vrouw.
In het huis zijn ook een hakbijl en een mes gevonden.

Ook vond de politie identiteitspapieren en een soort memorecorder van de man.
Of de man op de recorder een uitvoerige bekentenis aflegt, is niet bekend.

Zowel de man als vrouw zijn door zelfdoding om het leven gekomen.
Dit blijkt uit het politieonderzoek. De zelfmoord van de man stond al vast.
Hij had zich opgehangen.

Uit sectie op het zwaar verminkte lichaam van de vrouw blijkt dat de verwondingen na haar dood
door de man zijn toegebracht. Volgens de politie is betrokkenheid van een derde persoon uitgesloten.

De agenten die de beide lichamen aantroffen, zijn opgevangen door een eigen traumateam.
Dit team bestaat uit agenten die collegaââ,¬â,,¢s terzijde staan die met ernstige zaken te maken hebben gekregen.

Het lijkt erop dat een nog ernstiger gezinsdrama in Assen voorkomen is: de drie jonge kinderen
van het overleden stel waren eerder uit huis geplaatst. Zowel de man als de vrouw stond onder
psychologische behandeling.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn