Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Weekend!!!!!

Gestart door bigfoot, 26 november 2007, 13:44:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bigfoot

Afgelopen weekend was het weer een druk weekendje nou druk zwaar  *G
Vrijdag op zaterdag erg slecht geslapen en om 8 uur wel weer de wekker dat ik aan het werk moest.
Met veel koffie en een Redbull kwam ik de dag wel door heen.
S'avonds een verjaardag van Chantal was erg gezellig was een tuin feest jaja grote terras kachel en wat vuurkorfen en overdekt natuurlijk.
naja je raadt het al ik zondag wakker en je stinkt na rook net zo als al je kleren   *G
nou eerst maar eens goed gedoucht dan is die geur ook weer weg.
alleen men jas die kan dus niet de was in en die ruikt nu nog een beetje  :(
Zondagmiddag op Mido en Davy gepast. Ik zou ze bij Esther thuis ophalen en nu weet ik ook al waarom ik die fiets met slecht weer niet gebruik want ik moest ze op de iets ophalen want we gingen direct wandelen in het bos.
op de heen weg had ik wind tegen en niet zo'n klein beetje windt ook denk wel windkracht 8  :P
en op de terug reis windt mee en 2 honden die graag naar het bos gingen dus ik denk dat ik geflitst ben zo hard ging ik  *G  *G
voor de rest s'middags lekker geluierd samen met de dogs die waren ook helemaal uitgeteld.
s'avonds de honden weer terug gebracht scheelde wel weer nu had ik windt mee op de terug weg naar huis ;D
werd vanmorgen wakker loop door huis heen en zie overal zandt en haren dus dat wordt stofzuigen vandaag.
en nog wat sinterklaas inkopen doen.