Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Lush

Gestart door Linnepin_gc, 30 april 2009, 17:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pinnie

http://www.lush.nl/

Producten voor in bad en onder de douche (lichaam, gezicht, haar) ook parfums, lippenbalsem en massagebars.

Van de lush site:

CiteerWij geloven
Wij geloven in het maken van effectieve producten van vers, biologisch* fruit en groenten, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten.

Wij geloven in het afnemen van bedrijven die niet op dieren testen en in het gebruik van mensen om onze producten te testen.

Wij ontwikkelen onze producten en geuren zelf. We maken ze met de hand, met alleen vegetarische ingrediënten. We gebruiken zo min mogelijk conserveringsmiddelen en verpakkingsmateriaal. We vertellen je graag wanneer je product gemaakt is.

Wij geloven in happy werknemers die Happy producten maken en graag met hun gezicht op het product verschijnen. Zo maken we onze moeders extra trots.

Wij geloven in lang baden bij kaarslicht, samen douchen, massages en de wereld vullen met heerlijke parfums. In het maken van fouten, alles verliezen en opnieuw beginnen.

Wij geloven dat onze producten een eerlijke prijs hebben, dat wij winst mogen maken en dat de klant altijd gelijk heeft.

* Wij geloven ook dat woorden als 'vers' en 'biologisch' een oprechte betekenis hebben, die verder gaat dan marketing.

Ik heb begrepen dat het slimmer is via de engelse lush te bestellen (als je een creditcard hebt of iemand kent die er een heeft) ivm de waarde van de pond etc.

Zelf heb ik nu 2 proefjes en krijg een boel zepen + proefjes binnen.
Echt heel lekker spul met lekkere geurtjes enz.

Iwan

Het ziet eruit als de taartjes die ik, toen ik nog in Marum woonde, van mijn molukse buurvrouw kreeg.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Dat ruikt zo lekker en is zo'n fijne zeep :D

Iwan

Ik zal eens kijken of ik het ergens vinden kan, zoek nog iets lekkers voor in bad.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Madee

Iwan, bedoel je dat je in Marrum gewoond hebt??

Ik ken daar iemand, of is die ene R geen foutje

Kom er deze maand weer

Iwan

Citaat van: Madee op 14 oktober 2014, 20:52:53
Iwan, bedoel je dat je in Marrum gewoond hebt??

Ik ken daar iemand, of is die ene R geen foutje

Kom er deze maand weer
Ik woonde in Marum, met een R, is in Groningen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."