Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Het Beleggerspel

Gestart door Iwan, 31 januari 2011, 20:28:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan



CiteerHet Beleggerspel is een gratis online beursspel waar je kunt handelen in virtuele aandelen met de echte beurkoersen.
Oefen je handelstactieken met speelgeld of speel mee in een toernooi om het hoogste rendement.
Bij Beleggerspel kun je je eigen toernooien opzetten en bijvoorbeeld tussen je vrienden uitmaken wie de beste is.

Je bij dit gratis beursspel kan ook voor geld meedoen. Leg geld in de pot (minimaal 1 euro) en speel om het hoogste rendement,
haal je een goede score dan krijg je een groter deel uit de pot. Leuk en handig als echte aandelen te duur zijn maar je toch geld
wilt verdienen. Daarnaast heeft Beleggerspel als enige online beursspel handige gegevens, grafieken en statistieken van alle fondsen
en jouw portefeuille. Tot slot kun je een voorsprong op de concurentie nemen door goede deals met banken maken of leningen af te sluiten.


Wil jij je prestaties testen op de beursvloer?
Wil je het opnemen tegen je vrienden?
Of ben je van plan geld te verdienen?
Word dan nu ook gratis een handelaar in het meest realistische beursspel en ga voor de winst!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Na één dag noestig aandelen verhandelen sta ik aan het einde van de dag op een verlies van: $276,16    ;D
Gelukkig speel ik niet met echt geld.


• Je vermogen is $9723.84
• Je staat 645e in de ranglijst
• Je rendement van vandaag is: -2.76%

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik hoop dat ik vanaf morgen winst ga maken, vandaag alweer een verlies dag.

• Je vermogen is $9731.9
• Je staat 701e in de ranglijst
• Je rendement van vandaag is: +0.12%
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."